Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akk. Hvorfor meg?

 

Blir dameløs i lang tid framover. Lang, lang tid.

6911670[/snapback]

 

det er ikkje du aleine om =)

6911844[/snapback]

 

 

eeh..

fiksa meg date imorra med noke av det mest nydlige, søte og sjarmerande som fins no nettopp.. ganske lav, brunette med sånn lekkert stritt hår, med himmelsk ansikt, og et smil som lyser opp rommet. og rompa..fins ikkje ord..no words can describe that one..hoof :p for første gang på fleire år, så har eg faktisk skikkelig STOR kosa meg i en sånn samtale..helt fantastisk.

 

Marley: det kjem når du minst aner det =)

Lenke til kommentar
no er det dusjetid, må få vekk skjegget og idag, så er det frisør:P og så er det date litt seinare i kveld:D *glede seg*

6914855[/snapback]

Har ikke fulgt med så mye, men hvordan blir det med militæret, da?

6914938[/snapback]

 

reiser om 5 dager =)

så det er ekstremt dårlig timing..men men..ikkje så mykje å gjere=)

 

er sånn typisk meg at gode ting skjer på dårlige tidspunkt, og møte ei som er så sjarmerande, koslig, morsom som nydelig, som syns det samme om meg..og så må eg reise. møtte ho på fredagen. skulle på vorspiel, og der satt ho, la merke til ho med engang, og ho meg. så fikk eg satt meg ned, så da begynte blikket mitt å bli dratt kraftig mot ho, ho såg tilbake, så smilte og gliste vi..hehe..rare greier.. var morro.. :love: akk..vakkert

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
reiser om 5 dager =)

så det er ekstremt dårlig timing..men men..ikkje så mykje å gjere=)

 

er sånn typisk meg at gode ting skjer på dårlige tidspunkt, og møte ei som er så sjarmerande, koslig, morsom som nydelig, som syns det samme om meg..og så må eg reise. møtte ho på fredagen. skulle på vorspiel, og der satt ho, la merke til ho med engang, og ho meg. så fikk eg satt meg ned, så da begynte blikket mitt å bli dratt kraftig mot ho, ho såg tilbake, så smilte og gliste vi..hehe..rare greier.. var morro.. :love: akk..vakkert

 

good things dont happen to good people..

 

litt klisje...

 

traff ei på forrige onsdag.. kjempe søt og alt er bare top, helt til jeg spurte om hun var singel, "du vil ikke vite hva jeg er, men det skal ikke du bry deg noe om" :ohmy:

 

i know how to pick em.. :no:

Lenke til kommentar

Huff, mao. var du bare en hun rota med på si mens hun var på byen. Sånne damer ville jeg styrt unna. Da har du INGEN garanti for at hun ikke roter med andre med en gang hun drar ut alene igjen.

 

Onkel ødela nesten et 22 år langt ekteskap på den måten. Han traff ei "hot" yngre dame han hadde på si over en lengre tid. Plutselig la han lapp på bordet til tante om at han stakk til Thailand på ferie med den nye kjæresten sin, og ville ikke være med tante mere. Men så måtte onkel reise bort på forretninger i 3 uker, når han kom tilbake sa flere venner at hu nye dama hadde rota med flere andre i mellomtida.

 

Han greide å ro seg iland hos tante igjen etter et par års iherdige forsøk, heldigvis for han. Nå bor de sammen men er ikke gift lengre. Hadde vært veldig rart om "onkel" forsvant ut av familien sånn plutselig, har jo kjent han så lenge jeg har levd. Sidespranget er en ikke-topic i samtaler.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Huff, mao. var du bare en hun rota med på si mens hun var på byen. Sånne damer ville jeg styrt unna. Da har du INGEN garanti for at hun ikke roter med andre med en gang hun drar ut alene igjen.

