Guff Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Så du anbefaler one night stand? eventuelt lengre forhold bare fordi det er praktisk, ikke fordi det er følelser... Praktisk seksuelt, men lommeboka sier nei. 4972790[/snapback] Hva er det alle snakker om med lommeboka? Der er jo ikke noe kostbart å ha kjæreste? Eller er det jeg som har missforstått noe grunnleggende? ^^ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hva er det alle snakker om med lommeboka? Der er jo ikke noe kostbart å ha kjæreste? Eller er det jeg som har missforstått noe grunnleggende? ^^ 6824480[/snapback] Du må kjøpe ting til kjæresten din, skal dere på kino må du betale, om hun sier at hun skal betale selv så skal du si at hun ikke får lov. Det er forventet av deg Lenke til kommentar
Guff Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Joda, jeg vet da det men kino 1 gang i måneden (i snitt ) er ikke så veldig dyrt Men hvilke ting skal jeg kjøpe t a f.eks. da? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dill og dall som hun absolutt ikke har bruk for men hun blir glad for å få. Sexy undertøy blandt annet, nemlig Jarmotrusen! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor gutten skal betale, vi har likestilling i dette landet her... Vil de ha de gode sidene, så må de jaggu godta de dårlige sidene også. Det hender jo at jeg spanderer, men det går begge veier. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg liker å kjøpe ting til dem jeg, de blir så glade så får man ekstra kos Lenke til kommentar
Guff Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ok.. Nå er ikke jeg eldre enn 16da.. så Jarmotrusen er vel kanskje litt.. ? teit.. Men burde sikkert kjøpt nokke t a.. noe dill dall ^^, noen som har en god ide? Utenom Jarmotrusen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ah men da så, om du er 16 og dama er 16 så er det ikke fullt så mye du kan kjøpe da. Helst hobbyting, slikt som du vet hun vil ha, trenger ikke å vere noe dyrt heller Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jarmotrusen har en spesiel kraft, så får musa til å vibrere, damene blir helt ville når de har på Jarmo Trusa. Om du er 16 må du ikke legge så mye penger i ett forhold, da disse ikke bruker å vare i så mange år. Lenke til kommentar
Guff Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 ok neppe =) Så dama sitter ikke hjemme og venter på roser nå altså? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Såklart bør du kjøpe en rose i spesielle anledninger. Bursdag, 1 års dag. Osv. Men siden du er 16 har du vel ikke all verdens til penger fra før. Du bør ikke bruke så mye på damen, om du ikke ser framover. Noe som de på 14,5 ikke gjør. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jarmotrusen har en spesiel kraft, så får musa til å vibrere, damene blir helt ville når de har på Jarmo Trusa. 6824593[/snapback] ÅÅÅ Fy faen! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 greit å kunne få damene ville uten jarmo truse også Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 greit å kunne få damene ville uten jarmo truse også 6825196[/snapback] Den trua forenkler jobben for mange av våre kjære forumbrukere tror jeg Vi har en del kvinnelige forumbrukere også så jeg tror jeg må lage en boksershorts for det også Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Om du er 16 må du ikke legge så mye penger i ett forhold, da disse ikke bruker å vare i så mange år. 6824593[/snapback] Jeg kjenner to, som nå er i 40-50åra og gift, de traff hverandre da hun var 16 og han 18elns! De har lissom vært sammen nesten hele livet, det er kos det! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg kjenner flere som møttes på den alderen og er gift, har hus, unger og stasjonsvogn nå. Men så klart, alt kan skje Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Og det gjelder? Du tar imot klemmer og alt mulig fra folk du nettopp har møtt også? Men, ja. Fysisk kontakt er essensielt i et liv. Da veit man at man lever. 6822154[/snapback] Uhm. Nei. Jeg klemmer jo ikke alle jeg møter. Hvis bare alle jenter hadde tenkt slik, så hadde det blitt mange jenter på meg. 6822736[/snapback] Haha, at man er grei med folk betyr jo ikke at man trenger å gjøre noe seksuelt med dem Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Om du er 16 må du ikke legge så mye penger i ett forhold, da disse ikke bruker å vare i så mange år. 6824593[/snapback] Jeg kjenner to, som nå er i 40-50åra og gift, de traff hverandre da hun var 16 og han 18elns! De har lissom vært sammen nesten hele livet, det er kos det! 6825602[/snapback] Ja lissom. Men du kjenner kunn de to. Dette vil jeg velge å tro at er svert sjeldent. Så er det rimelig stor forskjell fra 16-18 og 14-16, ikke sant ? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ja lissom. Men du kjenner kunn de to. Dette vil jeg velge å tro at er svert sjeldent. Så er det rimelig stor forskjell fra 16-18 og 14-16, ikke sant ? 6825734[/snapback] kjenner non til. Men jo, sant at det er en stor forskjell fra 16-18 og 14-16. Og når man er 14 vet man kanskje ikke alltid hva det å være i et forhold egentlig innebærer. Men man kan aldri vite hvor lenge et forhold kommer til å vare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg