Wheeljack Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Til han oppi her som ville gjøre livet surt for noen. Det beste du faktisk kan gjøre er å ignorere totalt. Det er et gammelt ordtak som sier "All PR er god PR", dersom du vrir litt på det og du gjør et eller annet mot henne, om det så har de ondeste hensikter, så gir du ho fortsatt din oppmerksomhet. Ikke gi ho den gleden, da har det faktisk mye større effekt at ho ser at all dritten ho slenger til deg ikke gir noe som helst utslag og at du finner det drivende likegyldig. Hadde en eks av meg som dreiv konstant med det der for mange herrans år tilbake. Sendte alt mulig piss på alle døgnets tider og i omtrent annenhver melding kom det noe i duren av "jeg vil aldri ha noe som helst mer med deg å gjøre". Så hva gjorde jeg? Ikkeno, mao. innfridde ønskene hennes. Ignorèr og du vinner. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 imorra skal eg treffe ei som forsåvidt er drømme dama mi. sa pang første gangen eg såg ho for 2 år sia. kver gang eg ser ho så mister eg helt pusten, og alt står helt stille, tar ofte litt tid før eg kjem meg til hektene igjen *glede seg* wish me good luck! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 imorra skal eg treffe ei som forsåvidt er drømme dama mi. sa pang første gangen eg såg ho for 2 år sia. kver gang eg ser ho så mister eg helt pusten, og alt står helt stille, tar ofte litt tid før eg kjem meg til hektene igjen *glede seg* wish me good luck! 6866340[/snapback] Lykke til Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 imorra skal eg treffe ei som forsåvidt er drømme dama mi. sa pang første gangen eg såg ho for 2 år sia. kver gang eg ser ho så mister eg helt pusten, og alt står helt stille, tar ofte litt tid før eg kjem meg til hektene igjen *glede seg* wish me good luck! 6866340[/snapback] Lykke til 6866342[/snapback] takker =) er på party, det er jo forsåvidt en positiv ting, men det kan gå gale også.. eg burde egentlig ikkje drikke i det heile tatt, full i feber og sjukdom, og lite stemme, men satser på at kroppen er bedre i morra. paracett, dusj og mat gjer underverker. og en god støyt jegermeister Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Det er ikke verdt å samle på om man ikke kan være seg selv. I et forhold, altså Det vil aldri fungere i lengden (med mindre man ønsker seg selv sprø). 6865357[/snapback] Akkurat det samme som jeg tenkte! 6865371[/snapback] Dere har begge rett vet jeg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Dere har begge rett vet jeg. 6866493[/snapback] Selvfølgelig Neida, finnes vel ingen fasit.. Men at det var det riktige å gjøre er det ingen tvil om. Jeg var alt for lenge i et forhold som sakte tok knekken på meg.. Fikk ikke vært meg selv for en femmer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Dere har begge rett vet jeg. 6866493[/snapback] Selvfølgelig Neida, finnes vel ingen fasit.. Men at det var det riktige å gjøre er det ingen tvil om. Jeg var alt for lenge i et forhold som sakte tok knekken på meg.. Fikk ikke vært meg selv for en femmer. 6866661[/snapback] Det er ikke bra for noen, det har jeg fått kjenne. Dessuten ble det aldri det samme etter at hun bestemte seg for å flytte etter meg til sommeren. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Skulle til ei jente idag. Søt ei jeg traff forrige helg Men hu turte ikke fordi hu var redd for å bli gla i meg Akkurat som det er så farlig ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Skulle til ei jente idag. Søt ei jeg traff forrige helg Men hu turte ikke fordi hu var redd for å bli gla i meg Akkurat som det er så farlig ? 6866823[/snapback] har du blitt brendt blir du redd for slikt.... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) har du blitt brendt blir du redd for slikt.... 6866980[/snapback] Kan kanskje tenke meg det. Men synes uansett det er synd, liker jenta godt. Hu er ei utrolig kosejente. Gleda meg masse til helga, så vil hun ikke allikavel Men jeg kan ikke tvinge henne eller. Hæhæ, hu gikk med på å bli me meg på kino. Lykkerus Endret 15. september 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Vel, da er det jo opp til deg å være gentleman og ikke være for pågående Ta det rolig og se hva som skjer! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Vel, da er det jo opp til deg å være gentleman og ikke være for pågående Ta det rolig og se hva som skjer! 6867123[/snapback] Jepp Skal love deg, finnes ikke en vond tanke i meg så Jeg må vel spandere også Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 lykke til Neppe visst du ødelegget det så blir det punishment ^^ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 lykke til Neppe visst du ødelegget det så blir det punishment ^^ 6867484[/snapback] Det er dette jeg er skapt for Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 time will tell =) Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hmm, hvis man liker en person, er det ikke vanlig å se glad ut når man sier hei? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hmm, hvis man liker en person, er det ikke vanlig å se glad ut når man sier hei? 6867866[/snapback] Jeg ser som regel glad ut når jeg sier hei til alle Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hva med å ta med deg jenta di? 6861117[/snapback] Jo, det hadde vært det beste tror jeg. Men, det er lukka fest, med gjesteliste, vakke plass til fler folk, så det gikk ikke. =( Så da blir det som det blir. Vi kommer vel over det. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hæhæ, hu gikk med på å bli me meg på kino. Lykkerus 6867011[/snapback] Go Neppe Go Neppe! *dans* Lykke til Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 skulle øske eg var forelska no huff. er lei av å ikkje ha ei jente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg