nerval Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 trenger ikke være uvenner, holder å ikke være venner neida, men seriøst.. du kan ikke godta noe sånt, med mindre du liker være dørmatte da Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hva vil dere gøre? 5119224[/snapback] Vis litt ryggrad og si ifra ka du egentlig mener om hun. Hun høres jo absolutt ikke hyggelig ut..ikke venne-materiale eller kjæreste-materiale for den sags skyld.. You can do better..we both know Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Åssen går det med deg CLC? Fått snakket med han? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Eg har det fint. Han har det fint Vil ikke snakke mer om det.ok. Edit: but thanks for asking. Kossen går det med deg og jah..? Endret 7. november 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
nerval Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hva vil dere gøre? 5119224[/snapback] Vis litt ryggrad og si ifra ka du egentlig mener om hun. Hun høres jo absolutt ikke hyggelig ut..ikke venne-materiale eller kjæreste-materiale for den sags skyld.. You can do better..we both know 5120163[/snapback] godt å se jeg ikke er alene om å syntes det.. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Eg har det fint. Han har det fint Vil ikke snakke mer om det.ok. Edit: but thanks for asking. Kossen går det med deg og jah..? 5120252[/snapback] Ok, greit Jo, går ok her. Du har sikkert fulgt med i tråden, og ser at jeg nå prøver å oppføre meg så "venn" som mulig rundt henne. Jeg klarte det i dag også føler jeg. Føler at jeg mister veldig mye av kontakten med henne, men kanskje det er til det beste? Så hun satt i kantina med typen i dag også. Gjør bare utrolig vondt å se dem sammen Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 SimDaDim: Du må være venn. Det betyr ikke at du skal holde deg borte fra henne. Vær sammen med henne når du kan, og ikke vær redd for å være sammen med henne selv når kjæresten er der, hvis du klarer selv da. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Sant det..med venner skal det jo tross alt være fint og avslappet. Hvis du ikke greier å ta det helt rolig rundt henne og føler at du må holde deg vekke..så er kanskje ikke denne venne greien den beste løsningen for deg likevel? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hva vil dere gøre? 5119224[/snapback] Vis litt ryggrad og si ifra ka du egentlig mener om hun. Hun høres jo absolutt ikke hyggelig ut..ikke venne-materiale eller kjæreste-materiale for den sags skyld.. You can do better..we both know 5120163[/snapback] Joa, sa det også. Men kom bare halveis før hun logga av msn. Om noen synes det er rart å si det på sms kan jeg si at hun ikke bor i norge. sært... Endret 8. november 2005 av Loffelur Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Går litt fremover med den jeg liker nå men uansett høres det ut som om hun kjeder seg.. Meldingene er liksom sånn: Så bra for deg da! Eller Lykke til!.. Liksom små ufullstendige ord i en melding. Akkurat som hun ikke brydde seg i det hele tatt.... Lenke til kommentar
nerval Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) høres ikke bra ut edmund.. får gjøre det samme som jeg gjør i slike situasjoner.. slutt sende hu mld, og se om hun tar initiativ.. gjør hun ikke dette, er hun nok ikke så veldig interresert desverre.. edit: liten skriveleif Endret 8. november 2005 av nerval Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hvis hun svarer slik kan det bety at hun prøver å spille kostbar, men trolig nok er hun ikke interesseert. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Jepp, enig, feilen er at han er nerd, kommunikasjon med jenter er feks med nerdehumor , det funker ikke, iallfall ikke bra, og ikke prat data språk - Jeg føler jeg blir kvalm av all kjærleiken her.. Endret 8. november 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jepp, enig, feilen er at han er nerd, kommunikasjon med jenter er feks med nerdehumor , det funker ikke, iallfall ikke bra, og ikke prat data språk 5122719[/snapback] Er bare å finne seg ei like nerdete jente det, er mange av dem. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jepp, enig, feilen er at han er nerd, kommunikasjon med jenter er feks med nerdehumor , det funker ikke, iallfall ikke bra, og ikke prat data språk 5122719[/snapback] Er bare å finne seg ei like nerdete jente det, er mange av dem. 5122777[/snapback] Men det betyr ikke at det er lett å finne dem Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Kan hende at dere kan si at jeg er nerd fordi jeg i det hele tatt er på dette forumet og spiller WoW som dere ser i signaturen (hva er egentlig problemet med å være nerd.. Etter Tufte er det jo IN å være nerd ;P ), men uansett synes jeg at FirstPrice tar helt feil.. Har ikke nerdehumor og skriver ikke dataspråk hvis det var fordommene du hadde mot meg. Ikke tro at det liksom er første gangen dette her. Har jo hatt damer før så jeg bare ler høyt ut av innlegget til Firstprice. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jepp, enig, feilen er at han er nerd, kommunikasjon med jenter er feks med nerdehumor , det funker ikke, iallfall ikke bra, og ikke prat data språk 5122719[/snapback] Er bare å finne seg ei like nerdete jente det, er mange av dem. 5122777[/snapback] Men det betyr ikke at det er lett å finne dem 5123107[/snapback] *Hoppe opp og ned og vinke* Har skikkelig nerdehumor egentlig, ikke bare å tulle med lettspråk med også å tulle med mattespråk. Men jeg gjør det bare når jeg er med nerder da. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hadde jenter likt data.. eller genrellt noe vettigt så hadde jeg hatt det mye lettere Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hadde jenter likt data.. eller genrellt noe vettigt så hadde jeg hatt det mye lettere 5123922[/snapback] Er mange jenter som liker data da. Kanskje ikke de du kjenner, men ikke si at jenter generelt ikke liker data for det blir feil. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hadde jenter likt data.. eller genrellt noe vettigt så hadde jeg hatt det mye lettere 5123922[/snapback] Er mange jenter som liker data da. Kanskje ikke de du kjenner, men ikke si at jenter generelt ikke liker data for det blir feil. 5123970[/snapback] Jeg skal ha mini-talk i engelsken i morra. då skal jeg snakke om data foran klassen i 3 min... viss en jente er kan være enig og bekrefte det jeg sier skal jeg spise en lort Da snakker jeg om 15-18 år gamle jenter. Dere liker ikke data bare innrøm det... dere hater data.. noe jeg elsker og då ja.. blir alt bare teit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg