Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Dersom det har vært et stygt brudd så er det absolutt best å kvitte seg med bilder og/eller andre ting som minner deg om eksen. Om du ikke får deg til å gjøre det så drastisk gi heller pappesken, CD'en eller hva du nå måtte ha til en kamerat for "oppbevaring inntil videre".

 

Grunnen til at det bør kvittes med kjapt er at da slipper man å gå rundt og til stadighet bli påminna om hvor bra dere hadde det engang og det vil bare dra en lengre nedover i søla.

 

Lukk boka, gå videre og nyt singeltilværelsen. Den er langt fra så ille som noen vil ha det til straks man har blitt vant med den. Jeg stortrives som min egen herre og kun meg selv å ta hensyn til for øyeblikket. Har man den innstillingen har man også som regel mye større sjangs for å finne seg en ny ettersom man ikke lengre er desperat etter hugleik. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et lite Indiana Jones-alter bak bokhyllen som er overstrødd med bilder, stearinlys og kjønnshår fra de forskjellige ekskjærestene mine.

 

Eventuelt så har jeg noen bilder og lignende liggende siden de (fleste) fremdeles er nære venner av meg.

6909922[/snapback]

 

 

Jeg samlet kjønnshår fra mine ekser og la dem i fine små plastposer med navn og dato på. Skal bruke dem i fremtidige voodooritualer.

6910095[/snapback]

Man burde nesten ha en egen tråd med egen poll for å se hva som er mest populært hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg glemte forresten en ting: Eksen glemte tangaen sist hun var her. Kanskje det er begynnelsen på en trend?

6911277[/snapback]

Tipper du sitter med den på hodet nå :wee:

6911625[/snapback]

 

Jeg hang den først opp på veggen, så fant jeg ut at det kanskje kunne bli et sjenerende element ved andre besøk, så jeg la den i skuffen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...