Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

ssswopp: ta initiativ til noe mer før kompisene dine gjør det. Vis at du har interesse. Da bør kompisene holde seg vekke om det virkelig er kompiser. Om det bare er ei "bekjent" eller venninne av deg så er det jo opp til hvem som helst å prøve seg. Vis at du er interessert, og si så dette til kompisene. Da bør de sannelig holde seg vekke. Ikke bare beundre på avstand. Ikke sikker de vet du er interessert engang!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ssswopp: ta initiativ til noe mer før kompisene dine gjør det. Vis at du har interesse. Da bør kompisene holde seg vekke om det virkelig er kompiser. Om det bare er ei "bekjent" eller venninne av deg så er det jo opp til hvem som helst å prøve seg. Vis at du er interessert, og si så dette til kompisene. Da bør de sannelig holde seg vekke. Ikke bare beundre på avstand. Ikke sikker de vet du er interessert engang!

6918807[/snapback]

de vet at jeg er interessert, men det er vi alle, så det er litt mer sånn første man til mølla liksom :ermm:

er vel lite vits i å snakke med de, siden de vil tro jeg bare kødder osv (er vel alltis sånn i alderen min!?)

jeg viser interesse hele tiden til dama, men hun virker litt mer opptatt av de..

er akkurat som om jeg blir pressa unna, at de tar plassen min osv..

 

vanskelig å forklare egentlig, virker kanskje som om jeg bare venter til at hun skal gjøre alt for meg, men sånn er det ikke!

Lenke til kommentar

Er ikke dama interesert i deg, så glem henne... Det er en "lost case" uansett...

Hvis du har greid å bli "venn" med henne og hun er mest interesert i kompisene dine.. Veel, jeg hadde ikke orka å jobbe videre for å si det sånn, ville nok heller ha satset på den andre som du hadde i kikkerten.. Kjapt, før kompisen din "tar over"

 

Jeg kan være såpass ærlig og si det at jeg hadde gitt en god F i om du hadde vært interesert i noen. Hvis ikke du hadde tatt initiativet først, så... Ditt tap (mye mulig jeg er en dritsekk sånnsett, men første mann til mølla)

Lenke til kommentar
Er ikke dama interesert i deg, så glem henne... Det er en "lost case" uansett...

Hvis du har greid å bli "venn" med henne og hun er mest interesert i kompisene dine.. Veel, jeg hadde ikke orka å jobbe videre for å si det sånn, ville nok heller ha satset på den andre som du hadde i kikkerten.. Kjapt, før kompisen din "tar over"

 

Jeg kan være såpass ærlig og si det at jeg hadde gitt en god F i om du hadde vært interesert i noen. Hvis ikke du hadde tatt initiativet først, så... Ditt tap (mye mulig jeg er en dritsekk sånnsett, men første mann til mølla)

6919023[/snapback]

skjønner hva du mener.. skal prøve og glemme henne (for 2.gang, er faen ikke lett å glemme ei dame som hu)

 

men hva skal jeg gjøre neste gang hu (andre dama) ser på meg? skal jeg smile, se litt på henne og bare gå, eller stå der lenge? :p

den siste er jeg litt redd for, er redd for at hun tenker "omg, faen for en fucka kis" osv :p

jeg pleier alltid og gjøre som det første jeg nevnte ;)

 

dette blir bare den første fasen liksom, hva er best? eller har dere andre tips?

Lenke til kommentar

Oppfør deg normal + bra selvtillit og flørt med henne. Jenter elsker å bli sjekket opp/flørtet med. Kan alltid hende at hun syns du er føkka i starten men jenter skifter mening fort.

 

En jente i klassen i en skole time dag 1: Åhhh <navn> er så rar as.

Dag 2 i klasserommet: Åhhh <Navn> er så drithyggelig å søt.

Lenke til kommentar

Det er ikke meningen vi gutter skal forstå jentene. Er bare å innse det med en gang. Vær deg selv med litt påtatt selvtillit (om det er noe du sliter med), ikke tenk (!!), snakk med henne og vis tydelig at du liker henne uten å virke desperat. Ikke vær desperat heller. Funker det ikke så funker det ikke; er ikke noe å gruble eller tenke for mye over. Kom deg videre. Selv om en filtrerer ut damer en ikke vil ha (av diverse grunner) så er det forsatt mange utrolig kjekke jenter der ute! Og jakten er jo litt av gleden! Kos dere, lev livet. Spenningen med å treffe noen som gir deg den ekstra wow-følelsen er fantastisk. Nyt det. Det varer ikke lenge :) Det som kommer etterhvert er, i mine øyne, faktisk enda bedre, men forelskelsen er mye så mer intens. Uansett om en er dødsforelsket eller om man virkelig elsker noen og kjenner det i hver celle i kroppen så er det bare positivt! Det er verdt å prøve og feile.

 

Steike jeg babler. Tenker vel bare litt høyt :)

Lenke til kommentar

Aldri vært skikkelig forelska noen gang!

Er 16 år gammel. Eneste er vel kanskje et crush eller 2. Nå etter skolestart har jeg blitt litt "betatt" av ei i klassen. Drømte tilogmed om hu, hoh, det var jo også en opplevelse når jeg våkna da!

ÅÅ, er så digg når hu sitter å titter på meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Klarer ikke holde blikket når hu ser mot meg. Damn, her om dagen så hu jo på meg i ett sett, på tide å gjøre noe. Kan sikkert aldri bli oss 2 noen gang, så vet ikke helt hva jeg vil.

 

Tror ikke det er unormalt få Akarno. Mhm, alle sier bare det, "its plenty of fish in the sea". For noen er det nok ikke så enkelt. Vet ikke helt jeg. stemmer nok, kanskje at vi ikke ser godt nok? :S

Lenke til kommentar
Tror ikke det er unormalt få Akarno. Mhm, alle sier bare det, "its plenty of fish in the sea". For noen er det nok ikke så enkelt. Vet ikke helt jeg. stemmer nok, kanskje at vi ikke ser godt nok? :S

6919646[/snapback]

Eller kanskje vi er for kravstore? :) Eller som du sier, åpne øynene. En veninne av meg, derimot, har hatt 2-3 kjærester i året så lenge jeg har kjent henne. Trenger selvfølgelig ikke ha noe med det å gjøre da...

 

hun dukker nok opp for deg til slutt :)

Lenke til kommentar

Jeg mente ihvertfall ikke at man bare skal godta det som kommer. Men håpet er ikke ute selv om den jenta dere har et mega-crush på ikke vil ha deg tilbake. Å bli sammen med noen for å se om det er en god match er en heller dårlig idè. Er andre måter å bli kjent på.

 

Og hvorfor bry dere om hvor mange dere har likt i en alder av 16-17?? :) Er ikke antall som teller...men sjansen er stor for at dere vil treffe flere etterhvert. Det er et liv etter videregående også! Et ganske anderledes liv vil jeg påstå, hehe.

Lenke til kommentar
Dere får det til å virke så lett.

"Drit i henne, finn en ny en, mange å gå etter!"

 

Jeg har likt 2 jenter i hele mitt liv. Likt som i interessert i, og jeg er 17 år. Og de er heller ikke sånn jeg bare kunne *slippet* uten videre heller.

Er kanskje unormalt få? -_-

6919408[/snapback]

Du er 17, du er i mine øyne knapt nok kjønnsmoden... :p Joda, jeg husker når jeg var 16-17, hele livet dreide seg om dama og verden gikk under hvis hun gikk ifra meg (egentlig en fantastisk følelse, både positivt og negativt) Men, som jeg lærte etter noe hjertesorg. Livet stopper faktisk ikke opp, selv om ditt "livs" kjærlighet dumper deg..!

 

2 Jenter er vel noe av det samme jeg hadde likt skikkelig godt når jeg var rundt din alder (ok, jeg var noe yngre) uansett.. Poenget er, det kommer flere...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...