Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjør det her og..

 

Så irriterende.. Jeg elsker henne så ufattelig mye.. men hun har problemer med å elske meg...

6924852[/snapback]

Been there. Tok meg bare 7-8 måneder å kommer over det. Møtte heldigvis en ny jente da, ei jeg enda holder på med. Men hun bor ikke i samme by så det blir avstandsforhold.

Lenke til kommentar

off, no e eg virkelig oppgitt. ei jente som eg kjenner såvidt, har hørt et rykte om at eg har sagt at eg og ho rota på dans, men saken e de at vi har ikkje gjort d, og eg har ikkje satt ut et sånt rykte, derfor tror ho eg e en innbilsk jævel.

 

og har gitt tydelig beskjed om at ho ikje vil ha nokke med meg å gjøre. Men sån i ettertid, har hå passivt kontaktet meg på mange måter. faens lei av den helvettes kjærringa, værst av alt er at det er ho som liksom oppfører seg som "vinneren" eller ka eg ska kalle d, og snakker drit om meg til alt og alle, ting som selfølgelig er helt bak mål og ikkje er sanne at all.

 

Nokken som har tips til ka eg kan gjør med ho? for å få ho til å skjønne at eg ikkje har gjort nokke gale, og be ho holde seg unna livet mitt på alle måter, både med baksnakking ol. kanskje få ho til å bli den "tapende" parten.

 

uansett, har ingen følelser eller lignende for dene hurpa. vil bare sette punktomet der det virkelig skal være, og det skal eg vise med stil!!

 

tips anyone?

 

PS: ikkje kom med kommetarer som "bare ignorer ho" ol. for det hjelper ikkje...

Lenke til kommentar

Hatt en nydelig kveld i kveld jeg. Middagen med "dama" gikk kjempefint. Hun virka veldig fornøyd med maten, komme til fint dekka bord, starinlys og hele pakka. Leide så film, satt med henne i armene gjennom filmen og i en god del timer etterpå. Blei mye kosing og klining. Livet er herlig for tiden *sukke fornøyd*

 

EDIT: Count me in bazukh ;) *plage Marley*

Endret av smetho
Lenke til kommentar

Faen, nå vet jeg hva det vil si å være den legen som må overlevere dødsbudskapet til sin kreftsyke pasient. Fortalte min gode venn gjennom 12 år at dama hans hadde bedratt ham med tre fyrer, noe som naturlig nok knuste ham fullstendig.

 

Har visst om utroskapen i en måned nå, men etter at han fortalte at hun hadde tenkt på å ta en pause etc., klarte jeg bare ikke mer.

 

Føler meg så slem :cry:

Lenke til kommentar
Solefald, trenger noen råd fra honglere nå :p

 

Er ei dame som skal til meg neste helg, tydlig med intensjoner om å, tja pule. Noen jeg ikke har lyst til, siden det er ei jente jeg liker, så føler at det blir litt feil.

 

Jeg har prøvd å sagt det til jenta at de blir ikke noe mer, men hu har tydligvis ikke tenkt å gi seg så lett.

 

Finnes det no snill måte å si nei på til damer ?

6920636[/snapback]

 

du har prøvd? med hint eller direkte setning der du sier at det ikkje kan skje noke meir?

det er vel aldri lett å seie nei, som er fin\snill. det må jo ofte vere litt sårande for at dei skal få det lille "slaget" at dei skjønner det.

 

som f.eks på vorspil på fredag, da var det ei som kom bort å begynte å gnikke, dulta litt i meg, plustlig begynte ho å ta handa rundt meg, og tok tak i meg, og var soo kose sjuk og heile pakka. og eg har ikkje hatt noke anna enn ho eg var på date med tidligare på dagen, i hauet. så eg trekte meg unna. så kom ho igjen litt seinare, etter at eg kom meg unna, dytta ho litt vekk og sånt. men ho kom igjen ho. vart så lei til slutt at eg sa: "stikk".

eg reiste på anna fest litt seinare. så da eg skulle legge meg, så fikk eg melding av kompisen min, om at det var 1 min sia han hadde pult. eg skreiv tilbake: "whooot? ho var vel tilfeldigvis ikkje blond" (var på samme festen), og han svarte ja.. så da sa ja jo eg noooooo.. hehe..måtte mobbe han litt:P alltid morro når damer du avviser går på kompiser etterpå:p hehe..

 

direkte funker. hint funker ikkje. men visst du liker ho, så si det på en varm måte at det ikkje skjer noke meir. visst ikkje det funker, så må du gjere sånn som eg gjorde.

Lenke til kommentar
Neppe: Si at du har fått et langdistanseforhold med ei jente i Horten. Trengs bevis, stiller jeg gjerne opp ;)

 

Sukk. De få man møter som er perfekte, de kan man aldri ha. Det er vanskelig å godta.. Jeg får bare fortsette letingen.

