Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Neppe: Kanskje x'en din sliter med noe for tiden. Å ha som mål å drikke seg helt sørpe full er muligens et tegn på at hun har et problem som hun ikke orker å takle? Noen ganger kan det virke som å bli helt kanon er eneste muligheten til å slippe unna alt som plager deg. Man får et pust i bakken. Sier ikke at det er den beste løsningen, men folk takler jo ting forskjellig.

 

Eller som noen andre sa: hun vil "leve livet". Da ville jeg gitt F i henne. Lite artig med en kjæreste som skal bli full og tøse rundt hver helg.

6896681[/snapback]

 

Takk :) Bra svart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, og da var mest sansynlig det forholdet med den jenta jeg møtte over. Hun sendte meg tekstmelding ista hvor hun sa at hun var gravid. Jeg er ikke faren, og hun trenger hvist litt tid til å tenke over ting. Jeg kan velge å fortsette med henne, men da må jeg belage meg til å bli far til et barn som ikke er mitt. Litt tidlig i en alder av 20?

6895782[/snapback]

Jeg hadde aldri klart å involvert meg i noe sånt. Du trenger ikke ha dårlig samvittighet for å stikke..

 

Eks-ting

6895783[/snapback]

Er nok bare en periode hun har. Har jo sett utallige råd her inne til gutter som har blitt dumpa, at de må gå på byen, drikke seg drita og pule ei kjerring.

 

Hun har nok bare spurt om råd her, hun også ;)

Lenke til kommentar
Eller som noen andre sa: hun vil "leve livet". Da ville jeg gitt F i henne. Lite artig med en kjæreste som skal bli full og tøse rundt hver helg.

6896681[/snapback]

 

jeg tror ikke det er så uvanlig å tøse litt rundt etter et forhold er slutt...

6896739[/snapback]

mm..nå leste jeg litt feil isted. Tenkte at det var mens de fortsatt var sammen, men det var det jo ikke.

 

Uansett. Hadde blitt lei meg om jeg og typen hadde slått opp og det første han gjorde var å løpe ut og finne seg noen å *kremt* pule på =/ men folk gjør rare ting når de er såret eller sint...og når de er på rebound eller totalt klar for noe nytt. Har man slått opp så kan man ikke styre hva x'en gjør lengre uansett hvor mye man fortsatt er glad i ham/henne.

Lenke til kommentar
Ja, og da var mest sansynlig det forholdet med den jenta jeg møtte over. Hun sendte meg tekstmelding ista hvor hun sa at hun var gravid. Jeg er ikke faren, og hun trenger hvist litt tid til å tenke over ting. Jeg kan velge å fortsette med henne, men da må jeg belage meg til å bli far til et barn som ikke er mitt. Litt tidlig i en alder av 20?

6895782[/snapback]

Var dere sammen da dette skjedde?

 

Mitt råd er: LØP! Men nå er jeg typen som aldri (pr idag da jeg fortsatt regner meg som "ung") ikke innvolvert meg med ei med unge. Kanskje når jeg blir eldre og det er mer vanlig at en har unger fra tidligere forhold, og jeg kanskje har noen selv :)

 

Det vil være en stor påkjenning å innvolvere seg mer i en slik situasjon du nå er i. Det er selvfølgelig ditt valg, og situasjon, følelser og ansvar spiller inn. Du har min sympati, men ikke bind deg til henne på grunn av din sympati for henne! Gjør det om du føler det er rett for DEG. Det er lov å være egoistisk :) Og det er mange andre kjekke jenter der ute.

6895894[/snapback]

Nei, vi er ikke sammen, vi bare flørter, men det kommer mest sansynlig til å skje noe mer. Jeg har nettop vært med henne endel timer nå og vi har pratet ut. Jeg blir ikke å stikke! :) Hun sier hun mest sansynlig blir å ta abbort. Jeg er ikke klar til å være far til et barn som ikke er mitt, det er sikkert og vist! :D

PS: denne jenta er så herlig at det er ikke noe jeg bare kaster bort uten vidre! Vi koser oss veldig godt ilag.

Idag sa hun at jeg er den første gutten som får henne til å le på en uke! Det var bra synes jeg! I 0wn! ;)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som drikker med formål for å bli dritings?

6898134[/snapback]

Haha, nei. <3

 

Jeg hadde løpt hvis damen var gravid, uansett hvem som var faren. Jeg hadde rømt til Bali, eller kanskje Tahiti. 18 år og pappa er ikke et liv for Steffy.

6898283[/snapback]

Altså. hun er ikke dama, men hvem vet. kanskje det skjer noe snart! :)

Ikke er barnet mitt heller. Dette er fra før vi begynte å rote, altså vi har ikke rotet så lenge, abre hatt øye for hverandre å småflørtet litt! :)

Lenke til kommentar

Gleder meg helt vilt til neste måned. Da kommer dama til Tromsø og da skal jeg ta henne ut på byen får å feire min bursdag. Har planlagt en utrolig kveld, eller får nå håpe den er utrolig.

 

Skal ta henne med ut på byen får å spise sånn at vi kan snakke litt, kose oss. Rett og slett ha det hyggelig sammen. Skal også kjøpe henne en gave, selv om det er min bursdag ja :p

 

Etter det skal jeg ta henne med hjem hvor jeg har gjort klar en plass foran peisen hvor vi kan sitte å slappe av. Etter det skal turen gå til soverommet hvor jeg skal tenne stearinlys. Så der ender kvelden, men hvem vet hva resultatet blir.

 

Håper hun blir å sette pris på dette. Vil gjøre noe spesielt den kvelden siden vi ikke møtes så alt får ofte så vil jeg at kvelden skal bli noe spesielt :)

Lenke til kommentar
Gleder meg helt vilt til neste måned. Da kommer dama til Tromsø og da skal jeg ta henne ut på byen får å feire min bursdag. Har planlagt en utrolig kveld, eller får nå håpe den er utrolig.

 

Skal ta henne med ut på byen får å spise sånn at vi kan snakke litt, kose oss. Rett og slett ha det hyggelig sammen. Skal også kjøpe henne en gave, selv om det er min bursdag ja

 

Etter det skal jeg ta henne med hjem hvor jeg har gjort klar en plass foran peisen hvor vi kan sitte å slappe av. Etter det skal turen gå til soverommet hvor jeg skal tenne stearinlys. Så der ender kvelden, men hvem vet hva resultatet blir.

 

Håper hun blir å sette pris på dette. Vil gjøre noe spesielt den kvelden siden vi ikke møtes så alt får ofte så vil jeg at kvelden skal bli noe spesielt 

 

Så sier hun: "Kjære, jeg har mensen!" DET må være kjipt da :!: :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...