Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Å slette bildene av eksen blir for Eternal Sunshine for meg. Jeg angrer i det øyeblikket jeg innser at jeg ikke får dem tilbake.

6905996[/snapback]

 

N00b.

 

Jeg har ingenting som minner om eksen, utenom telefonnummeret hennes. Jeg vet hvordan hun ser ut, så jeg trenger egentlig ingen påminnelse.

Lenke til kommentar
Å slette bildene av eksen blir for Eternal Sunshine for meg. Jeg angrer i det øyeblikket jeg innser at jeg ikke får dem tilbake.

6905996[/snapback]

 

N00b.

 

Jeg har ingenting som minner om eksen, utenom telefonnummeret hennes. Jeg vet hvordan hun ser ut, så jeg trenger egentlig ingen påminnelse.

6906313[/snapback]

 

Må si meg enig der.

 

Som ny singel er alt dama eide å hadde ute av leiligheten. Bilder er borte. Alt som er igjen sitter i hodet å noen slitsomme meldinger en gang i blandt.

 

Life goes on. Lær av deg selv i et forhold, det er nokk det beste minnet du kan sitte igjen med :)

Lenke til kommentar
Må si meg enig der.

 

Som ny singel er alt dama eide å hadde ute av leiligheten. Bilder er borte. Alt som er igjen sitter i hodet å noen slitsomme meldinger en gang i blandt.

 

Life goes on. Lær av deg selv i et forhold, det er nokk det beste minnet du kan sitte igjen med :)

6906325[/snapback]

 

på grunn av den nye jobben måte jeg ringe et stykk forhenværende samboer igår... harikke snakket med henne på to år nesten så hun ble litt paff da jeg plutselig ringte henne på jobben....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har ingenting som minner om eksen, utenom telefonnummeret hennes. Jeg vet hvordan hun ser ut, så jeg trenger egentlig ingen påminnelse.

6906313[/snapback]

 

samme her egentlig.. rart med hvordan det er med exer egentlig.. i det ene øyeblikket elsker du personen og i det andre "hates" vedkommende..

6906324[/snapback]

 

Jeg hater ikke eks-en min. Det tok meg 1 år, men jeg hater henne ikke lenger. Det er fordi jeg har brukt mye energi på å godta henne som en venn i stedet for en kjæreste.

 

Jeg trodde det skulle bli digg å være singel, men der tok jeg feil, gitt. Jeg hater å være singel!

Lenke til kommentar
Jeg hater ikke eks-en min. Det tok meg 1 år, men jeg hater henne ikke lenger. Det er fordi jeg har brukt mye energi på å godta henne som en venn i stedet for en kjæreste.

 

Jeg trodde det skulle bli digg å være singel, men der tok jeg feil, gitt. Jeg hater å være singel!

6906340[/snapback]

 

det er derfor jeg skrev det slik: "hate". mislike er vel et bedre ord....

Lenke til kommentar

Jeg hatet og elsket min ex etter vi slo opp... Tror jeg egentlig gikk gjennom alle mulige følelser på 2 måneder ca. Men så gikk tiden og jeg kom over han til slutt. Men enkelt var det ikke. Var vel ikke så mye det at jeg savner kjærestegreiene, men det at vi var skikkelige gode venner i tre år. Var rart å plutselig ikke kunne snakke med noen som man snakket med hver dag i flere år. Det var vel det tyngste...

Lenke til kommentar
Å slette bildene av eksen blir for Eternal Sunshine for meg. Jeg angrer i det øyeblikket jeg innser at jeg ikke får dem tilbake.

6905996[/snapback]

 

N00b.

 

Jeg har ingenting som minner om eksen, utenom telefonnummeret hennes. Jeg vet hvordan hun ser ut, så jeg trenger egentlig ingen påminnelse.

6906313[/snapback]

 

Må si meg enig der.

 

Som ny singel er alt dama eide å hadde ute av leiligheten. Bilder er borte. Alt som er igjen sitter i hodet å noen slitsomme meldinger en gang i blandt.

 

Life goes on. Lær av deg selv i et forhold, det er nokk det beste minnet du kan sitte igjen med :)

6906325[/snapback]

 

Snakk om å flytte ting ut av leiligheten/hybelen

 

Is this your pretty pink pillow on the couch?

Is that your tiny little box, that’s too small to put anything in?

Lenke til kommentar
Å slette bildene av eksen blir for Eternal Sunshine for meg. Jeg angrer i det øyeblikket jeg innser at jeg ikke får dem tilbake.

6905996[/snapback]

 

N00b.

 

Jeg har ingenting som minner om eksen, utenom telefonnummeret hennes. Jeg vet hvordan hun ser ut, så jeg trenger egentlig ingen påminnelse.

6906313[/snapback]

Gaver jeg fikk av henne, klærene hun glemte igjen, alt av bilder, meldinger, brev hun sendte. Alt har jeg fortsattt.

Lenke til kommentar

Jeg har også mye bilder og lignende etter eksen. Vil ikke slette 3 år av livet mitt heller. Hun var en stor del av den tiden, og å slette bilder endrer lite. Har dog sletta de bildene jeg vil regne som overflod :p Var litt vel mye bilder på mobil osv. Vi er dog venner enda, og vi har begge kommet oss videre. Hadde nok vært anderledes om det var et stygt brudd...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...