Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du er 16 må du ikke legge så mye penger i ett forhold, da disse ikke bruker å vare i så mange år.

6824593[/snapback]

 

Jeg kjenner to, som nå er i 40-50åra og gift, de traff hverandre da hun var 16 og han 18elns! De har lissom vært sammen nesten hele livet, det er kos det! :love:

6825602[/snapback]

Ja lissom.

 

Men du kjenner kunn de to. Dette vil jeg velge å tro at er svert sjeldent.

 

Så er det rimelig stor forskjell fra 16-18 og 14-16, ikke sant ?

6825734[/snapback]

når min tante traff min onkel, var ho 15 og og no er ho 33, tror eg.

 

btw. kjenner flere som har vært sammen siden ungdomstiden og er gift, og har flere barn

Lenke til kommentar
Håper å treffe ei kjerring jeg har snakket med på blink ute i kveld. Virka nå som hun ville også...men en vet jo aldri. Hun skulle TROLIG ut...og TROLIG til byen, kom litt an på de andre. Men må innrømme at jeg blir litt lei meg om hun ikke kommer. Litt spennende å se om hun er noenlunde lik det jeg har forestilt meg på forhånd. Det er jo lett å innbille seg ting om en person før en har møtt denne.

 

Plager meg litt at jeg har så lyst å treffe henne. Jeg har jo ikke møtt kjerringa, og kjenner henne knapt. Dog, hun er pen og har en herlig humor. Virker veldig snill....men, som sagt: en vet jo aldri!

6820735[/snapback]

Velger å quote meg selv for å gjøre dere kjent med saken.

 

Vel, jeg traff dama...og ting klaffet virkelig bra, og det virker som hun syntes bra om meg også. Kom ganske nylig hjem fra henne nå, og det eneste jeg tenker på er når jeg får se henne igjen. Så får vi se hva fremtiden bringer. Jeg skal bare kose meg og nyte hvert sekund, uansett endelig resultat.

Lenke til kommentar
Håper å treffe ei kjerring jeg har snakket med på blink ute i kveld. Virka nå som hun ville også...men en vet jo aldri. Hun skulle TROLIG ut...og TROLIG til byen, kom litt an på de andre. Men må innrømme at jeg blir litt lei meg om hun ikke kommer. Litt spennende å se om hun er noenlunde lik det jeg har forestilt meg på forhånd. Det er jo lett å innbille seg ting om en person før en har møtt denne.

 

Plager meg litt at jeg har så lyst å treffe henne. Jeg har jo ikke møtt kjerringa, og kjenner henne knapt. Dog, hun er pen og har en herlig humor. Virker veldig snill....men, som sagt: en vet jo aldri!

6820735[/snapback]

Velger å quote meg selv for å gjøre dere kjent med saken.

 

Vel, jeg traff dama...og ting klaffet virkelig bra, og det virker som hun syntes bra om meg også. Kom ganske nylig hjem fra henne nå, og det eneste jeg tenker på er når jeg får se henne igjen. Så får vi se hva fremtiden bringer. Jeg skal bare kose meg og nyte hvert sekund, uansett endelig resultat.

6827542[/snapback]

 

Konge! Sånn skal det være, vett! Lykke til fremover. :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå er det skikkelig ille her..

 

Dama mi har vært veldig rar i det siste, og jeg har derof maset en del på henne, som jeg trodde forårsaket at hun ble mere lei seg..

 

Var hos henne i natt, og vi pratet nesten ikke..

 

Så kom jeg hjem i sta, hun logga på msn.. og da fikk jeg vite..

 

veit ikk om æ har samme følelsa før dæ som æ hadde før... veit ikk...sorry! vil ikk såre deg!

 

Nå er jeg passelig knust.. forholdet har vart i snart 1 år, og hun er det beste som noensinna har skjedd meg...

 

Hva i helvette skal jeg gjøre? er helt fortvilt nå...

Lenke til kommentar

complexity: det er ikke så mye du kan gjøre. Det du beskrev har skjedd meg to ganger! En gang gikk det 6 måneder før hun fant det ut, andre gang nærmere 3 år.

 

Har dere avsluttet forholdet, eller hvordan er ståa der? Jeg tror, av erfaring, at det beste er å avslutte dersom hun føler slik hun skriver der. Er det virkelig så bra å fortsette i et forhold der ene parten ikke har de følelsene? Å "ta pause" eller å utsette ting forlenger bare smerten. Jeg forstår det gjør vondt, det SKAL gjøre vondt om man var glad i hverandre. Hun har nok utrolig vondt også skal du se. Ikke lett å fortelle noen noe slikt.

 

EDIT: Du har min fulle sympati! Det er virkelig virkelig jævlig det du går gjennom nå!

Endret av smetho
Lenke til kommentar
complexity: det er ikke så mye du kan gjøre. Det du beskrev har skjedd meg to ganger! En gang gikk det 6 måneder før hun fant det ut, andre gang nærmere 3 år.

