Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Oh joy folkens!  :D

 

 

I dag i den derre klassens time var det ei jente som foreslo en fest (fordi hun var hjemme alene) og alle var positiv til festen. Alle skulle komme (nesten da).

 

Senere så var det en av gutta som sa; Nånn såmm ska drekk her da?

Så var det noen som svarte (bla. meg) og hun jeg liker så godt sa også at hun skulle det.  :D

 

 

 

Så det blir nok knall, eller hva?  :)

6842840[/snapback]

Klassefest er så koz :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare legge med denne her...Sikkert mange som kan finne litt trøst i den...

 

This is a song about talking to the person you haven't even met yet. Maybe they're rolling around the hay with someone else, but they're not as good as you'll be. You just gotta wait you're turn. She's out there, he's out there. They're just lerning what to contrast you against...

Lenke til kommentar
It`s out there people, I`ve seen it!  I`ve felt it.  :love:

Helgen som var nå var helt klart en av de beste, om ikke den beste.

6848283[/snapback]

Ja!! Enig. Fra torsdag av da jeg leverte masteroppgaven min frem til idag har vært helt sinnsyke! Traff ei kjerring på torsdagen. Har vært mye med henne de siste dagene, og nå skal vi straks ut og gå på stranda. Har smilt hele helgen pga henne! Hun er nyyydelig, og så sinnsykt kul. Igår begynte jeg i ny jobb. Det er veldig spennende og interessant (og fortsatt litt skummelt), men gleder meg til å komme skikkelig igang!

 

:w00t: for denne uken!

Lenke til kommentar
It`s out there people, I`ve seen it!  I`ve felt it.  :love:

Helgen som var nå var helt klart en av de beste, om ikke den beste.

6848283[/snapback]

Ja!! Enig. Fra torsdag av da jeg leverte masteroppgaven min frem til idag har vært helt sinnsyke! Traff ei kjerring på torsdagen. Har vært mye med henne de siste dagene, og nå skal vi straks ut og gå på stranda. Har smilt hele helgen pga henne! Hun er nyyydelig, og så sinnsykt kul. Igår begynte jeg i ny jobb. Det er veldig spennende og interessant (og fortsatt litt skummelt), men gleder meg til å komme skikkelig igang!

 

:w00t: for denne uken!

6849302[/snapback]

 

smetho er absolutt inne på det. Vi er ikke like langt som smetho og "fruen sin" men uansett om det går rette veien eller ikke, så tror jeg at jeg blir litt ekstra glad i høst. Selve opptrinnet var en så bra følelse. :w00t:

Lenke til kommentar
Ja!! Enig. Fra torsdag av da jeg leverte masteroppgaven min frem til idag har vært helt sinnsyke! Traff ei kjerring på torsdagen. Har vært mye med henne de siste dagene, og nå skal vi straks ut og gå på stranda. Har smilt hele helgen pga henne! Hun er nyyydelig, og så sinnsykt kul. Igår begynte jeg i ny jobb. Det er veldig spennende og interessant (og fortsatt litt skummelt), men gleder meg til å komme skikkelig igang!

 

:w00t: for denne uken!

6849302[/snapback]

:!:

Lenke til kommentar
Ja!! Enig. Fra torsdag av da jeg leverte masteroppgaven min frem til idag har vært helt sinnsyke! Traff ei kjerring på torsdagen. Har vært mye med henne de siste dagene, og nå skal vi straks ut og gå på stranda. Har smilt hele helgen pga henne! Hun er nyyydelig, og så sinnsykt kul. Igår begynte jeg i ny jobb. Det er veldig spennende og interessant (og fortsatt litt skummelt), men gleder meg til å komme skikkelig igang!

 

:w00t: for denne uken!

6849302[/snapback]

 

har hatt noe av den samme opplevelsen. begynner i ny jobb neste uke, nettop fått en rimelig ny telefon og var på førstedate for to dager siden (og slik det ser ut nå så går det ganske bra med videre dater med henne)... så føler livet er ganske bra om dagen.

Lenke til kommentar
for en 18åring, hvor mange år er det normalt å strekke seg til mindre årige :p (tenker da på hva allmennhenter kaller det ekkelt)

 

for en 88 modell, kan han være sammen med ei 91 modell? selv synest eg 90 modell er helt passe, men synspunkteR? :)

6851913[/snapback]

 

Jeg tør ikke å gå til 90 en gang jeg. :dontgetit:

6851941[/snapback]

90 går fint d... en kompis av meg er sammen med ei på 15, som er 91 modell :p

 

Men er modellen fin, så er det vel igenting som kan stoppe... er no ikkje pedofili nor det er snakk om 3 år? :p

Lenke til kommentar
for en 18åring, hvor mange år er det normalt å strekke seg til mindre årige :p (tenker da på hva allmennhenter kaller det ekkelt)

 

for en 88 modell, kan han være sammen med ei 91 modell? selv synest eg 90 modell er helt passe, men synspunkteR? :)

6851913[/snapback]

 

Jeg tør ikke å gå til 90 en gang jeg. :dontgetit:

6851941[/snapback]

 

da gikk jeg nesten på videregående... så jeg tør ikke nærme meg damer født i det året jeg heller... :p

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...