Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kvinner er noe man ikke kan forstå seg på. Du kan tro du vet alt, men så kommer det noe nytt rundt hjørne

6876693[/snapback]

 

jepp.. snodige saker...

 

ҳ̸Ҳ̸ҳ۰•●Erlend●•۰ҳ̸Ҳ̸ҳ Guro sier:

ok, la meg førklare, du e litt anneledes i heile dag.. og så sei du på msn at du ikkje veit ka du føle.. åsså blir du glad pga. parfymen, også elske du meg plutseli igjenn?!?!?!..

.... Slash .... Erlend Alexander sier:

æ veit ikk...Æ e bare rar! sorry!

 

 

Skal ikke plage dere mere med mine "luksusproblemer"..

Sier luksusproblemer siden det er flere millioner der ute som ikkke har funnet kjærligheten osv, eller har det mye værre enn meg..

Lenke til kommentar
for en 18åring, hvor mange år er det normalt å strekke seg til mindre årige :p (tenker da på hva allmennhenter kaller det ekkelt)

 

for en 88 modell, kan han være sammen med ei 91 modell? selv synest eg 90 modell er helt passe, men synspunkteR? :)

6851913[/snapback]

 

Jeg tør ikke å gå til 90 en gang jeg. :dontgetit:

6851941[/snapback]

As if? Jeg er født i nitti. Benekter du forholdet vårt? :cry:

Lenke til kommentar
Skal ikke plage dere mere med mine "luksusproblemer"..

Sier luksusproblemer siden det er flere millioner der ute som ikkke har funnet kjærligheten osv, eller har det mye værre enn meg..

6876729[/snapback]

Hva har alle de andre million mennesker å gjøre med deres problem? Du bør får et ordentlig svar ut av hun sier jeg bare

Lenke til kommentar
jepp.. snodige saker...

 

ҳ̸Ҳ̸ҳ۰•●Erlend●•۰ҳ̸Ҳ̸ҳ  Guro  sier:

ok, la meg førklare, du e litt anneledes i heile dag.. og så sei du på msn at du ikkje veit ka du føle.. åsså blir du glad pga. parfymen, også elske du meg plutseli igjenn?!?!?!..

.... Slash ....  Erlend Alexander  sier:

æ veit ikk...Æ e bare rar! sorry!

 

 

Skal ikke plage dere mere med mine "luksusproblemer"..

Sier luksusproblemer siden det er flere millioner der ute som ikkke har funnet kjærligheten osv, eller har det mye værre enn meg..

6876729[/snapback]

 

Det er helt klart bare èn løsning; dra over med en :dremel: (hey, som gave!)

 

 

Det er litt vanskelig å vurdere hele situasjonen ut i fra et par poster, og det jeg har på hjertet er: aldri la en jente utnytte deg, aldri.

 

Hvis man havner i et forhold der du på "kvalifisere" deg for henne hele tiden ved å gi f.eks gaver og masse oppmerksomhet før hun i det heletatt tar seg bryet om å tenke på deg, så er det helt klart noe som ikke stemmer.

 

Beklageligvis så kjenner jeg ikke deg, men hvis du føler deg oversett eller at det eneste som gjør henne glad er gaver.

 

Da er det lite håp, beklager.

 

Får håpe det går bra med forholdet. :)

Lenke til kommentar

Hmmmm, tror jeg er på tur å forelske meg i en jente nå, men klarer ikke å bestemme meg om hun liker meg eller ikke :S Noen ganger virker det som hun gjør det, andre ganger ikke :p

 

Har ett annet problem også, jeg _må_ liksom sende melding til henne, akkurat nå har hun ikke penger på mobilen, men jeg sender meldinger fordeom :S Jeg må jo være for innpåsliten? :p

Lenke til kommentar
Hmmmm, tror jeg er på tur å forelske meg i en jente nå, men klarer ikke å bestemme meg om hun liker meg eller ikke :S Noen ganger virker det som hun gjør det, andre ganger ikke :p

 

Har ett annet problem også, jeg _må_ liksom sende melding til henne, akkurat nå har hun ikke penger på mobilen, men jeg sender meldinger fordeom :S Jeg må jo være for innpåsliten? :p

6877227[/snapback]

Vil ikke ødelegge noe for noen her, men "Jeg har ikke peng på mobilen" er nok den mest brukte unnskyldningen for å ikke snakke med deg mer. Den kommer rett etter "Hva faen er det du driv med?"...

Lenke til kommentar
MSN Logg i spoiler.

 

 

  hu sier (22:56):

her?

Modern Philosofer sier (22:56):

yeah

hu sier (22:56):

KOMME PÅ FEST?

  hu sier (22:56):

HEHE

  hu sier (22:56):

¨trenger karer

Modern Philosofer sier (22:57):

uhm

Modern Philosofer sier (22:57):

litt sent kanskje? 

  hu sier (22:57):

<-ett sted i Oslo, må ta buss opp dit.->

  hu  sier (22:57):

hehe jasså?

  hu sier (22:57):

hehe

  hu sier (22:57):

neee

Modern Philosofer sier (22:57):

jeg jobba i 6 timer idag, så jeg føler for å roe 'n ned idag

  hu sier (22:58):

oookei da

Modern Philosofer sier (22:58):

dessuten, hvis jeg tar neste toget så er jeg ikke der før 12

Modern Philosofer sier (22:58):

but, thanks for askin 

 

 

 

Vet dere hva, jeg skal ikke bry meg om å bli furt engang. Really. Men hun kunne ha sagt det litt før, før hu ble full og ble sansynlighvis kåt. Er det rart jeg ikke forstår jenter? jeeez, man. Some fubar shit, it is.

 

 

givedamn.gif

 

6877349[/snapback]

Dama ba deg komme på festen hun var på + at hun var kåt og du takket nei :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hmmmm, tror jeg er på tur å forelske meg i en jente nå, men klarer ikke å bestemme meg om hun liker meg eller ikke :S Noen ganger virker det som hun gjør det, andre ganger ikke :p

 

Har ett annet problem også, jeg _må_ liksom sende melding til henne, akkurat nå har hun ikke penger på mobilen, men jeg sender meldinger fordeom :S Jeg må jo være for innpåsliten? :p

6877227[/snapback]

Vil ikke ødelegge noe for noen her, men "Jeg har ikke peng på mobilen" er nok den mest brukte unnskyldningen for å ikke snakke med deg mer. Den kommer rett etter "Hva faen er det du driv med?"...

6877365[/snapback]

 

Hehe, ja jeg er fullt klar over det :p Det jeg er litt bekymret for :D

Lenke til kommentar

Yes folkens. Nå skal dere høre min story fra gårsdagen.

 

 

Jeg dro på fest kl. 20.45 og det var stort oppmøte. Hun jeg liker var der også. Det hele startet med _mye_ singstar og en fyr som vanligvis er utrolig stille sang av full hals hele kvelden (det var skikkelig latterlig egentlig :!: )

 

Senere var det litt drikking og diverse ute på en liten plen foran huset, vi satt og koste oss og pratet (hele gjengen altså).

Kl. nærmet seg 01.00 og det hadde fortsatt ikke skjedd noe. Vi utvekslet en del blikk, men det skjedde ingenting mer. Kl. 01.30 gikk vi alle sammen hjem til oss selv.

 

 

 

Oppsumering: Det ble ikke noe. :(

 

 

 

 

(dette høres kanskje helt utrolig dumt ut men; jeg har så fryktelig lyst på henne, hun er så utrolig pen, alt er så perfekt, men jeg aner ikke hvordan jeg kan vinne henne. Muligens det mest pene/og hyggelige (mot meg) jeg noen gang har møtt.)

Lenke til kommentar

Alle satt liksom i en ring og pratet om alt og ingenting. Så jeg følte det ikke passet og snakke med henne da. Kunne jo liksom ikke snakke med henne når det satt 20 andre rundt og hørte på.

 

 

Jeg snakket jo selfølgelig litt med henne når vi ikke satt og snakket sammen (i ring altså)

 

 

 

Be henne på date? Duh, jeg vet ikke engang om hun er interisert (og hvis hun sier nei, så blir det ihvertfall _flaut_)

Lenke til kommentar

Du kunne jo ha spurt om dere kunne ha snakket sammen på en litt mer privat plass ;)

 

Jeg sier bare at du bør be henne på en date nå mens du enda har sjansen, fordi du vet aldri hva som kan skjer. Men hvis hun kanskje ikke er interesert så kan jo en date være en fin måte får henne til å lære å kjenne deg og kanskje bli interesert

Lenke til kommentar
for en 18åring, hvor mange år er det normalt å strekke seg til mindre årige :p (tenker da på hva allmennhenter kaller det ekkelt)

 

for en 88 modell, kan han være sammen med ei 91 modell? selv synest eg 90 modell er helt passe, men synspunkteR? :)

6851913[/snapback]

 

Jeg tør ikke å gå til 90 en gang jeg. :dontgetit:

6851941[/snapback]

As if? Jeg er født i nitti. Benekter du forholdet vårt? :cry:

6876839[/snapback]

 

Hysj da!

 

*se rundt meg*

Lenke til kommentar
Alle satt liksom i en ring og pratet om alt og ingenting. Så jeg følte det ikke passet og snakke med henne da. Kunne jo liksom ikke snakke med henne når det satt 20 andre rundt og hørte på.

 

 

Jeg snakket jo selfølgelig litt med henne når vi ikke satt og snakket sammen (i ring altså)

 

 

 

Be henne på date? Duh, jeg vet ikke engang om hun er interisert (og hvis hun sier nei, så blir det ihvertfall _flaut_)

6879706[/snapback]

 

Dude, når JEG er brisen/full, så har jeg så pass mye selvtillitt at jeg kunne lett ha dratt en Hitch der, i din situasjon. Jeg hadde gitt full faen i at det var 20 andre der. Fordi det sitter en ekstra der, en jeg liker litt EKSTRA mye. Follow my drift? Just do it.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...