Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Jeg har ja, fått hørt at jeg er usosial og har vendt meg til den tanken.

 

Altfor redd når det kommer til å ta sjanser... holder bare kjeft på skolen.

Om du ikke tar sjangser får du heller ikke "bedre" liv. Du kan få et værre liv sånn sett, men sjangsen for det er promilleliten. Du blir deppa fordi du ikke er sosial og du tør ikke være sosial fordi du er deppa elns.

Har lyst til å snakke med jenter, men det blir med tanken...

Vetsje eg... får se..

Nei, jeg har tenkt på det med personlighet å.

Jeg har satt meg til ro med at jeg ikke er noe materiale for noen jenter egentlig.

Rett og slett gitt litt opp, jeg er ikke sånn idrettsfyr med mye penger.

Slank sexy og rappkjefta er eg heller ikke. jeg er stille, liker bare data og det er ikke noe for en jente...

viss jeg skal få ÆREN av å bli sammen med en jente så må jeg ha "total" makover.

Det jeg er nå holder ikke lenge...

Detter er også ting du "inbiller" deg.

Det funka ikke så bra med å bare gi opp for savnet etter å ha noen og være glad i er STORT... veldig stort.

 

Jeg tror det ville gitt meg livsgnisten tilbake.. nå er liksom alt grått. er ikke noe positiv med det..

En kan ha et godt liv uten dame også. Men om du hverken har dame eller venner blir det værre.

Når jeg er ferdig på skolen så går jeg hjem og sitter foran dataen til jeg legger meg.. jippi :dontgetit:  :no:

5125550[/snapback]

Er noen ganger jeg gjør det også. ;)

 

Sett på Monty Python med Allways Look On the Bright Side of Life du. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slått opp i fancy ordboken no eyh.. Altså..gutter er jo sosiale også, men på en annen måte en jenter. Vi snakker mer sammen og syns det er veldig viktig.Gutter sitter stille sammen, ser en film, går hjem og føler at det har vært en givende kveld. Jenter snakker sammen før filmen, mens filmen er i gang og etter. Vi liker å være mange samlet..å sitte hjemme foran pc'en aleine en fredagskveld er usosialt syns jeg som jente. Men for en del gutter eg kjenner så e det då de e på sitt mest sosiale (msn)

5125553[/snapback]

 

For det første: Den fancy ordboken eksisterer ikke.

 

For det andre: Det kan hende at de guttene på din alder fremstår som sosiale rejects, men jeg tør påstå at hverken jeg og mine nærmeste venner ikke passer den profilen du nettopp la frem.

I fremtiden må du huske å ikke båssette et helt kjønn. :)

Lenke til kommentar
Gleder meg til jeg kan holde en samtale med en jente..

Gleder meg til jeg kan se en fin jente og faktisk go for it..

Men det tar nok litt tid :ermm:

5125590[/snapback]

Hør her:

om du virkelig føler deg så Ûber a-sosial, så smil. Når du ser en i klassen så smil til dem. Hvis de ikke viser tegn til bake; så fuck dem (passe på at dem ser deg da :p ) .

 

Hvis du viser at du har et smil så virker du straks mer innbydene. Si dine meninger om ting. Om du mener at vi behandler dører for galt, for de er egentlig levende vesner. Så hadde værtfall jeg hatt respekt for deg, kanskje tenkt at han hadde en skrue løs, men respekt.

Lenke til kommentar
For det første: Den fancy ordboken eksisterer ikke.

 

For det andre: Det kan hende at de guttene på din alder fremstår som sosiale rejects, men jeg tør påstå at hverken jeg og mine nærmeste venner ikke passer den profilen du nettopp la frem.

I fremtiden må du huske å ikke båssette et helt kjønn. :)

5125639[/snapback]

 

Synd :ermm:

 

Ta det rolig lille lars har ikke satt dere alle i bås. Bare noen nerder :innocent: Gidder bare ikke å tenke ut noen slående argumenter til deg akkurat no. please excuse me..

Lenke til kommentar

Slenger meg på den "lei-av-chills-syting"-bølgen.

 

GJØR NOE! Det har vi rådet deg til i over en måned nå... Det er BARE DU som kan få livet ditt på spor igjen... gir du opp, blir det bare verre. Smil, tull med guttene i klassen, prat med folk om alt mulig! Du er jo på skolen med masse helt nye folk, vet du for eksempel om de har søsken eller om de kjenner noen du kjenner eller sånt noe...

Lenke til kommentar
evt få deg flere venner av samme kjønn om du finner dette enklere, tilbring tid sammen med dem, vær sosial og bli trygg på deg selv, så skal du nok se at det blir enklere med tanke på det motsatte kjønn etterhvert også ;)

5125767[/snapback]

Jeg merker at jeg har blitt mye mer sosial etter at jeg starta på NTNU og fikk noen nye venner. Vet det kan være vanskelig å finne, men det er virkelig et godt tips.

 

Og pass på å bli med på arrangementer du blir invitert til.

Lenke til kommentar
SimDaDim: Du må være venn. Det betyr ikke at du skal holde deg borte fra henne. Vær sammen med henne når du kan, og ikke vær redd for å være sammen med henne selv når kjæresten er der, hvis du klarer selv da.

