Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Dere kan jo også dra ut en plass? Restaurant/MCern evt kino eller noe, for å være sammen uten å pule.

 

 

 

Browniesbesøket ble avlyst btw, men det gjør ikke så mye. Siden jeg møtte ei veldig.. hva skal man si, bra? jente i går. Altså ikke bare pen, men snill og pratsom og alt det der. :) Føles ut som livet nettopp har startet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere kan jo også dra ut en plass? Restaurant/MCern evt kino eller noe, for å være sammen uten å pule.

 

 

 

Browniesbesøket ble avlyst btw, men det gjør ikke så mye. Siden jeg møtte ei veldig.. hva skal man si, bra? jente i går. Altså ikke bare pen, men snill og pratsom og alt det der. :) Føles ut som livet nettopp har startet

6921570[/snapback]

 

Nice working. ;)

 

 

 

Jeg skal på fest i kveld. Dog er sannsynlig for at jeg treffer noe ålreit av det motsatte kjønn ganske liten.

Lenke til kommentar
Lås døra, sett på ekstra bolter ;)

 

Men seriøst, hun kan da ikke trenge seg på? Hvis du sier nei til besøk, så kan hun ikke komme lell??  :ohmy:

6920865[/snapback]

 

Jeg finner ikke en fin måte å si nei på, å hu tar ikke hintent :dontgetit:

6920887[/snapback]

Si at du vil vente med sex til du er gift! :D

 

Edit:

 

Marley: Skjerp deg! Jentene digger deg jo :green:

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Burde ha tenkt på det tidligere da isåfall

6922029[/snapback]

Si at oldemora di døde i dag, og du føler for å være alene med familien. Eller si at du har blitt invitert til ei annen dame, så det passer dårlig. Kanskje en annen gang?

 

Ut på fest i dag, noen gamle venner fra vgs og deres nye (forhåentligvis kvinnelige) venner. Hadde ikke gjort noe om det kom et lite forhold gående bortover muliughetenes vei snart. :(

 

Men med min flaks blir jeg vel den eneste som ikke finner meg noe. :hrm: Life sucks lately.

Lenke til kommentar

Hjelp, det står "stille" her..

Liker ei jente, som jeg egentlig ikke kjenner så veldig godt..

Går på samme skole som meg, vi snakker sammen på skole og på msn osv.. Jeg føler vi burde "ha snakket sammen litt mer" før jeg evt. tørr å be henne på ettellerannet..

Er jo bare 1 mnd siden jeg snakket med henne første gang..

 

Jeg veit liksom ikke når jeg skal ta steget videre.

Vi har jo en god tone, småflørter litt osv.. Men ikke noe mer enn det.

Egentlig veit jeg ikke om hun er sammen med noen andre eller, føler det nesten er litt frekt eller et for stort "hint" å spørre om hun er sammen med noen. Er redd for å gå for fort frem også.

 

 

:love:

Lenke til kommentar
Hjelp, det står "stille" her..

Liker ei jente, som jeg egentlig ikke kjenner så veldig godt..

Går på samme skole som meg, vi snakker sammen på skole og på msn osv.. Jeg føler vi burde "ha snakket sammen litt mer" før jeg evt. tørr å be henne på ettellerannet..

Er jo bare 1 mnd siden jeg snakket med henne første gang..

 

Jeg veit liksom ikke når jeg skal ta steget videre.

Vi har jo en god tone, småflørter litt osv.. Men ikke noe mer enn det.

Egentlig veit jeg ikke om hun er sammen med noen andre eller, føler det nesten er litt frekt eller et for stort "hint" å spørre om hun er sammen med noen. Er redd for å gå for fort frem også.

 

 

:love:

6922479[/snapback]

1 mnd er da ganske lenge. Hva med å be henne på cafetur eller noe? :)

 

Edit: Hun sitter nok bare å vente på at du skal ta neste steg ;)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Marley, du er vel den siste som skal klage på det å ha draget ;) Men hva med å prøve å være singel en stund? Det går fint an å leve uten å ha noe på gang med noen...tenke mer på deg selv enn jentene. Virker som du lett blir ensom uten noen i livet ditt. En skal kunne være aleine litt uten å være ensom :) Du er en ung mann, hva haster?

Lenke til kommentar
Dere kan jo også dra ut en plass? Restaurant/MCern evt kino eller noe, for å være sammen uten å pule.

 

 

 

Browniesbesøket ble avlyst btw, men det gjør ikke så mye. Siden jeg møtte ei veldig.. hva skal man si, bra? jente i går. Altså ikke bare pen, men snill og pratsom og alt det der. :) Føles ut som livet nettopp har startet

6921570[/snapback]

 

Nice working. ;)

 

 

 

Jeg skal på fest i kveld. Dog er sannsynlig for at jeg treffer noe ålreit av det motsatte kjønn ganske liten.

6921726[/snapback]

 

Akkurat det jeg tenkte, trodde jeg skulle på pølsefest. Men vips *poof*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...