Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i 2 år og 7 måneder, sammenhengende pluss litt til, så det såpass lenge siden "den første tiden" at jeg må konsentrere meg for å huske det.

 

*konsentrerer seg*

 

Joda, det var en fantastisk tid. Husker at hun var med å skiftet luftfilter på en bil sammen med meg, var vel en av de første gangene vi var med hverandre. Første gangen gikk vi Askøy nesten på tvers, skulle tro vi hadde kjent hverandre siden vi var liten.

 

:love:

 

Edit: Må få med alle ordene.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere får det til å virke så lett.

"Drit i henne, finn en ny en, mange å gå etter!"

 

Jeg har likt 2 jenter i hele mitt liv. Likt som i interessert i, og jeg er 17 år. Og de er heller ikke sånn jeg bare kunne *slippet* uten videre heller.

Er kanskje unormalt få? -_-

6919408[/snapback]

 

vel kva er det som får det til å vere vansklig?

eg seier alltid til kompiser: fuck the bitch, ka faen, du finner bedre.. visst det ikkje funker, så funker det ikkje..buhu..get over it!!

 

du er 17 år..er så og sei 0% sjangse for at ho du møter når du er 17 år er ho du ender opp med resten av livet.

 

og at du liker få, er ikkje det egentlig positivt da? det betyr jo egentlig at du tenker over kva du vil ha..og det er jo en bra ting egentlig. bedre det enn å ha lyst på mang forskjellige..

 

eg har det sånn no på en måte, er mange damer som eg ser der og da, og dei spinner litt rundt i hodet etterpå. men eg kan ikkje huske sist at eg var faktisk nervøs for en date som eg var idag..og den følelsen liker eg.. at når den først kjem så har den komt skikkelig. har desverre fått meg et lite rykte som player no, fordi eg har utforska ting, og dei har lagt meir i de enn det eg har gjort, at det rett og slett ikkje har fungert skikkelig for min del. men har alltid vært ærlig. dei finner alltids en ny.

 

er MYKJE bedre å sjeldent å like noken, sånn skikkelig, enn å ikkje å klare å bestemme seg for kem en vil ha.

Lenke til kommentar

og no har eg klart å bli betatt av ei like før eg reiser i militæret. hehe..fantastisk :p har knapt tenkt på anna enn ho sia ho reiste idag.. knapt gitt andre kvinnfolk eit blikk, og dei som prøvde seg når eg var på fest var kontant avvist.

 

er mange flotte damer der ute..men når en får den følelsen av at ho der, ho er helt fantastisk. da forsvinner nesten alle andre damer. og den følelsen, den er god..liker den følelsen

Lenke til kommentar
Hvis jeg skulle velge, tror jeg faktisk jeg ville valgt det slik som jeg har det i dag, trygt og godt, med en som jeg er utrolig glad i. Seff, det er jo spennende når det begynner, men det kan ikke måle seg mot hvordan det blir etter et par år, så leneg det funker iallfall. ;)

6920045[/snapback]

 

er enig med deg..trygt og godt er en god følelse. at en veit kva en har.

lengste forholdet eg har hatt var 18 mnd. og det er noken år sia. etter det var det stort sett 1 mnds forhold, så eit på 4, så 1 mnd forhold, så eit på 9 mnd. og no mitt siste på 6 mnd.

Lenke til kommentar

Solefald, trenger noen råd fra honglere nå :p

 

Er ei dame som skal til meg neste helg, tydlig med intensjoner om å, tja pule. Noen jeg ikke har lyst til, siden det er ei jente jeg liker, så føler at det blir litt feil.

 

Jeg har prøvd å sagt det til jenta at de blir ikke noe mer, men hu har tydligvis ikke tenkt å gi seg så lett.

 

Finnes det no snill måte å si nei på til damer ?

Lenke til kommentar
Solefald, trenger noen råd fra honglere nå :p

 

Er ei dame som skal til meg neste helg, tydlig med intensjoner om å, tja pule. Noen jeg ikke har lyst til, siden det er ei jente jeg liker, så føler at det blir litt feil.

 

Jeg har prøvd å sagt det til jenta at de blir ikke noe mer, men hu har tydligvis ikke tenkt å gi seg så lett.

