Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Til han oppi her som ville gjøre livet surt for noen. Det beste du faktisk kan gjøre er å ignorere totalt. Det er et gammelt ordtak som sier "All PR er god PR", dersom du vrir litt på det og du gjør et eller annet mot henne, om det så har de ondeste hensikter, så gir du ho fortsatt din oppmerksomhet. Ikke gi ho den gleden, da har det faktisk mye større effekt at ho ser at all dritten ho slenger til deg ikke gir noe som helst utslag og at du finner det drivende likegyldig.

 

Hadde en eks av meg som dreiv konstant med det der for mange herrans år tilbake. Sendte alt mulig piss på alle døgnets tider og i omtrent annenhver melding kom det noe i duren av "jeg vil aldri ha noe som helst mer med deg å gjøre". Så hva gjorde jeg? Ikkeno, mao. innfridde ønskene hennes. Ignorèr og du vinner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
imorra skal eg treffe ei som forsåvidt er drømme dama mi. sa pang første gangen eg såg ho for 2 år sia. kver gang eg ser ho så mister eg helt pusten, og alt står helt stille, tar ofte litt tid før eg kjem meg til hektene igjen *glede seg*

 

wish me good luck!

6866340[/snapback]

Lykke til :D

6866342[/snapback]

 

takker =)

er på party, det er jo forsåvidt en positiv ting, men det kan gå gale også..

eg burde egentlig ikkje drikke i det heile tatt, full i feber og sjukdom, og lite stemme, men satser på at kroppen er bedre i morra. paracett, dusj og mat gjer underverker. og en god støyt jegermeister :love:

Lenke til kommentar
Dere har begge rett vet jeg. :)

6866493[/snapback]

Selvfølgelig ;)

 

Neida, finnes vel ingen fasit.. Men at det var det riktige å gjøre er det ingen tvil om. Jeg var alt for lenge i et forhold som sakte tok knekken på meg.. Fikk ikke vært meg selv for en femmer.

6866661[/snapback]

 

Det er ikke bra for noen, det har jeg fått kjenne.

 

 

Dessuten ble det aldri det samme etter at hun bestemte seg for å flytte etter meg til sommeren. :ermm:

Lenke til kommentar
har du blitt brendt blir du redd for slikt....

6866980[/snapback]

Kan kanskje tenke meg det. Men synes uansett det er synd, liker jenta godt. Hu er ei utrolig kosejente. Gleda meg masse til helga, så vil hun ikke allikavel :(

 

Men jeg kan ikke tvinge henne eller.

 

Hæhæ, hu gikk med på å bli me meg på kino. Lykkerus :love:

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...