6924409[/snapback]

 

 

good things dont happen to good people..

dei virker ofte perfekte i begynnelsen, første mnder, så blir dei helt galne i haue. er mi erfaring

Lenke til kommentar
Faen, nå vet jeg hva det vil si å være den legen som må overlevere dødsbudskapet til sin kreftsyke pasient. Fortalte min gode venn gjennom 12 år at dama hans hadde bedratt ham med tre fyrer, noe som naturlig nok knuste ham fullstendig.

 

Har visst om utroskapen i en måned nå, men etter at han fortalte at hun hadde tenkt på å ta en pause etc., klarte jeg bare ikke mer.

 

Føler meg så slem  :cry:

6926878[/snapback]

Du gjorde det rette.

Lenke til kommentar
off, no e eg virkelig oppgitt. ei jente som eg kjenner såvidt, har hørt et rykte om at eg har sagt at eg og ho rota på dans, men saken e de at vi har ikkje gjort d, og eg har ikkje satt ut et sånt rykte, derfor tror ho eg e en innbilsk jævel.

 

og har gitt tydelig beskjed om at ho ikje vil ha nokke med meg å gjøre. Men sån i ettertid, har hå passivt kontaktet meg på mange måter. faens lei av den helvettes kjærringa, værst av alt er at det er ho som liksom oppfører seg som "vinneren" eller ka eg ska kalle d, og snakker drit om meg til alt og alle, ting som selfølgelig er helt bak mål og ikkje er sanne at all.

 

Nokken som har tips til ka eg kan gjør med ho? for å få ho til å skjønne at eg ikkje har gjort nokke gale, og be ho holde seg unna livet mitt på alle måter, både med baksnakking ol. kanskje få ho til å bli den "tapende" parten.

 

uansett, har ingen følelser eller lignende for dene hurpa. vil bare sette punktomet der det virkelig skal være, og det skal eg vise med stil!!

 

tips anyone?

 

PS: ikkje kom med kommetarer som "bare ignorer ho" ol. for det hjelper ikkje...

6925864[/snapback]

 

vel du kan gjere 3 ting

 

1: drite i det. det funker. dei som er verdt å samle på driver ikkje å høre på sladderen sånne damer som ho kjem med, da mitt inntrykk av det du har sagt, så er ho den oppmerksomhets sjuke typen, som liker å sjefs høna i syklubben.

 

2: ta ho for deg når du ser ho er med venner, dvs: tenk deg ut en GOD setning, og da meiner eg GOD, meget GOD setning. sa eg vanvittig god? anyways, du har ikkje gjort noke, du har ikkje sagt noke. så da ho er med endel venner, gå bort, fyr av setningen, da sitter ho igjen med skjegget i postkassa. og blir knallrød i trynet. da må du få fram at du ikkje har vert bortpå ho, du har aldri sagt du har vert det, du må få fram at du aldri hadde rørt ho om ho så betalte deg. du må få fram at du syns ikkje noke om at ho prøver å legge skylda over på deg etc.

 

3: ta en prat med ho aleine.

 

nr 2 gir jo litt god følelse etterpå. men sånt er vansklig å få gjennomført knirkefritt:P

 

personlig så har eg alltid gitt faen i sånt. eg har tilogmed hatt homo rykte på meg..hehe..eg lo godt ei stund så gav eg faen.. ho er ikkje verdt det, og blir sans ikkje tatt seriøst.

Lenke til kommentar
Faen, nå vet jeg hva det vil si å være den legen som må overlevere dødsbudskapet til sin kreftsyke pasient. Fortalte min gode venn gjennom 12 år at dama hans hadde bedratt ham med tre fyrer, noe som naturlig nok knuste ham fullstendig.

 

Har visst om utroskapen i en måned nå, men etter at han fortalte at hun hadde tenkt på å ta en pause etc., klarte jeg bare ikke mer.

 

Føler meg så slem  :cry:

6926878[/snapback]

Du gjorde det rette.

6926956[/snapback]

 

absolutt..

dritt kjerring!

Lenke til kommentar
Jeg syns vi skal ta fra Marley retten til å si at det ikke blir no dameaction på han på lenge.

Det tar jo to dager så er'n på'an igjen ;)

6926620[/snapback]

 

Waaat? Hvordan kan du si noe slik!? :innocent:

 

 

Neida. Vi klinte da bare. Ikkeno mer. Så dere trenger ikke frata meg noe som helst.

 

Vær snille da, Fredrik og Smetho. :cry:

 

 

Phobos: Du gjorde det eneste riktige. Det gjør vondt, men det var riktig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...