Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, det er noen jeg ikke omgås med til vanlig uansett så jeg gir beng. Hu ene hadde visst type også så den skal jeg ligge unna. Hvorfor må det være snakk om følelser hele tiden? Det går vel an å kose med noen uten å legge noe mere i det enn akkurat kosinga... :hmm:

6939215[/snapback]

Nei, men du sa det på en ganske slem måte. At du ville gjøre de sjalu på hverandre osv. Kan da umulig være noe gøy da? Skal du bli pikenes Jens, må du være snill:-p

Lenke til kommentar

Mulig jeg bare ordla meg litt feil. Er alltid snill, uansett. Da jeg fikk vite det blei bare situasjonen litt komisk og jeg fikk kanskje litt for mye blod på tenna :p

 

Er uansett de jentene som er fjortiss btw som blir sjalu, og så SIER det etterpå. Blir jeg sjalu på noen sier jeg det ikke, men tar heller initiativ mot vedkommende for å dytte vekk de som gjør meg sjalu, slik at jeg slipper å være det selv.

 

Men hva skal man gjøre da, når de man vil ha selv, ikke vil ha deg, og de som vil ha deg, vil man ikke ha selv... Og man er på utkikk etter noe litt mer enn bare tilfeldig kos. Så involverer man seg med for mange, og til slutt blir det bare rot og surr og man klarer ikke å bestemme seg for hvilken ende man skal begynne i. Der har du meg.

Lenke til kommentar
Hvis du er sjalu, og sier det til noen så gjør det deg ikke til fjortiss. Dette kalles å si hva du føler overfor en annen person

6939347[/snapback]

 

Jeg kan vel sitte her å ro rundt grøten i evigheter, men det blir umulig for dere å forstå situasjonen uansett, for det har jeg tydeligvis ikke greid å forklare... Så tror vi bare dropper den jeg.

Lenke til kommentar
Linn Christin: Da tror jeg du bare skal ta det litt med ro, for det virker jo som om det går rette veien! Siden du er hos ham, dere klarer å prate og ting er nice :) Flørter dere? Mulig dumt spørsmål, men.

 

Edit: Yeey, nå snakket han til meg på msn :D

6937840[/snapback]

 

JA!! Vi flørter :love::love:

 

Håper bare han ikke er slik som Feh :whistle:

6939386[/snapback]

 

:(

Lenke til kommentar
:(

6939429[/snapback]

 

Ikke ille ment mot deg som person, men jeg har bare ikke lyst å bli "playa" av denne gutten...

 

Jeg viste ikke at man kunne føle det slik for noen i voksen alder. Trodde den der håpløse forelskelsen forsvant med fjortenårsdagen liksom. I've been proven wrong!

6939492[/snapback]

 

Den slutter aldri :) Og takk og pris for det :p

 

Gidder ikke sitte å forsvare meg selv på forum, men jeg vil langt ifra kalle meg selv noen player. Hvis jeg var det skulle jeg inrømt det, men det er jeg ikke. Mener jeg alvor med noen, er det alvor. Men jeg ser ingen grunn til å måtte legge følelser inn i alt jeg gjør. Det går helt fint for meg å ha et intimt forhold til noen, uten at det skal legges for mye i det. Får jeg greie på at noen får følelser for meg, og jeg ikke har noen for dem, så sier jeg ifra.

Lenke til kommentar
10hi... er så gøy. Jeg har vært litt sammen med ei venninde i det siste (som KUN er en venninde, men hun har vært etter meg før, og virker som er det enda). Men uansett, så har det vist seg etter hvert at vennindene hennes er døds sjalu på henne siden vi flørter litt (jeg bare gjør det fordi det er gøy, aldri i verden om jeg finner på noe mer med denne jenta), men vennindene hennes er drit fine, og det er ikke hu hehe. Så nå har jeg bestemt meg for å flørte litt med vennindene også, så alle blir sjalu på hverandre :D det blir kos for meg.

6938362[/snapback]

 

Det ender med at alle blir pisst og lar det gå ut over deg ;)

Lenke til kommentar
10hi... er så gøy. Jeg har vært litt sammen med ei venninde i det siste (som KUN er en venninde, men hun har vært etter meg før, og virker som er det enda). Men uansett, så har det vist seg etter hvert at vennindene hennes er døds sjalu på henne siden vi flørter litt (jeg bare gjør det fordi det er gøy, aldri i verden om jeg finner på noe mer med denne jenta), men vennindene hennes er drit fine, og det er ikke hu hehe. Så nå har jeg bestemt meg for å flørte litt med vennindene også, så alle blir sjalu på hverandre :D det blir kos for meg.

6938362[/snapback]

 

Synes det er litt dårlig gjort av deg jeg...

Lenke til kommentar
10hi... er så gøy. Jeg har vært litt sammen med ei venninde i det siste (som KUN er en venninde, men hun har vært etter meg før, og virker som er det enda). Men uansett, så har det vist seg etter hvert at vennindene hennes er døds sjalu på henne siden vi flørter litt (jeg bare gjør det fordi det er gøy, aldri i verden om jeg finner på noe mer med denne jenta), men vennindene hennes er drit fine, og det er ikke hu hehe. Så nå har jeg bestemt meg for å flørte litt med vennindene også, så alle blir sjalu på hverandre :D det blir kos for meg.

6938362[/snapback]

 

Synes det er litt dårlig gjort av deg jeg...

6939799[/snapback]

 

Les resten av postene mine plz.

Lenke til kommentar
Hvis planen er å kapre jente nummer 2 ved å flørte med jente nummer 1, så liker jeg deg.

 

Hvis du ikke skal ha noen av dem, så er du teit.

6939909[/snapback]

 

Du er ikke snau, nei :p

 

Jeg snakka med a på msn nå. Så da fikk jeg avklart hele greia og det blei som følger:

Hu som jeg trodde var keen på meg, ville ikke annet enn det samme som meg, litt kosing iblandt uten noe mere forpliktelser eller forhåpninger enn det, om jeg prøvde meg på hu andre ga a faen i, bortsett fra hun siste som hadde type fikk jeg beskjed om å holde meg langt unna :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...