Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

chills: No offence, men prater du likedan utenfor cyberspace som du gjør her så skjønner jeg godt at du er singel.

 

1. En promille av setningene dine gir mening.

2. De som gjør det er stort sett en eneste lang rant om hvor fælt du har det. Jenter liker gutter med selvtillit og ikke minst litt baller.

Lenke til kommentar
Nope... holder kjeft.. er en stille liten mus og tørr ikke å snakke med jentene i klassen en gang... selv om de er 2 år yngre :cool:

5125143[/snapback]

 

Joda, det er jo et fantastisk sjakktrekk.

Det er på tide at testosteronet kicker inn og at ballene dine faller ned mot jorda.

 

Er du mann eller er du mus?

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Er du mann eller er du mus?

5125157[/snapback]

 

Vetsje... har lyst til å være "mann", men jeg fatter ikke meg på noe lenger.. og ja.. det er på tide å ta kontakt med psykolog tror jeg...

Tårene trilte når jeg leste AnAnAs sine innlegg om meg.. jeg er så utrolig full av følelser for tiden og sliter litt...

hun ser ikke at tårene triller... kan ikke klandre hun

Lenke til kommentar
Tårene trilte når jeg leste AnAnAs sine innlegg om meg.. jeg er så utrolig full av følelser for tiden og sliter litt...

hun ser ikke at tårene triller... kan ikke klandre hun

5125318[/snapback]

Du må lære deg å ikke ta ting så personlig ffs. Å kødde med hverandre er gøy. Da blir man glade.

Lenke til kommentar

 

Jeg skal ha mini-talk i engelsken i morra. då skal jeg snakke om data foran klassen i 3 min... viss en jente er kan være enig og bekrefte det jeg sier skal jeg spise en lort :p

 

Da snakker jeg om 15-18 år gamle jenter.

 

Dere liker ikke data bare innrøm det... dere hater data.. noe jeg elsker og då ja.. blir alt bare teit :ermm:

5124238[/snapback]

Det er tydelig at du ikke veit hva du snakker om altså. Som AnAnAs sier, hvorfor skal vi da bruke så mye tid og penger på noe vi ikke liker. Blir jo det samme som å kaste tusenvis av kroner ut av vinduet det da. Og det tviler jeg på at noen her faktisk gjør/har råd til.

Lenke til kommentar
Vi liker data jah  :)  men vi blir som oftest ikke så oppslukt av det som noen av dokkar gutter blir. Jenter e jo lissom sosiale vesener...

5125447[/snapback]

 

Jeg er ikke sosial i det hele tatt... det at jeg registrerte meg på forumet er det meste sosiale jeg har gjort uten om å gå på skolen.. då.. men må vel det.

Vil det si jeg bare kan gi opp jenter... ?

Lenke til kommentar
Vil det si jeg bare kan gi opp jenter... ?

5125459[/snapback]

Nei, det betyr at du må satse mer. Bli trygg på deg selv.

 

Alt hva du er, er noe du inbiller deg. En dag har du kanskje fått høre at du er usosial (fordi du har vært litt usosial), og da venner du deg til den tanken og blir det fordi du vet at du er det. Slik utvikler vi personlighetene våre.

Lenke til kommentar
Vil det si jeg bare kan gi opp jenter... ?

5125459[/snapback]

Det er selvfølgelig en mulighet, om du ønsker det. Men, altså, hva er det du egentlig forventer av disse jentene? De skal klare å totalt forandre personligheten din (uten at du selv ønsker det eller prøver på å medvirke til det) samtidig som de helst skal forelske seg i deg og fordype seg i alle dine interesser? Initiativ og tiltak er fine saker, enkelte ting må man rett og slett ordne opp i selv (evt. besøke psykolog/psykiater, om det er der problemet ligger). Jeg mener ikke dette vondt, men lykke blir ikke servert på et sølvfat.

 

Tomat-Ulf: Shopping er da meningen med livet for begge kjønn? :love:

Lenke til kommentar

Jeg har ja, fått hørt at jeg er usosial og har vendt meg til den tanken.

 

Altfor redd når det kommer til å ta sjanser... holder bare kjeft på skolen.

Har lyst til å snakke med jenter, men det blir med tanken...

Vetsje eg... får se..

Nei, jeg har tenkt på det med personlighet å.

Jeg har satt meg til ro med at jeg ikke er noe materiale for noen jenter egentlig.

Rett og slett gitt litt opp, jeg er ikke sånn idrettsfyr med mye penger.

Slank sexy og rappkjefta er eg heller ikke. jeg er stille, liker bare data og det er ikke noe for en jente...

viss jeg skal få ÆREN av å bli sammen med en jente så må jeg ha "total" makover.

Det jeg er nå holder ikke lenge...

 

Det funka ikke så bra med å bare gi opp for savnet etter å ha noen og være glad i er STORT... veldig stort.

 

Jeg tror det ville gitt meg livsgnisten tilbake.. nå er liksom alt grått. er ikke noe positiv med det..

 

Når jeg er ferdig på skolen så går jeg hjem og sitter foran dataen til jeg legger meg.. jippi :dontgetit::no:

Lenke til kommentar
Jenter e jo lissom sosiale vesener...

5125447[/snapback]

 

Og med den setningen mente du implisitt hva?

5125467[/snapback]

 

Slått opp i fancy ordboken no eyh.. Altså..gutter er jo sosiale også, men på en annen måte en jenter. Vi snakker mer sammen og syns det er veldig viktig.Gutter sitter stille sammen, ser en film, går hjem og føler at det har vært en givende kveld. Jenter snakker sammen før filmen, mens filmen er i gang og etter. Vi liker å være mange samlet..å sitte hjemme foran pc'en aleine en fredagskveld er usosialt syns jeg som jente. Men for en del gutter eg kjenner så e det då de e på sitt mest sosiale (msn)

 

Og nei Chills du må for all del ikke gi opp?! ka e det for en holdning? det e alltid håp og det vet du..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...