Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva betyr når ei jente inviterer deg til Brownies? Kun oss to. Vet ca. hva film betyr, men brownies. Mye det samme eller?

6917384[/snapback]

Jeg hadde faen meg sagt ja med en gang om du liker a og hu er singel!

6917396[/snapback]

 

Har da svart ja! ;) Er litt pre-forelsket i henne, men vet ikke hva jeg skal forvente meg av en brwoniesdate..

Lenke til kommentar
Hva betyr når ei jente inviterer deg til Brownies? Kun oss to. Vet ca. hva film betyr, men brownies. Mye det samme eller?

6917384[/snapback]

Jeg hadde faen meg sagt ja med en gang om du liker a og hu er singel!

6917396[/snapback]

 

Har da svart ja! ;) Er litt pre-forelsket i henne, men vet ikke hva jeg skal forvente meg av en brwoniesdate..

6917416[/snapback]

Er det bake browines, eller bare spise? Viser nok uansett videre til film eller no annet! "Kom og spis kaker!" Kanskje du får ett søtt sjokoladekyss etterpå?

Lenke til kommentar
Hva betyr når ei jente inviterer deg til Brownies? Kun oss to. Vet ca. hva film betyr, men brownies. Mye det samme eller?

6917384[/snapback]

Jeg hadde faen meg sagt ja med en gang om du liker a og hu er singel!

6917396[/snapback]

 

Har da svart ja! ;) Er litt pre-forelsket i henne, men vet ikke hva jeg skal forvente meg av en brwoniesdate..

6917416[/snapback]

Er det bake browines, eller bare spise? Viser nok uansett videre til film eller no annet! "Kom og spis kaker!" Kanskje du får ett søtt sjokoladekyss etterpå?

6917427[/snapback]

 

Er ikke helt sikker på om jeg skal være med å lage eller ikke, men jenter som lager mat er sexy uansett. Håper på sjokoladekyss ja. Synd at hun går i klassen min, det er alltid litt awkward.

Lenke til kommentar
Holder du på med noen smetho? Uten meg? :cry:

6917300[/snapback]

Ja, jeg driver og spør om du vil være med å treffe vennene mine, men du tør jo aldri. Kan ikke holde på sånn..så da må jeg se andre steder. Sorry mack :dontgetit:

 

Solefald: ja, er et steg å ta henne med til mine nærmeste venner. Jeg har veldig god kjemi med henne så tror nok hun passer inn i vennegjengen min og. Nå har jeg ikke spurt henne om dette enda da, så...får se om hun vil/kan :)

Lenke til kommentar
Nå gjenstår det bare å ikke falle i kompisgrøfta...

6917628[/snapback]

Det beste argumentet for å forsøke seg på noe mer/vise at man er interessert, er at man slipper å bli kompis. Det er ingenting verre enn å være gutten som hun ikke en gang mistenker er forelsket i henne, som hun kommer til deg når hun trenger råd for hvordan kapre kompisen din. Hvis valget er mellom å være kompis eller ingenting, så foretrekker jeg ingenting.

 

Nå finnes det enkelte unntak, som man ikke vil gi slipp på uansett hva det betyr at man må være. Sadomasokisme på sitt mest romantiske.

Lenke til kommentar
Holder du på med noen smetho? Uten meg? :cry:

6917300[/snapback]

Ja, jeg driver og spør om du vil være med å treffe vennene mine, men du tør jo aldri. Kan ikke holde på sånn..så da må jeg se andre steder. Sorry mack :dontgetit:

6917476[/snapback]

 

Jeg beklager. :( Vi passer best alene vet du.

 

 

 

 

Gah! Jeg vil ha kroppskontakt! :(

Lenke til kommentar
Gah! Jeg vil ha kroppskontakt! :(

6918238[/snapback]

You're not alone :(

6918357[/snapback]

Cuddle Party!

Pajamas stay on the whole time.

You must ask permission and receive a verbal "yes" before you touch anyone. (Be as specific in your request as you can.)

You don't have to cuddle anyone at a Cuddle Party, ever.

If you're a yes, say yes. If you're a no, say no.

You are encouraged to change your mind from a yes to a no or a no to a yes anytime you want.

If you're a maybe, say no.

Respect your relationship agreements and communicate with your partner.

Get your Cuddle Lifeguard On Duty or Cuddle Caddy if you have a question or concern or need assistance with anything during the Cuddle Party.

Tears and laughter are both welcome.

Respect people's privacy when sharing about Cuddle Party and do not gossip.

Arrive on time.

Be hygienically savvy.

Lenke til kommentar

huff, my life sucks!!

når jeg først møter ei jeg liker godt, å begynner å få litt kontakt med kommer kompisene mine èn etter èn og tar a fra meg!

 

huff, jeg som håpet jeg endelig skulle finne meg ei dame som jeg kunne være glad i, ei som var der for meg, ei jeg kunne tilbringe mye tid med uten å gå lei..

 

har fått litt mer kontakt med dama nå da, men det er mer enn sånn vennskapskontakt(lol, for ett ord :!:)

og når jeg ser at hun driver og henger over kompisen min på skolen, + at jeg så a kjører rundt med en annen kompis idag, blir livet kjipt!!

 

er så deilig at jeg kan snakke om dette her :) det hjelper virkelig!

 

men får å få denne posten litt mer positiv da; jeg har funnet ei ny ei :w00t: har ikke snakka med a, men jeg merker at jeg liker henne for det :)

vi har hatt en del spesiel øyenkontakt, sett på hverandre leenge osv :D huh, deilig!

meen, det kjipe er at kompis (nr.1, han på skolen) liker henne også!

så med min flaks kommer kompisene mine til og ta vær av damene, å knuse meg totalt!

 

 

jau jau, sånn går no dagan!

dette er noe jeg merker mye til ellers i livet, er liksom som om det trekker ned alt det gode :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...