Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

:(

6939429[/snapback]

 

Ikke ille ment mot deg som person, men jeg har bare ikke lyst å bli "playa" av denne gutten...

 

Jeg viste ikke at man kunne føle det slik for noen i voksen alder. Trodde den der håpløse forelskelsen forsvant med fjortenårsdagen liksom. I've been proven wrong!

6939492[/snapback]

 

Evt får man den aldri, noe som selvsagt sparer en for mye hjertesortg... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Schvarte.

 

Her kommer enda en liten drittunge som whiner om det samme som alle andre :)

 

Jeg er altså forelska i ei jente, men er ikke sikker på om hun føler det samme for meg, men tviler egentlig på det. At hun liker meg, det vet jeg, er bare ikke sikker på om det er kun som venn, eller noe mer også.

 

Noen ideer til hvordan jeg skal finne det ut?

 

På den ene siden vil jeg ikke at det skal bli noe mer, etter som det er et så tett samfunn her ute hvor jeg bor. Vi er ikke mange personene her, for å si det sånn.

 

På den andre siden er hun så fantastisk, så livsglad at jeg bare blir irritert på meg selv hvis jeg ikke gjør noe med det-

 

Bill.Mrk. 15år

Lenke til kommentar
Fins det jenter der ute som hører på svart metall og som IKKE kler seg/oppfører seg som gothere/emo?

Skal en jente lure seg i buksene mine er det å like samme musikk som meg et godt triks, men fins ikke så mange av de:P

6940813[/snapback]

 

"goth"-jentene er grøsselig triste. De er så "unike", så "spesielle", liker det "mørke".. bruker et vokabular de har funnet i tegneserien Nemi, elsker Lenore og synes USA er noe herk.. men husk: de ER unike altså.. som alle andre..

 

 

*Grøss*

Lenke til kommentar
Er litt enig med dere/deg stakan.

 

Om jenta ikke deler min musikk smak så har hu ingenting i min stue å gjøre. Siden jeg dundrer musikk fra jeg kommer hjem å til jeg legger meg.

6941371[/snapback]

Nettopp. Musikken jeg hører på et livet mitt omtrentlig :p Nesten ingen av vennene mine hører på samme musikk som meg, så hadde vært fint med en dame som gjør det. Tror også jeg hadde dødd om jeg måtte høre på radio 1 hele dagen.

Lenke til kommentar
Er litt enig med dere/deg stakan.

 

Om jenta ikke deler min musikk smak så har hu ingenting i min stue å gjøre. Siden jeg dundrer musikk fra jeg kommer hjem å til jeg legger meg.

6941371[/snapback]

Nettopp. Musikken jeg hører på et livet mitt omtrentlig :p Nesten ingen av vennene mine hører på samme musikk som meg, så hadde vært fint med en dame som gjør det. Tror også jeg hadde dødd om jeg måtte høre på radio 1 hele dagen.

6942860[/snapback]

 

Hos meg er det motsatt :p

 

Hun elsker og forguder Guns n' Roses, Så hun hører på det hele tiden, og kan alle tekstene og melodiene og alt..

 

Dumme er at jeg ikke liker dem, og at jeg liker trance\Metal... Som hun da hater :p

 

Menmen, har lært meg at de faktisk har bittelitt bra musikk.. og har fått henne til å høre litt på trance faktisk :)

Lenke til kommentar
Fins det jenter der ute som hører på svart metall og som IKKE kler seg/oppfører seg som gothere/emo?

Skal en jente lure seg i buksene mine er det å like samme musikk som meg et godt triks, men fins ikke så mange av de:P

6940813[/snapback]

Hva er din definisjon på goth/emo?

Jeg er selv glad i mye innen metal, men ikke min kjære. For oss er ikke dette noe problem. Vi er ikke så glade i hverandres musikk, men til gjengjeld hater begge rap, danseband og mere til. Vi hører uansett ikke mye på musikk når vi er sammen. Jeg hadde de samme forestillingene som deg før jeg møtte denne jenta, og da forholdet var rykende ferskt lurte jeg på om musikken ville komme til å ødelegge (jeg hører nemlig også en god del på den musikken jeg liker). Men dette viste seg fort å ikke være noe problem. Så mitt tips er: Ikke vær alt for ensporet. Vær heller litt mer åpen for jenter med litt annen musikksmak. Går det ikke, så går det ikke. No harm done (hopefully :p ).

 

Hvis du allikevel bare må ha en jente som liker den samme musikken som deg, er jo en konsert et fint sted å begynne. ;)

Lenke til kommentar
Fins det jenter der ute som hører på svart metall og som IKKE kler seg/oppfører seg som gothere/emo?

Skal en jente lure seg i buksene mine er det å like samme musikk som meg et godt triks, men fins ikke så mange av de:P

6940813[/snapback]

Hva er din definisjon på goth/emo?

Jeg er selv glad i mye innen metal, men ikke min kjære. For oss er ikke dette noe problem. Vi er ikke så glade i hverandres musikk, men til gjengjeld hater begge rap, danseband og mere til. Vi hører uansett ikke mye på musikk når vi er sammen. Jeg hadde de samme forestillingene som deg før jeg møtte denne jenta, og da forholdet var rykende ferskt lurte jeg på om musikken ville komme til å ødelegge (jeg hører nemlig også en god del på den musikken jeg liker). Men dette viste seg fort å ikke være noe problem. Så mitt tips er: Ikke vær alt for ensporet. Vær heller litt mer åpen for jenter med litt annen musikksmak. Går det ikke, så går det ikke. No harm done (hopefully :p ).

 

Hvis du allikevel bare må ha en jente som liker den samme musikken som deg, er jo en konsert et fint sted å begynne. ;)

6943977[/snapback]

 

Konklusjon: Det er viktigere å hate det samme enn å elske det samme. ;)

Lenke til kommentar
Zappza : Be henne ut på en date. Værre er det ikke

6942266[/snapback]

Hadde det bare vært så enkelt :wee:

 

Er ingen plasser vi kan gå ut her uti gokk. Eneste er Joker-butikken :ermm:

 

Well, får ta henne på ei deit i byen da :)

6944133[/snapback]

Eller finn på noe koselig hjemme. Ikke noe stort, bare noe som gjør at dere kan bli bedre kjent, og at du kan finne ut hva hun føler

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Er det ondskapsfullt av meg å bli veldig deprimert over at eksen tilsynelatende er lykkelig og i forhold? Har ikke snakket med henne på tre måneder, men bloggen hennes antyder det. Samtidig har ikke en eneste jente klart å vekke interessen min siden bruddet for fem måneder siden.

Lenke til kommentar
Er det ondskapsfullt av meg å bli veldig deprimert over at eksen tilsynelatende er lykkelig og i forhold? Har ikke snakket med henne på tre måneder, men bloggen hennes antyder det. Samtidig har ikke en eneste jente klart å vekke interessen min siden bruddet for fem måneder siden.

6944393[/snapback]

Det er vel mer normalt enn ondskapsfult. Men viss du tenker nøye over det, så vil du vel at jenta du en gang/er glad i skal være lykkelig?! Du finner nok når tiden er inne ei jente som vil gjøre deg lykkelig også!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...