 

Finnes det no snill måte å si nei på til damer ?

6920636[/snapback]

Hvorfor skal hun til deg da?

 

Edit:

Ang. den første tiden i et forhold. Jeg er der nå og det er kjempespennede. Men det er og tid der man får unødige bekymringer og man klare ikke være helt seg selv. Gleder meg litt til vi har kommet over denne fasen, men nyter så klart spenningen og det å være nyforelska :love:

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Hu skal komme fordi hu skal så absolutt ligge sammens med meg en natt :ermm:

 

Det går fankern ikke ann å forklare jenter en dritt. Seriøst, når de har bestemt seg for noe så er det sånn. Hun bryter en tradisjon for å komme til meg, jeg sa hu ikke måtte gjøre det. TA ET HINT DA.

6920726[/snapback]

Nekt henne å komme da. Verre er det ikke :)

Lenke til kommentar
Solefald, trenger noen råd fra honglere nå :p

 

Er ei dame som skal til meg neste helg, tydlig med intensjoner om å, tja pule. Noen jeg ikke har lyst til, siden det er ei jente jeg liker, så føler at det blir litt feil.

 

Jeg har prøvd å sagt det til jenta at de blir ikke noe mer, men hu har tydligvis ikke tenkt å gi seg så lett.

 

Finnes det no snill måte å si nei på til damer ?

6920636[/snapback]

 

Bitchslap is the solution!

 

 

 

Anyways. Jeg er fortsatt alene.

Lenke til kommentar
Lås døra, sett på ekstra bolter ;)

 

Men seriøst, hun kan da ikke trenge seg på? Hvis du sier nei til besøk, så kan hun ikke komme lell??  :ohmy:

6920865[/snapback]

Jeg finner ikke en fin måte å si nei på, å hu tar ikke hintent :dontgetit:

6920887[/snapback]

"Beklager, men forholdene tatt i betraktning tror jeg det er best om du ikke kommer hit til helga." Endret av Fidel_Castro
Lenke til kommentar
Lås døra, sett på ekstra bolter ;)

 

Men seriøst, hun kan da ikke trenge seg på? Hvis du sier nei til besøk, så kan hun ikke komme lell??  :ohmy:

6920865[/snapback]

 

Jeg finner ikke en fin måte å si nei på, å hu tar ikke hintent :dontgetit:

6920887[/snapback]

 

Jeg sliter med ei sånn jeg og. Hun er veldig gira på at vi skal møtes og alt.

 

Problemet er at jeg ikke har den fjerneste interesse for henne. Hun er søt og alt, men vi har INGENTING til felles. Og da mener jeg absolutt ingenting.

 

:roll:

Lenke til kommentar
Lås døra, sett på ekstra bolter ;)

 

Men seriøst, hun kan da ikke trenge seg på? Hvis du sier nei til besøk, så kan hun ikke komme lell??  :ohmy:

6920865[/snapback]

 

Jeg finner ikke en fin måte å si nei på, å hu tar ikke hintent :dontgetit:

6920887[/snapback]

 

Jeg sliter med ei sånn jeg og. Hun er veldig gira på at vi skal møtes og alt.

 

Problemet er at jeg ikke har den fjerneste interesse for henne. Hun er søt og alt, men vi har INGENTING til felles. Og da mener jeg absolutt ingenting.

 

:roll:

6920924[/snapback]

Er dette den samme som før det er snakk om, eller en ny? Trodde nemlig du og Maria hadde så masse til felles osv.

Lenke til kommentar
Solefald, trenger noen råd fra honglere nå :p

 

Er ei dame som skal til meg neste helg, tydlig med intensjoner om å, tja pule. Noen jeg ikke har lyst til, siden det er ei jente jeg liker, så føler at det blir litt feil.

 

Jeg har prøvd å sagt det til jenta at de blir ikke noe mer, men hu har tydligvis ikke tenkt å gi seg så lett.

 

Finnes det no snill måte å si nei på til damer ?

6920636[/snapback]

Send hun til meg :p

 

Den enkleste måten å si nei på vil jeg tro er: "Jeg er ikke klar for sex enda, har ikke kjent deg så lenge. Kan vi ikke bli bedre kjent først?"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...