Niqābninja Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Pft! I don't buy it! En stemme til nå, og du er offisielt tatt fra retten til å klage over at det blir lite dameaction framover ;P Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Pft! I don't buy it!En stemme til nå, og du er offisielt tatt fra retten til å klage over at det blir lite dameaction framover ;P 6927665[/snapback] Dere er slemme! Jeg har ikke rotet med ei jente på to år jo! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg stemmer for å frata Marley retten til å whine over lite dameaction, da han stort sett får seg noe dameaction hver 2. dag. Det er verre med oss andre! Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det er verst når man er ung. Spesielt hvis man er passe stygg som jeg er, og ikke har dameteken whatsoever. Klina med ei jente for 3 uker siden for første gang, og må si det var digg. Men må nok se langt til noe mer enn det. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hva med å slippe å høre om Marley sitt kjærlighetsliv i det hele tatt? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg stemmer for å frata Marley retten til å whine over lite dameaction, da han stort sett får seg noe dameaction hver 2. dag. Det er verre med oss andre! 6927703[/snapback] Hrmpf. Hva med å slippe å høre om Marley sitt kjærlighetsliv i det hele tatt? 6927726[/snapback] Haha, so funny. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Kan godt klage over alle andre ting, men ikke lite dameaction. Det er jo stadig vekk noe Nei, får få ut fingern selv (vi andre, altså)! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Haha, so funny. 6927856[/snapback] Jeg er hysterisk. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Haha, so funny. 6927856[/snapback] Jeg er hysterisk. 6927882[/snapback] Gal Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Kan godt klage over alle andre ting, men ikke lite dameaction. Det er jo stadig vekk noe Nei, får få ut fingern selv (vi andre, altså)! 6927865[/snapback] Tja. Roting har det aldri vært mye av. Og nå har jeg heller ikke tenkt til å gå inn i noe halvveis seriøst engang. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg er forelsket Skikkelig skikkelig forelsket Dette er første gang jeg finner en som jeg kunne tenkt meg å ha som kjæreste, håper han føler det samme Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg er forelsket Skikkelig skikkelig forelsket Dette er første gang jeg finner en som jeg kunne tenkt meg å ha som kjæreste, håper han føler det samme 6928056[/snapback] Uh, trivelig. Fortell! Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) osvosvosvosv---- absolutt.. dritt kjerring! 6926993[/snapback] Problemet her er at kameraten min, la oss kalle ham Ola, har hatt uflaks med damer - og har derfor ikke så lett for å akseptere at dama har vært utro, og snakker nå om å skade seg selv slik at hun, som er på FHS, kan komme til ham på sykehuset. Dessuten snakker han om å tilgi henne - men det er jo utilgivelig, i mine øyne! Hva mener dere? Endret 24. september 2006 av PhoboS87 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Huff, da forsvinner vel Linn Christin fra forumet da..hvis hun får seg kjæreste som ikke liker data. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Sukk. De få man møter som er perfekte, de kan man aldri ha. Det er vanskelig å godta.. Jeg får bare fortsette letingen. 6924409[/snapback] Kjenner til den der, og det gjør vondt =/ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Problemet her er at kameraten min, la oss kalle ham Ola, har hatt uflaks med damer - og har derfor ikke så lett for å akseptere at dama har vært utro, og snakker nå om å skade seg selv slik at hun, som er på FHS, kan komme til ham på sykehuset. Dessuten snakker han om å tilgi henne - men det er jo utilgivelig, i mine øyne! Hva mener dere? 6928729[/snapback] Tre stykk? Det er utilgivelig i mine øyne også. Det høres ut som om kameraten din trenger en god del hjelp nå. Prøv å få ham med på så mye som mulig som kan hjelpe ham å få tankene vekk fra denne dama. Ta ham med ut på byen, pokerkveld, guttetur på fjellet, eller hva enn som måtte falle naturlig. Prøv også å snakke ham fra å skade seg. Om han vil tilgi henne er i bunn og grunn hans avgjørelse, men du kan prøve å forklare for ham at det ikke nødvendigvis vil gjøre ham lykkeligere. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 PhoboS87: Vær en god venn og vær der for kameraten din fremover, han kommer til å trenge det dersom han er på det planet at han tenker på å skade seg selv for å få hennes oppmerksomhet og sympati. Sånne ting er vondt, jævlig vondt, og det går ikke an å komme over det uten å bruke den tiden det tar. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) osvosvosvosv---- absolutt.. dritt kjerring! 6926993[/snapback] Problemet her er at kameraten min, la oss kalle ham Ola, har hatt uflaks med damer - og har derfor ikke så lett for å akseptere at dama har vært utro, og snakker nå om å skade seg selv slik at hun, som er på FHS, kan komme til ham på sykehuset. Dessuten snakker han om å tilgi henne - men det er jo utilgivelig, i mine øyne! Hva mener dere? 6928729[/snapback] be han ta seg sammen, gi han endel kompliment om at en så bra og god fyr som han, fortjener noke bedre enn ho etc. finn på ting med han som har blitt nevnt. gi han andre tanker:D og si rett ut at visst han skader seg for at ho skal komme så er det tragisk. få han til å skjønne at ho ikkje er verdt lufta ho puster i. Endret 24. september 2006 av Solefald Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Neppe: Si at du har fått et langdistanseforhold med ei jente i Horten. Trengs bevis, stiller jeg gjerne opp Sukk. De få man møter som er perfekte, de kan man aldri ha. Det er vanskelig å godta.. Jeg får bare fortsette letingen. 6924409[/snapback] Sånn er det bare, jeg rekker jo ikke til for ALLE jenter tross alt.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Du kan nok ikke få henne til å bli den "tapende parten", men du kan fjerne ryktet så godt du kan og ta en ordentlig samtale med henne. 6926068[/snapback] btw. ho skreiv dette til meg på Blink nettopp: "ej v berre sei unnskyld ej, asso ej veit ikkje om nåke av d ej he hørt e sant.. e veldi lei mej for d ej he sagt..å ej håpe d ikkje e sånn at vi hata kvarandre no å styr.." skal eg tolke dette som spøk eller alvor, uansett, ka ska eg svare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg