Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må bare legge med denne her...Sikkert mange som kan finne litt  trøst i den...

 

This is a song about talking to the person you haven't even met yet. Maybe they're rolling around the hay with someone else, but they're not as good as you'll be. You just gotta wait you're turn. She's out there, he's out there. They're just lerning what to contrast you against...

6846039[/snapback]

 

duuuude. gi meg trackID :) Trenger en slik en nå.

Lenke til kommentar
for en 18åring, hvor mange år er det normalt å strekke seg til mindre årige :p (tenker da på hva allmennhenter kaller det ekkelt)

 

for en 88 modell, kan han være sammen med ei 91 modell? selv synest eg 90 modell er helt passe, men synspunkteR? :)

6851913[/snapback]

 

Jeg tør ikke å gå til 90 en gang jeg. :dontgetit:

6851941[/snapback]

 

da gikk jeg nesten på videregående... så jeg tør ikke nærme meg damer født i det året jeg heller... :p

6852024[/snapback]

 

 

Haha.

 

 

Jeg er altså 88 og tør ikke gå på 90-modeller. Har måttet gi slipp på mang en ålreit jente pga det.

Lenke til kommentar
for en 18åring, hvor mange år er det normalt å strekke seg til mindre årige :p (tenker da på hva allmennhenter kaller det ekkelt)

 

for en 88 modell, kan han være sammen med ei 91 modell? selv synest eg 90 modell er helt passe, men synspunkteR? :)

6851913[/snapback]

 

Jeg tør ikke å gå til 90 en gang jeg. :dontgetit:

6851941[/snapback]

 

da gikk jeg nesten på videregående... så jeg tør ikke nærme meg damer født i det året jeg heller... :p

6852024[/snapback]

 

 

Haha.

 

 

Jeg er altså 88 og tør ikke gå på 90-modeller. Har måttet gi slipp på mang en ålreit jente pga det.

6852673[/snapback]

Hvorfor tør du ikke gå på 90 modeller? Selv har jeg ikke problemer med å gå etter 89 modeller (jeg er 87). Jeg prøver å holde meg til en 2år forskjell maksimum

Lenke til kommentar
ikke gå på 90 modeller? Selv har jeg ikke problemer med å gå etter 89 modeller (jeg er 87). Jeg prøver å holde meg til en 2år forskjell maksimum

6852713[/snapback]

 

En veldig lang og komplisert historie. :(

 

 

Føler meg nesten litt pedofil når jeg flørter med 90-modeller. Noe som egentlig er helt på jordet. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hvorfor tør du ikke gå på 90 modeller? Selv har jeg ikke problemer med å gå etter 89 modeller (jeg er 87). Jeg prøver å holde meg til en 2år forskjell maksimum

6852713[/snapback]

Her tror jeg du vet at vi to er uenig. =D

 

Hvis vi var filmer med aldersgrenser, så hadde stakan vært Hostel og jeg hadde vært Herbie - Full Tank.

6853030[/snapback]

 

:lol:

 

Hva da med meg som ikke går på noe som er født senere enn '82? :grin:

Lenke til kommentar
Hvorfor tør du ikke gå på 90 modeller? Selv har jeg ikke problemer med å gå etter 89 modeller (jeg er 87). Jeg prøver å holde meg til en 2år forskjell maksimum

6852713[/snapback]

Her tror jeg du vet at vi to er uenig. =D

 

Hvis vi var filmer med aldersgrenser, så hadde stakan vært Hostel og jeg hadde vært Herbie - Full Tank.

6853030[/snapback]

 

:lol:

 

Hva da med meg som ikke går på noe som er født senere enn '82? :grin:

6853037[/snapback]

Prippen... :p

Lenke til kommentar
Hvorfor tør du ikke gå på 90 modeller? Selv har jeg ikke problemer med å gå etter 89 modeller (jeg er 87). Jeg prøver å holde meg til en 2år forskjell maksimum

6852713[/snapback]

Her tror jeg du vet at vi to er uenig. =D

 

Hvis vi var filmer med aldersgrenser, så hadde stakan vært Hostel og jeg hadde vært Herbie - Full Tank.

6853030[/snapback]

 

:lol:

 

Hva da med meg som ikke går på noe som er født senere enn '82? :grin:

6853037[/snapback]

Nei, du er vel Heftig og Begeistret.

Lenke til kommentar
Hvorfor tør du ikke gå på 90 modeller? Selv har jeg ikke problemer med å gå etter 89 modeller (jeg er 87). Jeg prøver å holde meg til en 2år forskjell maksimum

6852713[/snapback]

Her tror jeg du vet at vi to er uenig. =D

 

Hvis vi var filmer med aldersgrenser, så hadde stakan vært Hostel og jeg hadde vært Herbie - Full Tank.

6853030[/snapback]

Hahaha, good one :thumbup:

Lenke til kommentar

Ok, har hmm.. en problemstilling.

 

Har kjæreste, vi har vært sammen nen måneder nå.

Så til helgen skal jeg til en god venninde, som bor ganske langt unna (2 timer og kjøre kanskje), skal på fest og må da sove hos ho. Det er ikke noe mellom oss og kommer aldri til å bli det.

Men, uansett, dette falt vel dårlig i smak hos dama.

 

Er jeg veldig hensynsløs som gjør dette?

Lenke til kommentar

Du kan forklare at det ikke er, har vært eller vil være noe mellom deg og henne, at du sover på sofaen og at det er ingen forskjell på dette og at du sover på sofaen til en kompis. Det er kun hun du er glad i, og du har ikke behov for å pule andre damer som bor 2 timer unna; og spesielt ikke når kjæresten faktisk er klar over at du skal dit.

 

Hvis hun fortsatt er skeptisk, så er det ikke noe å gjøre med det; da er hun bare paranoid.

Lenke til kommentar

Ok, har vel sagt det du sier. Men, fortsatt ikke helt populært. men men, får vel stå til. Ho er ille sjalu av seg. Tror ikke ho tror jeg kommer til å gøre noe dumt, skjer aldri.

Fortsatt litt kjip situasjon. Vurderer å bare kjøre dit, være der sammen med venninda mi, ikke drikke. Og kjøre hjem igjen på kvelden/natta.

 

Tøffel? uff...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...