Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo det jeg gjør så ofte da.. Lurer på hvorfor ikke hun gjør det.

*edit - Vi treffer hverandre som sagt sånn 1-2 ganger i uka, men skulle ønske det var mer + at hun kanskje spurte meg hvis du skjønner :)

6840677[/snapback]

Sett henne på en liten prøve. La det gå en uke uten at du sier at du vil se henne. Da burde hun reagere. Hvis hun ønsker å være sammen med deg, vil hun nok ta initiativet selv. Hvis hun ikke gjør det, kan du vente litt lenger og se om hennes stillhet vedvarer. Da bør du kanskje konfrontere henne med det. Det er best å finne ut av slike ting så fort som mulig. Det er lettere å ende et forhold etter 2 måneder enn etter 6, hvis det skulle være nødvendig. Nå fokuserer jeg veldig mye på det verst tenkelige, men det er ikke gøy å gi mye for et forhold uten å få noe tilbake. Det finnes sikkert en naturlig forklaring på det hele. :)

Lenke til kommentar
Det er ikke noe du skal gjøre, er sunt å tenke på henne :)

Dra på besøk til henne en tur da vel?

6842541[/snapback]

Jeg vet det er sunt å tenke på henne. Det er sunt å savne henne også. Jeg vet også at det ikke er et stort problem egentlig for vi elsker hverandre og kjærlighet overvinner alt, men hu går på skole på fosen, like utenfor Trondheim, jeg er arbeidsledig og bor på Hamar. Det blir vanskelig å bare besøke henne. :(

Hvorfor unngå det?

6842543[/snapback]

For at det skal være lettere for meg å få ting til å gå rundt. Jeg tenker på henne hele tiden og det plager forsåvidt ikke meg, men det hadde vært fint med noen få pauser inniblandt :p

Lenke til kommentar

Oh joy folkens! :D

I dag i den derre klassens time var det ei jente som foreslo en fest (fordi hun var hjemme alene) og alle var positiv til festen. Alle skulle komme (nesten da).

Senere så var det en av gutta som sa; Nånn såmm ska drekk her da?

Så var det noen som svarte (bla. meg) og hun jeg liker så godt sa også at hun skulle det. :D

Så det blir nok knall, eller hva? :)

Lenke til kommentar
Oh joy folkens!  :D

I dag i den derre klassens time var det ei jente som foreslo en fest (fordi hun var hjemme alene) og alle var positiv til festen. Alle skulle komme (nesten da).

Så var det noen som svarte (bla. meg) og hun jeg liker så godt sa også at hun skulle det.  :D

Så det blir nok knall, eller hva?  :)

6842840[/snapback]

Thumbs up for fjortissfyll og utnyttelse :thumbup:

:tease:

Lenke til kommentar
Oh joy folkens!  :D

Så var det noen som svarte (bla. meg) og hun jeg liker så godt sa også at hun skulle det.  :D

Så det blir nok knall, eller hva?  :)

6842840[/snapback]

Thumbs up for fjortissfyll og utnyttelse :thumbup:

:tease:

6843064[/snapback]

Vi er snart 16 da men :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...