Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Årh. Er håpløst forelska i ei, og jeg vet at hun er det i meg. Var i byen i hele dag med henne, og vi har liksom alt til felles. Men aner liksom ikke hva jeg skal gjøre. Begge vet liksom at kjemien er der, men vi prater jo bare. Jeg vet det at det er på tide at jeg er litt kostbar, men har på samme måte ikke lyst å miste henne....Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Årh. Er håpløst forelska i ei, og jeg vet at hun er det i meg. Var i byen i hele dag med henne, og vi har liksom alt til felles. Men aner liksom ikke hva jeg skal gjøre. Begge vet liksom at kjemien er der, men vi prater jo bare. Jeg vet det at det er på tide at jeg er litt kostbar, men har på samme måte ikke lyst å miste henne....Hva bør jeg gjøre?

6871066[/snapback]

Hvorfor gjøre deg kostbar?

Er vel bare å hoppe i det og ta forholdet et steg videre :thumbup:

Lenke til kommentar

og gjøre seg kostbar er bare bortkastet tid og det vil ikke virke. Det var nå sånn med meg at jeg skulle møte jenta får andre gang. Hun kom til meg og vi så en film, snakket og ble bare bedre kjent. Selv om vi ikke kjente hverandre noe særlig godt, så merket jeg at jeg ble tiltrukket av henne.

 

Vi satt i sofaen og hadde det utrolig hyggelig. Satt under et pledd og da bestemt jeg meg får å finne ut om hun var noe interesert i meg. Jeg så henne dyppt i øynene og lente meg mot henne. Hun gjorde akkurat det samme og jeg falt pladask for henne etter første kyss. :love:

Lenke til kommentar
Årh. Er håpløst forelska i ei, og jeg vet at hun er det i meg. Var i byen i hele dag med henne, og vi har liksom alt til felles. Men aner liksom ikke hva jeg skal gjøre. Begge vet liksom at kjemien er der, men vi prater jo bare. Jeg vet det at det er på tide at jeg er litt kostbar, men har på samme måte ikke lyst å miste henne....Hva bør jeg gjøre?

6871066[/snapback]

Hvorfor gjøre deg kostbar?

Er vel bare å hoppe i det og ta forholdet et steg videre :thumbup:

6871070[/snapback]

 

Er ikke meg som sier det. Har jo lest _endel_ her, og mesteparten sier du skal være kul, og ha en "I-don't-give-a-fuck" attitude. Jeg er slik dere sier det, men gidder ikke være sånn, når alle mener noe annet...

Lenke til kommentar
Årh. Er håpløst forelska i ei, og jeg vet at hun er det i meg. Var i byen i hele dag med henne, og vi har liksom alt til felles. Men aner liksom ikke hva jeg skal gjøre. Begge vet liksom at kjemien er der, men vi prater jo bare. Jeg vet det at det er på tide at jeg er litt kostbar, men har på samme måte ikke lyst å miste henne....Hva bør jeg gjøre?

6871066[/snapback]

Hvorfor gjøre deg kostbar?

Er vel bare å hoppe i det og ta forholdet et steg videre :thumbup:

6871070[/snapback]

 

Er ikke meg som sier det. Har jo lest _endel_ her, og mesteparten sier du skal være kul, og ha en "I-don't-give-a-fuck" attitude. Jeg er slik dere sier det, men gidder ikke være sånn, når alle mener noe annet...

6871137[/snapback]

 

maa ikke generalisere, hadde det vaert en oppskrift paa hvordan du skal sjarmere jenter hadde det ikke vaert bruk for traader som denne, jenter er forskjellig :)

Lenke til kommentar
Dette er ikke et tema du skal lese eller gjøre som andre sier. Følg dine egene instinkter og følelser :)

6871149[/snapback]

Ja, for det har jo funket før. :hrm:

6871539[/snapback]

 

Du finner nok ut av det skal du se.. Trikset er å ikke sitte hjemme å vente på at ting skal skje. Men leve livet mens du har det, være posetiv og ta ting som det skjer.

Lenke til kommentar

Sier meg enig med MrLeftfield. Film hjemme er mye hyggeligere etter min mening enn å dra på kino.

 

Dette er ikke et tema du skal lese eller gjøre som andre sier. Følg dine egene instinkter og følelser :)

6871149[/snapback]

Ja, for det har jo funket før. :hrm:

6871539[/snapback]

Hva var det som gikk galt sist gang da?

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
please. Lukter chease hele veien opp hit. Invitere henne hjem til film og chips m/dip er det nye.

6871606[/snapback]

Agreed! Kino er litt sånnderre usosialt. Man sitter bare der liksom.

PS: Jeg har truffet en jente, nå er jeg glad! :D Det var på tide!

6871628[/snapback]

 

 

Jo, kino kan være det. Men er litt spørs hva du gjør ut av det. Spørs hvor godt dere kjenner hverandre og hvor lett dere kan snakke sammen uten at det blir pinelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...