Tbau5 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Dere kan jo også dra ut en plass? Restaurant/MCern evt kino eller noe, for å være sammen uten å pule. Browniesbesøket ble avlyst btw, men det gjør ikke så mye. Siden jeg møtte ei veldig.. hva skal man si, bra? jente i går. Altså ikke bare pen, men snill og pratsom og alt det der. Føles ut som livet nettopp har startet Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Dere kan jo også dra ut en plass? Restaurant/MCern evt kino eller noe, for å være sammen uten å pule. Browniesbesøket ble avlyst btw, men det gjør ikke så mye. Siden jeg møtte ei veldig.. hva skal man si, bra? jente i går. Altså ikke bare pen, men snill og pratsom og alt det der. Føles ut som livet nettopp har startet 6921570[/snapback] Nice working. Jeg skal på fest i kveld. Dog er sannsynlig for at jeg treffer noe ålreit av det motsatte kjønn ganske liten. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Lås døra, sett på ekstra bolter Men seriøst, hun kan da ikke trenge seg på? Hvis du sier nei til besøk, så kan hun ikke komme lell?? 6920865[/snapback] Jeg finner ikke en fin måte å si nei på, å hu tar ikke hintent 6920887[/snapback] Si at du vil vente med sex til du er gift! Edit: Marley: Skjerp deg! Jentene digger deg jo Endret 23. september 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Si at du vil vente med sex til du er gift! 6921832[/snapback] Burde ha tenkt på det tidligere da isåfall Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Burde ha tenkt på det tidligere da isåfall 6922029[/snapback] Si at oldemora di døde i dag, og du føler for å være alene med familien. Eller si at du har blitt invitert til ei annen dame, så det passer dårlig. Kanskje en annen gang? Ut på fest i dag, noen gamle venner fra vgs og deres nye (forhåentligvis kvinnelige) venner. Hadde ikke gjort noe om det kom et lite forhold gående bortover muliughetenes vei snart. Men med min flaks blir jeg vel den eneste som ikke finner meg noe. Life sucks lately. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Si at du vil vente med sex til du er gift! 6921832[/snapback] Burde ha tenkt på det tidligere da isåfall 6922029[/snapback] Da sier du det som det er. At du rett og slett ikke er int. i henne. Ærlighet varer lengst Lenke til kommentar
smetho Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jepp, vær ærlig. Tjener ingen å lyve...Forstår hun ikke at du ikke vil så er det hennes problem. I kveld skal jeg mekke middag (lasagne, nam) her hjemme til meg og "dama". Kanskje vi leier en film eller noe også...bli kos. Gleder meg masse Guuuuuud for ei herlig jente! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hjelp, det står "stille" her.. Liker ei jente, som jeg egentlig ikke kjenner så veldig godt.. Går på samme skole som meg, vi snakker sammen på skole og på msn osv.. Jeg føler vi burde "ha snakket sammen litt mer" før jeg evt. tørr å be henne på ettellerannet.. Er jo bare 1 mnd siden jeg snakket med henne første gang.. Jeg veit liksom ikke når jeg skal ta steget videre. Vi har jo en god tone, småflørter litt osv.. Men ikke noe mer enn det. Egentlig veit jeg ikke om hun er sammen med noen andre eller, føler det nesten er litt frekt eller et for stort "hint" å spørre om hun er sammen med noen. Er redd for å gå for fort frem også. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Hjelp, det står "stille" her.. Liker ei jente, som jeg egentlig ikke kjenner så veldig godt.. Går på samme skole som meg, vi snakker sammen på skole og på msn osv.. Jeg føler vi burde "ha snakket sammen litt mer" før jeg evt. tørr å be henne på ettellerannet.. Er jo bare 1 mnd siden jeg snakket med henne første gang.. Jeg veit liksom ikke når jeg skal ta steget videre. Vi har jo en god tone, småflørter litt osv.. Men ikke noe mer enn det. Egentlig veit jeg ikke om hun er sammen med noen andre eller, føler det nesten er litt frekt eller et for stort "hint" å spørre om hun er sammen med noen. Er redd for å gå for fort frem også. 6922479[/snapback] 1 mnd er da ganske lenge. Hva med å be henne på cafetur eller noe? Edit: Hun sitter nok bare å vente på at du skal ta neste steg Endret 23. september 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Tanken har nok streifet meg en del ganger.. Men vil egentlig vite om har en annen, for det er kjett hvis jeg skulle ødelegge noe.. Det er det siste jeg vil gjøre. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Tanken har nok streifet meg en del ganger.. Men vil egentlig vite om har en annen, for det er kjett hvis jeg skulle ødelegge noe.. Det er det siste jeg vil gjøre. 6922589[/snapback] Er vel bare å spør. Regner med hun sier nei, hvis hun allerede har type/en annen i kikkerten Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Marley: Skjerp deg! Jentene digger deg jo 6921832[/snapback] Nja. Det medfører vel ikke hundre prosent riktighet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Marley: Skjerp deg! Jentene digger deg jo 6921832[/snapback] Nja. Det medfører vel ikke hundre prosent riktighet. 6922836[/snapback] 99% da. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Nja. Det medfører vel ikke hundre prosent riktighet. 6922836[/snapback] Hør på Herr Brun du! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Marley = solid mannebein? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Marley, du er vel den siste som skal klage på det å ha draget Men hva med å prøve å være singel en stund? Det går fint an å leve uten å ha noe på gang med noen...tenke mer på deg selv enn jentene. Virker som du lett blir ensom uten noen i livet ditt. En skal kunne være aleine litt uten å være ensom Du er en ung mann, hva haster? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Synes man med jevne mellomrom ser Marley skrive at han blir singel lenge, så går det en uke så er en ny jente interessert. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Dere kan jo også dra ut en plass? Restaurant/MCern evt kino eller noe, for å være sammen uten å pule. Browniesbesøket ble avlyst btw, men det gjør ikke så mye. Siden jeg møtte ei veldig.. hva skal man si, bra? jente i går. Altså ikke bare pen, men snill og pratsom og alt det der. Føles ut som livet nettopp har startet 6921570[/snapback] Nice working. Jeg skal på fest i kveld. Dog er sannsynlig for at jeg treffer noe ålreit av det motsatte kjønn ganske liten. 6921726[/snapback] Akkurat det jeg tenkte, trodde jeg skulle på pølsefest. Men vips *poof* Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Neppe: Si at du har fått et langdistanseforhold med ei jente i Horten. Trengs bevis, stiller jeg gjerne opp Sukk. De få man møter som er perfekte, de kan man aldri ha. Det er vanskelig å godta.. Jeg får bare fortsette letingen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 jaja.. da var det pause i forholdet.. Hun sier hun føler at hun har vært sammen med meg i det siste bare for å ikke såre meg.. Vi er enda megagode venner, og vi holder hele pause sjult.. får se hva som skjer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg