Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Når er det for tidlig/sent å spørre noen på kinodate?

 

Som nevnt tidligere møtte jeg ei flott jente denne fredagen på en fest. Vi hadde det kos der, og har hatt fin tone på SMS/msn etterpå. Nå har jeg lyst til å be henne med på kino, men lurer på om denne uka er for tidlig, eller er neste uke for sen? Litt i villrede her nå, hjelp. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når er det for tidlig/sent å spørre noen på kinodate?

 

Som nevnt tidligere møtte jeg ei flott jente denne fredagen på en fest. Vi hadde det kos der, og har hatt fin tone på SMS/msn etterpå. Nå har jeg lyst til å be henne med på kino, men lurer på om denne uka er for tidlig, eller er neste uke for sen? Litt i villrede her nå, hjelp. :)

6937111[/snapback]

 

1) Gro baller.

 

2) Initiativ er en fin bil.

Lenke til kommentar
Torinogutt; Kjør på. Jeg vet ikke hva andre mener her inne, men det kan KANSKJE være lurt å vente til nærmere helgen. Noen ganger bygger det seg opp litt for mye spenning...

6937128[/snapback]

 

Ok, takker :) Selv om man klarer å tenke seg fram til det meste, høres det mye mer logisk ut når noen andre sier det. :hmm:

 

 

@ulrikft: Takk så mye, du eier.

Lenke til kommentar
No worries. Uansett hvor nedtur det blir, så kommer det en opptur snart. Når du er fritt vilt kommer damene til å flokke seg rundt deg. :)

6936945[/snapback]

 

Problemet er at jeg bestandig velger de dårligste damene...

 

og her jeg bor er det ikke akkurat så mange jenter..

 

Complexity: Det blir sikkert dritt en periode, men etter det går det oppover! Du klarer deg nok helt fint. Og har du ingen å snakke med irl, så får du bare spamme denne tråden litt, så er det nok av folk med gode råd og livserfaring her :)

6936990[/snapback]

 

Har mange å snakke med irl.. men kan selfølgeli spamme litt og ;)

 

 

men liksom.. Guro er den beste personen jeg har møtt.. innen alt!..

 

Men blir vel godt å få lettet litt på sjalusi trykket...

Lenke til kommentar
Torinogutt; Kjør på. Jeg vet ikke hva andre mener her inne, men det kan KANSKJE være lurt å vente til nærmere helgen. Noen ganger bygger det seg opp litt for mye spenning...

6937128[/snapback]

 

Ok, takker :) Selv om man klarer å tenke seg fram til det meste, høres det mye mer logisk ut når noen andre sier det. :hmm:

 

 

@ulrikft: Takk så mye, du eier.

6937157[/snapback]

 

Jeg vet.

Lenke til kommentar
ho eg har vært på date med, som eg har blitt håpløst betatt av, fortalte igår at ho var betatt av meg også +++++..idag så hadde ho mykje å gjere, og eg må pakke:( reiser imorra i militæret. såå eg kjem til å få en kraftig heimlengsel:( ting skjer på fantastiske tidspunkt:(

6937158[/snapback]

 

Grattis, og motsatt grattis? Men når bror min var i militæret hadde han perm nesten hver helg + langhelger. Det blir nokk ordnings ;)

Lenke til kommentar
ho eg har vært på date med, som eg har blitt håpløst betatt av, fortalte igår at ho var betatt av meg også +++++..idag så hadde ho mykje å gjere, og eg må pakke:( reiser imorra i militæret. såå eg kjem til å få en kraftig heimlengsel:( ting skjer på fantastiske tidspunkt:(

6937158[/snapback]

 

Grattis, og motsatt grattis? Men når bror min var i militæret hadde han perm nesten hver helg + langhelger. Det blir nokk ordnings ;)

6937183[/snapback]

 

vi satt å prata i 8 timer igår..og det gikk på et øyblikk...var sliten i kjakane etter å ha smilt så mykje..hadde lyst å berre hoppe på ho og ja :p hehe..så fortalte ho at ho var blitt helt betatt av meg, og kalte meg pusen..så det var jo veeeeldig kjekt å høre :D

får perm helg etter 2 veker =) da er det rett heim :p får berre håpe ho holder ut:D

Lenke til kommentar
No worries. Uansett hvor nedtur det blir, så kommer det en opptur snart. Når du er fritt vilt kommer damene til å flokke seg rundt deg. :)

6936945[/snapback]

 

Problemet er at jeg bestandig velger de dårligste damene...

 

og her jeg bor er det ikke akkurat så mange jenter..

 

6937163[/snapback]

 

Vi har det samme problemet. Å finne jenter er lett, å finne den riktige jenta derimot, er en utfordring av de sjeldne.

Lenke til kommentar
Complexity: Det blir sikkert dritt en periode, men etter det går det oppover! Du klarer deg nok helt fint. Og har du ingen å snakke med irl, så får du bare spamme denne tråden litt, så er det nok av folk med gode råd og livserfaring her :)

 

Lurer litt på taktikken min fremover. På russekro sist torsdag traff jeg en kjekk type, som jeg snakket en del med. Det endte med at jeg klarte å slikke på ølglasset hans (han drakk faktisk av det etterpå, haha), og invitere ham i bursdagen min som er om 2 uker. Bra jobba Julie! Han er bestekameraten til en som går i klassen min, som også er bedt.

Kan godt tenke meg å bli bedre kjent med typen, og har snakket med ham et par ganger på msn. Vi skal også på samme russekro på fredag. Men jeg vet ikke helt hvor pågående jeg skal være? Har som sagt lyst til å bli bedre kjent og eventuelt noe mer, men jeg vil jo ikke skremme ham vekk heller :p

6936990[/snapback]

 

Jeg veit akkurat åssen du har det. Han jeg er håpløst forelska i traff jeg på ett utested for 1,5 uker siden, og jeg er livredd for å skremme han bort, samtidig som jeg tenker på han HELE TIDEN og har rålyst til å treffe han og er spent på hva han føler tilbake :)

 

Jeg tjener kanskje mest på å være litt tilbakeholden ... :ermm: Vil ikke mase på han heller lissom .. når jeg er hos han kan vi snakke i 8 timer i strekk og le masse og vi har det dødskjekt sammen. Synes det er fett at han og kompisene (han bor i kollektiv) spiller , for da har vi en felles interesse vi kan prate om.

 

Akkurat nå føles livet jævlig bra :love:

Lenke til kommentar

10hi... er så gøy. Jeg har vært litt sammen med ei venninde i det siste (som KUN er en venninde, men hun har vært etter meg før, og virker som er det enda). Men uansett, så har det vist seg etter hvert at vennindene hennes er døds sjalu på henne siden vi flørter litt (jeg bare gjør det fordi det er gøy, aldri i verden om jeg finner på noe mer med denne jenta), men vennindene hennes er drit fine, og det er ikke hu hehe. Så nå har jeg bestemt meg for å flørte litt med vennindene også, så alle blir sjalu på hverandre :D det blir kos for meg.

Lenke til kommentar
Feh:

 

Jeg får inntrykk av du er i tilstanden "fjortiss". Det du planlegger å gjøre er rett og slett dumt. Å leke med andre sine følelser er ikke noe bra skal jeg si deg og det vil ikke føre til noe bra. Så jeg sier bare at du ikke bør gjøre det

6938550[/snapback]

 

Tja, litt uskyldig flørting skader ingen. Slike bastante påstander som dette derimot, det skader småvalper i japan, de dør av slik dumskap.. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...