Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
please. Lukter chease hele veien opp hit. Invitere henne hjem til film og chips m/dip er det nye.

6871606[/snapback]

Agreed! Kino er litt sånnderre usosialt. Man sitter bare der liksom.

PS: Jeg har truffet en jente, nå er jeg glad! :D Det var på tide!

6871628[/snapback]

 

dont make me smack you :p

6871902[/snapback]

Altså, hva? :D

Lenke til kommentar
please. Lukter chease hele veien opp hit. Invitere henne hjem til film og chips m/dip er det nye.

6871606[/snapback]

Agreed! Kino er litt sånnderre usosialt. Man sitter bare der liksom.

PS: Jeg har truffet en jente, nå er jeg glad! :D Det var på tide!

6871628[/snapback]

 

dont make me smack you :p

6871902[/snapback]

Altså, hva? :D

6871917[/snapback]

 

JEG FÅR FAEN MEG IKKE DAME UANSETT HVOR HARDT JEG PRØVER! Det som er problemet. Eller, det som egentlig ER problemet er at jeg irriterer meg over hvor lett andre får kjærester. Jeg tror jeg havarerer snart og havner på mental sykehus elns. Thats why :p

Lenke til kommentar
please. Lukter chease hele veien opp hit. Invitere henne hjem til film og chips m/dip er det nye.

6871606[/snapback]

Agreed! Kino er litt sånnderre usosialt. Man sitter bare der liksom.

PS: Jeg har truffet en jente, nå er jeg glad! :D Det var på tide!

6871628[/snapback]

 

dont make me smack you :p

6871902[/snapback]

Altså, hva? :D

6871917[/snapback]

 

JEG FÅR FAEN MEG IKKE DAME UANSETT HVOR HARDT JEG PRØVER! Det som er problemet. Eller, det som egentlig ER problemet er at jeg irriterer meg over hvor lett andre får kjærester. Jeg tror jeg havarerer snart og havner på mental sykehus elns. Thats why :p

6871940[/snapback]

Altså, jeg har gått singel i et år nå! Men så har jeg jo bodd på en plass hvor det ikke er noen damer som intriserer meg da! :) Men du, du sparer sikkert opp til en dag da du får de perfekte dama til deg! :) Ikke noe stress!

Lenke til kommentar
JEG FÅR FAEN MEG IKKE DAME UANSETT HVOR HARDT JEG PRØVER! Det som er problemet. Eller, det som egentlig ER problemet er at jeg irriterer meg over hvor lett andre får kjærester. Jeg tror jeg havarerer snart og havner på mental sykehus elns. Thats why :p

6871940[/snapback]

Mentalsykehus er egentlig ikke så ille, sånn hvis man ser bort fra at du er låst ganske greit inne og har noen litt underlige samboere.

Lenke til kommentar
JEG FÅR FAEN MEG IKKE DAME UANSETT HVOR HARDT JEG PRØVER! Det som er problemet. Eller, det som egentlig ER problemet er at jeg irriterer meg over hvor lett andre får kjærester. Jeg tror jeg havarerer snart og havner på mental sykehus elns. Thats why :p

6871940[/snapback]

Mentalsykehus er egentlig ikke så ille, sånn hvis man ser bort fra at du er låst ganske greit inne og har noen litt underlige samboere.

6871954[/snapback]

 

jeg hadde ikke takket nei til ca 2mnders ferie der inne. Jeg klarte ikke å sitte og drikke kaffe på Egon idag fordi det var en fredag kveld, og det var sånn ca....1 søt/fin/deilig jente i minuttet forbi meg. Jeg trodde jeg skulle flippe mentalt og kaste meg på togskinna. Så jeg dro hjem isteden. Jeg haaaater å være singel. Verste.

Lenke til kommentar
JEG FÅR FAEN MEG IKKE DAME UANSETT HVOR HARDT JEG PRØVER! Det som er problemet. Eller, det som egentlig ER problemet er at jeg irriterer meg over hvor lett andre får kjærester. Jeg tror jeg havarerer snart og havner på mental sykehus elns. Thats why :p

6871940[/snapback]

Mentalsykehus er egentlig ikke så ille, sånn hvis man ser bort fra at du er låst ganske greit inne og har noen litt underlige samboere.

6871954[/snapback]

 

jeg hadde ikke takket nei til ca 2mnders ferie der inne. Jeg klarte ikke å sitte og drikke kaffe på Egon idag fordi det var en fredag kveld, og det var sånn ca....1 søt/fin/deilig jente i minuttet forbi meg. Jeg trodde jeg skulle flippe mentalt og kaste meg på togskinna. Så jeg dro hjem isteden. Jeg haaaater å være singel. Verste.

6871979[/snapback]

Så det du sier er at du er litt som meg? Sitter å ser på jentene uten å gjøre noe? :D Jeg ahdde mer eller mindre flaks nå, hun som tok kontakt med meg! Igår lå vi i senga hennes å kosa, det var veldig godt! Lenge siden! :D

Lenke til kommentar
ok, det er typ nå jeg går og velter ett 120år gammelt tre. Altså jeg tør som faen å gå bort og starte en samtale. Jeg klarer det faktisk per dags dato. Problemet ligger i at jeg (faktisk) hater jenter for tiden. Jeg takler dem ikke. Jeg vil, men hater. Skjønner? Ikke jeg heller.

6872003[/snapback]

Hvordan i alle dager kan du hate jenter? De er jo det skjønneste på jord! (noen ganger)

Lenke til kommentar
Fordi det er de som har gjort meg sånn. Så, hvis en eller annen tøs bestemmer seg for å playe meg eller leke med hodet mitt, sier jeg FAEN meg "HORE!" til hu. Kanskje masse stygt og ^^ Bitchslap er vel på plass og? Dunno. Jeg er mest verbal når det gjelder forsvar/angrep.

6872027[/snapback]

Du høres litt.. ehh.. voldsom ut.. :ermm:

Lenke til kommentar
Fordi det er de som har gjort meg sånn. Så, hvis en eller annen tøs bestemmer seg for å playe meg eller leke med hodet mitt, sier jeg FAEN meg "HORE!" til hu. Kanskje masse stygt og ^^ Bitchslap er vel på plass og? Dunno. Jeg er mest verbal når det gjelder forsvar/angrep.

6872027[/snapback]

Du høres litt.. ehh.. voldsom ut.. :ermm:

6872034[/snapback]

 

du veit ikke hva som har skjedd meg når det gjelder jenter...Jeg vil ikke engang snakke om det.

Lenke til kommentar
Fordi det er de som har gjort meg sånn. Så, hvis en eller annen tøs bestemmer seg for å playe meg eller leke med hodet mitt, sier jeg FAEN meg "HORE!" til hu. Kanskje masse stygt og ^^ Bitchslap er vel på plass og? Dunno. Jeg er mest verbal når det gjelder forsvar/angrep.

6872027[/snapback]

Hmm.. virker som du har hatt litt uflaks med damer da?

Lenke til kommentar
Fordi det er de som har gjort meg sånn. Så, hvis en eller annen tøs bestemmer seg for å playe meg eller leke med hodet mitt, sier jeg FAEN meg "HORE!" til hu. Kanskje masse stygt og ^^ Bitchslap er vel på plass og? Dunno. Jeg er mest verbal når det gjelder forsvar/angrep.

6872027[/snapback]

Hmm.. virker som du har hatt litt uflaks med damer da?

6872042[/snapback]

 

"litt" er å undervurdere det hele.

Lenke til kommentar
hehe ok, men det er ikke vits ï å hate dem alle da! :) Bare vent, prøv å feil, en dag går det bra! :D

6872048[/snapback]

 

jeg har ikke krefter å prøve nå hvertfall. 0, zippo, nada. Med fare for å høres evig emo ut, men: fortiden jager meg hver jævla dag. Hver gang jeg får en interesse for en jente, får jeg typ 100 flashbacks fra fortiden og jeg føler meg jævlig. Og da klarer jeg ikke å prestere som en normal kar, og jeg trekker meg unna. Takk, jenter. Takk skal dere ha. Jeg funker ikke lenger. Tenk på meg neste gang dere flørter uhemmet med en kar, og så kutter kontakten for alltid. Think about it. Gutter føler også ^^ Faen heller, vi TENKER og faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...