 

Har dere avsluttet forholdet, eller hvordan er ståa der? Jeg tror, av erfaring, at det beste er å avslutte dersom hun føler slik hun skriver der. Er det virkelig så bra å fortsette i et forhold der ene parten ikke har de følelsene? Å "ta pause" eller å utsette ting forlenger bare smerten. Jeg forstår det gjør vondt, det SKAL gjøre vondt om man var glad i hverandre. Hun har nok utrolig vondt også skal du se. Ikke lett å fortelle noen noe slikt.

 

EDIT: Du har min fulle sympati! Det er virkelig virkelig jævlig det du går gjennom nå!

6831309[/snapback]

 

Tusen takk..

 

Vi har ikke avsluttet forholdet.. Hun er usikker på hva hun vill.. skal til henne i kveld og da får vi se om vi skal prøve mere, eller bare avslutte :cry:

 

Har merket at hun har utrolig vondt.. og det er fælt å se at hun ikke klarer å si at hun elsker meg..

 

Ja dette er jævli :cry:

Lenke til kommentar
complexity: det er ikke så mye du kan gjøre. Det du beskrev har skjedd meg to ganger! En gang gikk det 6 måneder før hun fant det ut, andre gang nærmere 3 år.

 

Har dere avsluttet forholdet, eller hvordan er ståa der? Jeg tror, av erfaring, at det beste er å avslutte dersom hun føler slik hun skriver der. Er det virkelig så bra å fortsette i et forhold der ene parten ikke har de følelsene? Å "ta pause" eller å utsette ting forlenger bare smerten. Jeg forstår det gjør vondt, det SKAL gjøre vondt om man var glad i hverandre. Hun har nok utrolig vondt også skal du se. Ikke lett å fortelle noen noe slikt.

 

EDIT: Du har min fulle sympati! Det er virkelig virkelig jævlig det du går gjennom nå!

6831309[/snapback]

 

Tusen takk..

 

Vi har ikke avsluttet forholdet.. Hun er usikker på hva hun vill.. skal til henne i kveld og da får vi se om vi skal prøve mere, eller bare avslutte :cry:

 

Har merket at hun har utrolig vondt.. og det er fælt å se at hun ikke klarer å si at hun elsker meg..

 

Ja dette er jævli :cry:

6831408[/snapback]

 

Føler med deg complex! Gikk igjennom akkurat det du beskriver før sommeren i år. Eksen hadde ikke følelser for meg lenger, og gjorde det slutt. Skulle gjerne sagt til deg at det er mye du kan gjøre, men det er det desverre ikke :dontgetit:

 

Hvis dama di vil at dere skal fortsette bør du tenke nøye igjennom det. Det er utrolig problematisk å være med ei som ikke helt vet hva hun vil, der snakker jeg av lang erfaring etter eksen min.

 

Lykke til!

 

mvh

theck1 :)

Lenke til kommentar
Føler med deg complex! Gikk igjennom akkurat det du beskriver før sommeren i år. Eksen hadde ikke følelser for meg lenger, og gjorde det slutt. Skulle gjerne sagt til deg at det er mye du kan gjøre, men det er det desverre ikke  :dontgetit:

 

Hvis dama di vil at dere skal fortsette bør du tenke nøye igjennom det. Det er utrolig problematisk å være med ei som ikke helt vet hva hun vil, der snakker jeg av lang erfaring etter eksen min.

 

Lykke til!

 

mvh

theck1  :)

6831469[/snapback]

 

Ja får se.. tusen takk..

 

hvis vi blir sammen blir hun vel til å begynne på nytt med dette etter en kort stund.. så får se..

 

Håper bare at det ikke blir slutt.. da dør jeg..

Lenke til kommentar

Husk at det kan være bedre for dere begge å heller avslutte forholdet enn å slite med problemene med at hun ikke elsker deg tilbake. DU fortjener bedre enn det, og hun fortjener å ikke måtte være "låst" til deg når hun ikke har det bra. Det er en jævlig avgjørelse, men det kan være den beste i lengden. Som theck1 sier: det er problematisk å være i et slikt forhold. Og du dør ikke....det bare virker sånn en periode.

 

Hilsen en som gikk gjennom dette seneste i mai! Nå er ting lysere enn noengang :)

Lenke til kommentar
Husk at det kan være bedre for dere begge å heller avslutte forholdet enn å slite med problemene med at hun ikke elsker deg tilbake. DU fortjener bedre enn det, og hun fortjener å ikke måtte være "låst" til deg når hun ikke har det bra. Det er en jævlig avgjørelse, men det kan være den beste i lengden. Som theck1 sier: det er problematisk å være i et slikt forhold. Og du dør ikke....det bare virker sånn en periode.

 

Hilsen en som gikk gjennom dette seneste i mai! Nå er ting lysere enn noengang :)

6831588[/snapback]

 

Ja har tenkt det samme.. har også tenkt litt på at det kan ha noe med at vi har vært lite sammen i det siste pga. skole og hun spiller fotball nesten hele tiden..

 

Som oftest bare 1 eller 2 ganger i helgene at vi har kunne vært sammen..

 

Men kan gi dere oppdatering i kveld eller i morgen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...