Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
andre tips? :) forlag motaes med stor takk :)

6930953[/snapback]

Hvorfor bryr du deg? Er det en person du har følelser for, en du anser som venn, eller bare en bekjent du strengt tatt ikke har et spesiellt forhold til.

6930970[/snapback]

i denne sammenhelg, så er det eg som stiller spørsmålet, og dere svaret ;)

6930984[/snapback]

Jeg prøver bare å forstå.

Lenke til kommentar
andre tips? :) forlag motaes med stor takk :)

6930953[/snapback]

Hvorfor bryr du deg? Er det en person du har følelser for, en du anser som venn, eller bare en bekjent du strengt tatt ikke har et spesiellt forhold til.

6930970[/snapback]

i denne sammenhelg, så er det eg som stiller spørsmålet, og dere svaret ;)

6930984[/snapback]

Jeg prøver bare å forstå.

6931309[/snapback]

nei, e ingenting å forstå :p hehe, alt e bare helt komisk teit,

 

eneste eg e forbanna på no, e at eg mistenker at ho slenger drit om meg til alt og alle, nokke eg på INGEN måte kan kontrolere eller fikse på.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det aaaaltid slik at de dummeste mest naive jentene på jord ender opp med en fyr som er myyyyye eldre..? En vennine av meg er 17, hun er sammen med en på 28! Hadde det vært slik hun var moden så kanskje litt bedre, men hun er bare barnet oppi hodet. Blir helt fortvillt av sånt. Hun blir regelrett utnyttet av en gris av mann... blir helt kvalm av sånn. Og foreldrene hennes syntes det er okei..? Er det virkelig ingenting som får deg til så spørre, hmm.. hvorfor er han egentlig interresert i meg som er så mye yngre enn han? Blir helt fortvilt av sånt jeg... Lyst til å gi han fyren et realt spark i skrittet å be han om å seriøst tenke over hva han driver med... :ermm:

Lenke til kommentar
Hvorfor er det aaaaltid slik at de dummeste mest naive jentene på jord ender opp med en fyr som er myyyyye eldre..? En vennine av meg er 17, hun er sammen med en på 28! Hadde det vært slik hun var moden så kanskje litt bedre, men hun er bare barnet oppi hodet. Blir helt fortvillt av sånt. Hun blir regelrett utnyttet av en gris av mann... blir helt kvalm av sånn. Og foreldrene hennes syntes det er okei..? Er det virkelig ingenting som får deg til så spørre, hmm.. hvorfor er han egentlig interresert i meg som er så mye yngre enn han? Blir helt fortvilt av sånt jeg... Lyst til å gi han fyren et realt spark i skrittet å be han om å seriøst tenke over hva han driver med...  :ermm:

6935892[/snapback]

Haha, altså - 28år er ikke gammel gris da. Og 17 og 28 er muligens drøyt, men han får seg stram liten 17åring og hun får seg en "kanskje" godt erfaren eldre kar å lære litt av. Bare fint det der vel?

Lenke til kommentar

Blir vel sikkert singel i nermeste fremtid nå.. Ser elendig ut for meg..

 

Hun har vært veldig ustabil på om hun fortsatt har følelser for meg i det siste.. og i natt fikk jeg melding om at hun på en måte var lei meg.. Det var så mye som sa at hun fortsatt ville ha meg.. men litt mere som sa at hun ikke ville...

 

Så elendig.. vi har pause nå.. skal til henne i kveld.. tviler på at det går bra..

 

Nesten 1 år... lykkeligste året mitt ever.. men er vel slutt på det nå :cry:

 

jaja.. dere blir å se meg mere på forumet fra nå av isåfall.. Kommer ikke til å ha så mye å gjøre om dagene..

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Blir vel sikkert singel i nermeste fremtid nå.. Ser elendig ut for meg..

 

Hun har vært veldig ustabil på om hun fortsatt har følelser for meg i det siste.. og i natt fikk jeg melding om at hun på en måte var lei meg.. Det var så mye som sa at hun fortsatt ville ha meg.. men litt mere som sa at hun ikke ville...

 

Så elendig.. vi har pause nå.. skal til henne i kveld.. tviler på at det går bra..

 

Nesten 1 år... lykkeligste året mitt ever.. men er vel slutt på det nå :cry:

 

jaja.. dere blir å se meg mere på forumet fra nå av isåfall.. Kommer ikke til å ha så mye å gjøre om dagene..

6936928[/snapback]

 

No worries. Uansett hvor nedtur det blir, så kommer det en opptur snart. Når du er fritt vilt kommer damene til å flokke seg rundt deg. :)

Lenke til kommentar

Complexity: Det blir sikkert dritt en periode, men etter det går det oppover! Du klarer deg nok helt fint. Og har du ingen å snakke med irl, så får du bare spamme denne tråden litt, så er det nok av folk med gode råd og livserfaring her :)

 

Lurer litt på taktikken min fremover. På russekro sist torsdag traff jeg en kjekk type, som jeg snakket en del med. Det endte med at jeg klarte å slikke på ølglasset hans (han drakk faktisk av det etterpå, haha), og invitere ham i bursdagen min som er om 2 uker. Bra jobba Julie! Han er bestekameraten til en som går i klassen min, som også er bedt.

Kan godt tenke meg å bli bedre kjent med typen, og har snakket med ham et par ganger på msn. Vi skal også på samme russekro på fredag. Men jeg vet ikke helt hvor pågående jeg skal være? Har som sagt lyst til å bli bedre kjent og eventuelt noe mer, men jeg vil jo ikke skremme ham vekk heller :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...