 

 

Sant det..med venner skal det jo tross alt være fint og avslappet. Hvis du ikke greier å ta det helt rolig rundt henne og føler at du må holde deg vekke..så er kanskje ikke denne venne greien den beste løsningen for deg likevel?

Jeg klarer å være veldig avslappet rundt henne, og er ikke slik at jeg bevisst holder meg borte fra henne. Er mer at jeg prøver ikke å være så mye inærheten som jeg har vært tidligere. Snakker masse sammen, men ikke no mer en det som er nødvendig for å si det sånn...

 

Får spørre henne i slutten av uken hva hun syntes. Om jeg har blitt for kald eller om hun syntes det er bedre jeg er litt mer på avstand. For meg så er det egentelig ett fett; Når jeg er inærheten av henne så føler jeg meg kjempe-vell, men dog enda mer hjelpesløs når hun ikke er der. Når jeg tenker sånn som nå så er jeg ikke så mye sammens med henne, men er ikke så hjelpesløs når hun ikke er her heller ;)

 

Så, får se;)

 

Men vi er veldig gode venner, ikke noe med det ;) Er hun og en annen jeg henger sammens med på skolen somoftes ;) er ikke slik at jeg snur og går en annen vei når jeg møter henne i gangen :p

 

Men er hardt å se henne med typen ja. Fikk nesten litt sånn brekke-følelse i går da det kom så brått på...

 

Men, jaja, det som ikke dreper en blir man sterkere av ;)

Lenke til kommentar

kjærlighet og det har en rar følelse for meg, akkurat som jeg har aldri hatt det før, sitter her og tenker på ho jenta skrev om på forrige side, jeg må si at det er spesiell følelse. klarer jeg å få henne til å møte meg, så blir det på en måte en utfordring for meg, jeg har aldri hatt jentevenner før, aner ikke hvordan det er lissom :-/ jeg aner ikke hva de forventer osv

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
Jenter e jo lissom sosiale vesener...

5125447[/snapback]

 

Og med den setningen mente du implisitt hva?

5125467[/snapback]

 

Slått opp i fancy ordboken no eyh.. Altså..gutter er jo sosiale også, men på en annen måte en jenter. Vi snakker mer sammen og syns det er veldig viktig.Gutter sitter stille sammen, ser en film, går hjem og føler at det har vært en givende kveld. Jenter snakker sammen før filmen, mens filmen er i gang og etter. Vi liker å være mange samlet..å sitte hjemme foran pc'en aleine en fredagskveld er usosialt syns jeg som jente. Men for en del gutter eg kjenner så e det då de e på sitt mest sosiale (msn)

 

Og nei Chills du må for all del ikke gi opp?! ka e det for en holdning? det e alltid håp og det vet du..

5125553[/snapback]

 

Skal du generalisere så mange så prøv å få med litt humor i det minste. Gutter sitter ikke nødvendigvis stille med tommelen i munnen og stirrer på skjermen en hel kveld når de samles. Sist jeg hadde kompiser på besøk utvekslet vi opptil flere setninger i løpet av filmen, selv om den ikke hadde reklamepauser!11! Og veit du hva? Jeg liker også å være flere samlet. Helst fredagskveld.

Lenke til kommentar
kjærlighet og det har en rar følelse for meg, akkurat som jeg har aldri hatt det før, sitter her og tenker på ho jenta skrev om på forrige side, jeg må si at det er spesiell følelse. klarer jeg å få henne til å møte meg, så blir det på en måte en utfordring for meg, jeg har aldri hatt jentevenner før, aner ikke hvordan det er lissom :-/ jeg aner ikke hva de forventer osv

5126550[/snapback]

 

Samme her... aldri hatt en jente som venn... eller har nå en på MSN da... det e KJEMPE KOSELIG... setter enormt pris på det... men vil jo ha noen som jeg kan gjøre noe med... samme det vel.. vennegjeng.. gå på kino f.eks.

Lenke til kommentar
Gleder meg til jeg kan holde en samtale med en jente..

Gleder meg til jeg kan se en fin jente og faktisk go for it..

Men det tar nok litt tid :ermm:

 

Jeg er vel mye av det samme. Tør/turte aldri noe.

 

Heldigvis var det en som tok kontakt med meg, og vi ble tilslutt sammen etter at hu slo opp med typen. Vi har nå vært sammen i 14mnd! :D

 

Meeeen hvis vi slår opp går jeg vel tilbake til det samme gamle igjen =/

Lenke til kommentar

Oh ja... viss jeg først blir sammen med en jente... så skal hun forstå at eg setter pris på hun :D

 

EDIT:

 

Goophy: tror ikke det... hun er liksom... vetsjse.. ka det heter... hun er så utrolig snill med meg.. å viss eg skulle prøve meg så kan eg ødelegge det flotte eg har nå.. :D

Endret av chills
Lenke til kommentar

Å få jentevenner er ikke noe stor kunst da. Innbiller meg at jeg gjør det samme med guttevennene mine, som de ville gjort med andre kompiser. Går på kino, spiller bowling, LAN'er, ser film hjemme, bader og griller om sommeren. Jenter er som oftest ikke SÅ forskjellig fra gutter. Kanskje noen er, men det finnes noen som er ganske lik dere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...