Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
osvosvosvosv----

 

absolutt..

dritt kjerring!

6926993[/snapback]

 

Problemet her er at kameraten min, la oss kalle ham Ola, har hatt uflaks med damer - og har derfor ikke så lett for å akseptere at dama har vært utro, og snakker nå om å skade seg selv slik at hun, som er på FHS, kan komme til ham på sykehuset. Dessuten snakker han om å tilgi henne - men det er jo utilgivelig, i mine øyne! Hva mener dere?

Endret av PhoboS87
Lenke til kommentar
Problemet her er at kameraten min, la oss kalle ham Ola, har hatt uflaks med damer - og har derfor ikke så lett for å akseptere at dama har vært utro, og snakker nå om å skade seg selv slik at hun, som er på FHS, kan komme til ham på sykehuset. Dessuten snakker han om å tilgi henne - men det er jo utilgivelig, i mine øyne! Hva mener dere?

6928729[/snapback]

Tre stykk? Det er utilgivelig i mine øyne også. Det høres ut som om kameraten din trenger en god del hjelp nå. Prøv å få ham med på så mye som mulig som kan hjelpe ham å få tankene vekk fra denne dama. Ta ham med ut på byen, pokerkveld, guttetur på fjellet, eller hva enn som måtte falle naturlig. Prøv også å snakke ham fra å skade seg. Om han vil tilgi henne er i bunn og grunn hans avgjørelse, men du kan prøve å forklare for ham at det ikke nødvendigvis vil gjøre ham lykkeligere.

Lenke til kommentar
osvosvosvosv----

 

absolutt..

dritt kjerring!

6926993[/snapback]

 

Problemet her er at kameraten min, la oss kalle ham Ola, har hatt uflaks med damer - og har derfor ikke så lett for å akseptere at dama har vært utro, og snakker nå om å skade seg selv slik at hun, som er på FHS, kan komme til ham på sykehuset. Dessuten snakker han om å tilgi henne - men det er jo utilgivelig, i mine øyne! Hva mener dere?

6928729[/snapback]

 

be han ta seg sammen, gi han endel kompliment om at en så bra og god fyr som han, fortjener noke bedre enn ho etc. finn på ting med han som har blitt nevnt. gi han andre tanker:D

og si rett ut at visst han skader seg for at ho skal komme så er det tragisk. få han til å skjønne at ho ikkje er verdt lufta ho puster i.

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
Neppe: Si at du har fått et langdistanseforhold med ei jente i Horten. Trengs bevis, stiller jeg gjerne opp ;)

 

Sukk. De få man møter som er perfekte, de kan man aldri ha. Det er vanskelig å godta.. Jeg får bare fortsette letingen.

6924409[/snapback]

 

 

Sånn er det bare, jeg rekker jo ikke til for ALLE jenter tross alt.. :(

Lenke til kommentar
Du kan nok ikke få henne til å bli den "tapende parten", men du kan fjerne ryktet så godt du kan og ta en ordentlig samtale med henne. :)

6926068[/snapback]

btw. ho skreiv dette til meg på Blink nettopp:

 

"ej v berre sei unnskyld ej, asso ej veit ikkje om nåke av d ej he hørt e sant.. e veldi lei mej for d ej he sagt..å ej håpe d ikkje e sånn at vi hata kvarandre no å styr.."

 

 

skal eg tolke dette som spøk eller alvor, uansett, ka ska eg svare?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...