 

Onkel ødela nesten et 22 år langt ekteskap på den måten. Han traff ei "hot" yngre dame han hadde på si over en lengre tid. Plutselig la han lapp på bordet til tante om at han stakk til Thailand på ferie med den nye kjæresten sin, og ville ikke være med tante mere. Men så måtte onkel reise bort på forretninger i 3 uker, når han kom tilbake sa flere venner at hu nye dama hadde rota med flere andre i mellomtida.

 

Han greide å ro seg iland hos tante igjen etter et par års iherdige forsøk, heldigvis for han. Nå bor de sammen men er ikke gift lengre. Hadde vært veldig rart om "onkel" forsvant ut av familien sånn plutselig, har jo kjent han så lenge jeg har levd. Sidespranget er en ikke-topic i samtaler.

6916390[/snapback]

 

uff da...

d der hørtes ikke helt bra ut... men tror ikke jeg kommer nært den situasjonen..

 

Alle slike ting er veldig forskjellig.. og etter å ha brendt meg kraftig tidligere i år er jeg naturlig skeptisk.. :ermm:

 

time will tell.... masse damer der ute... :hmm: må vel klare å finne en som passer meg og er singel...

Endret av Npvk_X
Lenke til kommentar

Skal møte ei som "nesten" er dama mi idag. Gleder meg noe verre...Har ikke klint før, men vi ble på sett og hvis enige om å gjøre det. Saken var at hun gjerne ville gjøre det under åpen stjernehimmel. Så, romantisk som jeg var måtte jeg jo bare vente til det...Kjøpte henne dog en pakning med stjerne-klistremerker....bare sånn flåsete egentlig, men hun likte jo ideen da så....:wee: jeje, break a leg.

Lenke til kommentar

min "date" gikk meeeget bra:P hadde egentlig berre en halvtime ilag, men fikk ca en 1time..og det gikk FORT som F. hadde det vanvittig morro. gav klem til ho med engang eg såg ho, så satt vi å prata masse om alt mulig.. så da ho gikk, så gliste begge, eg såg på at ho gikk og ho snudde seg så gliste vi meir.. var faktisk nervøs før møtet..er LENGE sia det har skjedd

Lenke til kommentar

Grattis Solefald! Men glad jeg ikke er i dine sko...du som skal reise og alt. Kompliserte greier!

 

Har blitt invitert på grilling på søndag sammen med noen venner. Jeg vurderer å ta med meg hun jeg har noe på gang med. Vi er vel ikke offisielt sammen, men er så nært det kan bli! Hun har ikke truffet disse vennene mine enda (mine beste venner, men som har blitt såpass etablerte at de sjelden blir med på noe morsomt lengre)...har holdt litt kjeft om henne til dem, men de har fått hørt litt rykter da...er vel på tide å avsløre ting :)

Lenke til kommentar
Grattis Solefald! Men glad jeg ikke er i dine sko...du som skal reise og alt. Kompliserte greier!

 

Har blitt invitert på grilling på søndag sammen med noen venner. Jeg vurderer å ta med meg hun jeg har noe på gang med. Vi er vel ikke offisielt sammen, men er så nært det kan bli! Hun har ikke truffet disse vennene mine enda (mine beste venner, men som har blitt såpass etablerte at de sjelden blir med på noe morsomt lengre)...har holdt litt kjeft om henne til dem, men de har fått hørt litt rykter da...er vel på tide å avsløre ting :)

6917244[/snapback]

 

når eg kjem heim i perm, så blir det rett i god bilen, å grise køyre til ho =), da er det morro med 300 hester under panseret =)

 

å introdusere ho til vennane, er jo eit steg i riktig retning. det er jo nesten steg liksom. å bli introdusert til den indre sirkelen av venner.

så grilling er jo egentlig perfekt. da får du sjå korleis ho er mot vennane, kor utadvent ho er, og kva vennane dine syns! det er jo berre koslig! håper for din del at ho ikkje berre sitter der uten å sei noke...det gir litt dårlig første inntrykk, og folk er ikkje så lett med på ting neste gang..heh

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...