Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva vil dere gøre?

5119224[/snapback]

 

Vis litt ryggrad og si ifra ka du egentlig mener om hun. Hun høres jo absolutt ikke hyggelig ut..ikke venne-materiale eller kjæreste-materiale for den sags skyld..

 

You can do better..we both know ;)

5120163[/snapback]

 

godt å se jeg ikke er alene om å syntes det..

Lenke til kommentar
Eg har det fint. Han har det fint  ;)

 

Vil ikke snakke mer om det.ok.

 

Edit: but thanks for asking. Kossen går det med deg og jah..?

5120252[/snapback]

Ok, greit ;)

 

Jo, går ok her. Du har sikkert fulgt med i tråden, og ser at jeg nå prøver å oppføre meg så "venn" som mulig rundt henne.

 

Jeg klarte det i dag også føler jeg. Føler at jeg mister veldig mye av kontakten med henne, men kanskje det er til det beste?

 

Så hun satt i kantina med typen i dag også. Gjør bare utrolig vondt å se dem sammen :(

Lenke til kommentar
Hva vil dere gøre?

5119224[/snapback]

 

Vis litt ryggrad og si ifra ka du egentlig mener om hun. Hun høres jo absolutt ikke hyggelig ut..ikke venne-materiale eller kjæreste-materiale for den sags skyld..

 

You can do better..we both know ;)

5120163[/snapback]

 

Joa, sa det også. Men kom bare halveis før hun logga av msn. Om noen synes det er rart å si det på sms kan jeg si at hun ikke bor i norge.

 

sært...

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
Jepp, enig, feilen er at han er nerd, kommunikasjon med jenter er feks med nerdehumor , det funker ikke, iallfall ikke bra, og ikke prat data språk

5122719[/snapback]

Er bare å finne seg ei like nerdete jente det, er mange av dem. ;)

5122777[/snapback]

 

Men det betyr ikke at det er lett å finne dem :p

Lenke til kommentar

Kan hende at dere kan si at jeg er nerd fordi jeg i det hele tatt er på dette forumet og spiller WoW som dere ser i signaturen (hva er egentlig problemet med å være nerd.. Etter Tufte er det jo IN å være nerd ;P ), men uansett synes jeg at FirstPrice tar helt feil.. Har ikke nerdehumor og skriver ikke dataspråk hvis det var fordommene du hadde mot meg. Ikke tro at det liksom er første gangen dette her. Har jo hatt damer før så jeg bare ler høyt ut av innlegget til Firstprice.

Lenke til kommentar
Jepp, enig, feilen er at han er nerd, kommunikasjon med jenter er feks med nerdehumor , det funker ikke, iallfall ikke bra, og ikke prat data språk

5122719[/snapback]

Er bare å finne seg ei like nerdete jente det, er mange av dem. ;)

5122777[/snapback]

 

Men det betyr ikke at det er lett å finne dem :p

5123107[/snapback]

 

*Hoppe opp og ned og vinke* Har skikkelig nerdehumor egentlig, ikke bare å tulle med lettspråk med også å tulle med mattespråk. Men jeg gjør det bare når jeg er med nerder da. ;)

Lenke til kommentar
Hadde jenter likt data.. eller genrellt noe vettigt så hadde jeg hatt det mye lettere :cry:

5123922[/snapback]

Er mange jenter som liker data da. Kanskje ikke de du kjenner, men ikke si at jenter generelt ikke liker data for det blir feil.

5123970[/snapback]

 

Jeg skal ha mini-talk i engelsken i morra. då skal jeg snakke om data foran klassen i 3 min... viss en jente er kan være enig og bekrefte det jeg sier skal jeg spise en lort :p

 

Da snakker jeg om 15-18 år gamle jenter.

 

Dere liker ikke data bare innrøm det... dere hater data.. noe jeg elsker og då ja.. blir alt bare teit :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...