Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Gjør det. Husk at vi ihvertfall har den største sympati. Vet hvor jævlig det er, men det kommer til å gå bra, enten det funker mellom dere eller ikke.

6832370[/snapback]

 

jupp :)

 

Men hun har tenkt i hele dag, og fikk nettop melding om at hun elsker meg..

 

Så deiligt!!... takk gud.. Og takk til smetho og resten av forumet :D

 

 

Guro<3<3<3<3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jupp :)

 

Men hun har tenkt i hele dag, og fikk nettop melding om at hun elsker meg..

 

Så deiligt!!... takk gud.. Og takk til smetho og resten av forumet  :D

 

 

Guro<3<3<3<3

6832642[/snapback]

grattis ;)

sikkert en deilig følelse :love:

 

får håpe det går fint fremover me dere da :)

6833099[/snapback]

gjett om det er. og grattis til deg Complexity :)

Lenke til kommentar
kjærlighet medbringer smerte tough. :(

6833931[/snapback]

 

men er heldige dei som opplever det, når det er skikkelig.

 

eg er midt in det farsa av noke greier..og en oppførsel uten like:/

på torsdag så hadde eg med meg søstra til bestekompisen min heim. hehe..jau.

samtidig som eg traff drømme dama den kvelden, som har hatt type ei stund, som kom bort og gav meg klem, spurte korleis eg hadde det, spurte om eg var singel, og fortalte at ho var singel. hmm..mista synet av ho og såg ikkje ho igjen. rota med ei anna.

 

samme dagen så satt eg på i bilen med en kompis, som prata med ei eg dreiv på med for noken veker sia. så gikk det DEN lekre dama forbi. dei skulle på fest der ho eg dreiv på med før bur. så litt seinare på kvelden, så klarte ho lekre dama å spør ho om kven den lekre fyren som satt i den bilen var (det var meg det var snakk om), endte opp med at ho kjerringa vart forbanna, pøste ut med at eg var X'typen henna etc. og seinare ba om unskyldning. og idag, så var eg med ei eg liker veldig godt, som vart så full at ho vart henta av broren. + eine kompisen kom i DET slagsmålet. så alt er rart..heh

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
kjærlighet medbringer smerte tough. :(

6833931[/snapback]

 

men er heldige dei som opplever det, når det er skikkelig.

 

eg er midt in det farsa av noke greier..og en oppførsel uten like:/

på torsdag så hadde eg med meg søstra til bestekompisen min heim. hehe..jau.

samtidig som eg traff drømme dama den kvelden, som har hatt type ei stund, som kom bort og gav meg klem, spurte korleis eg hadde det, spurte om eg var singel, og fortalte at ho var singel. hmm..mista synet av ho og såg ikkje ho igjen. rota med ei anna.

 

samme dagen så satt eg på i bilen med en kompis, som prata med ei eg dreiv på med for noken veker sia. så gikk det DEN lekre dama forbi. dei skulle på fest der ho eg dreiv på med før bur. så litt seinare på kvelden, så klarte ho lekre dama å spør ho om kven den lekre fyren som satt i den bilen var (det var meg det var snakk om), endte opp med at ho kjerringa vart forbanna, pøste ut med at eg var X'typen henna etc. og seinare ba om unskyldning. og idag, så var eg med ei eg liker veldig godt, som vart så full at ho vart henta av broren. + eine kompisen kom i DET slagsmålet. så alt er rart..heh

6834423[/snapback]

 

Følg hjertet ditt! ;)

Lenke til kommentar

Hmph, er det kun jeg som egentlig synes at den vanskeligste fasen er fasen etter at man har blitt litt kjent? Jeg synes liksom ikke at det er så flaut å begynne å snakke med jenter jeg ikke veit hvem er, men i det man skal ta neste steg, hvor man skal begynne med dating og sånt. Har alltid størst problemer med å få startet med "step 2".

 

Og det ble veeeeldig usammenhengende.

Lenke til kommentar
Nei, jeg vet. Jeg er så drittlei av at ting ikke går som det burde.

6840465[/snapback]

Hva føler du er galt da? Er det følelser som mangler eller?

6840468[/snapback]

 

Jeg føler meg forpliktet til å være med henne.

 

 

For ikke å snakke om at hun blir sur hvis jeg ikke føler meg bra, så vi ikke kan være sammen. I dag følte jeg meg ganske crappy, og ville slappe av. Hun ble sur.

Lenke til kommentar
Jeg føler meg forpliktet til å være med henne.

 

 

For ikke å snakke om at hun blir sur hvis jeg ikke føler meg bra, så vi ikke kan være sammen. I dag følte jeg meg ganske crappy, og ville slappe av. Hun ble sur.

6840481[/snapback]

Man skal ikke føle seg forpliktet til å være med kjæresten. Da er noe galt.

Man skal heller lengte etter å være med hverandre, spes. i begynnelsen av forholdet.

Hun er definitivt ikke den rette for deg!

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Jeg føler meg forpliktet til å være med henne.

 

 

For ikke å snakke om at hun blir sur hvis jeg ikke føler meg bra, så vi ikke kan være sammen. I dag følte jeg meg ganske crappy, og ville slappe av. Hun ble sur.

6840481[/snapback]

Man skal ikke føle seg forpliktet til å være med kjæresten. Da er noe galt.

Man skal heller lengte etter å være med hverandre, spes. i begynnelsen av forholdet.

Hun er definitivt ikke den rette for deg!

6840504[/snapback]

 

Faaaaaen! Hvorfor meg?

Lenke til kommentar

Jeg har vært sammen med en jente i ca. 1 og en halv mnd. nå. Jeg tenker veldig mye på hun, og skulle ønske vi kunne møtes oftere. De gangene vi har vært med hverandre er for d meste jeg som har tatt "initiativet".

 

Vi bor bare 15 min. kjøring fra hverandre, men møtes bare sånn 1-2 ganger i uken! Hun skriver ofte at hun savner meg osv., men koffor spør hon aldri om vi kan være sammen den og den dagen da? :p Spurte hun om ikke vi kunne møtes litt oftere, og hon svarte at hon og ville det, men har ikke merka noen forandring..

 

Har jo hinta på en måte da jeg spurte om ikke vi kunne møtes oftere osv.. Skjønner ikke dette.. :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har vært sammen med en jente i ca. 1 og en halv mnd. nå.  Jeg tenker veldig mye på hun, og skulle ønske vi kunne møtes oftere.  De gangene vi har vært med hverandre er for d meste jeg som har tatt "initiativet". 

 

Vi bor bare 15 min. kjøring fra hverandre, men møtes bare sånn 1-2 ganger i uken!  Hun skriver ofte at hun savner meg osv., men koffor spør hon aldri om vi kan være sammen den og den dagen da? :p Spurte hun om ikke vi kunne møtes litt oftere, og hon svarte at hon og ville det, men har ikke merka noen forandring.. 

 

Har jo hinta på en måte da jeg spurte om ikke vi kunne møtes oftere osv..  Skjønner ikke dette.. :hmm:

6840646[/snapback]

Hva med å spørre henne dere kan treffes direkte da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...