xD^^ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Neppe: Kom sørover, så skal jeg gi deg alle klemmene du trenger Klem er en fin ting! Jeg fikk en i stad av bestekameraten min. Tror det reddet dagen min, faktisk. Hvorfor kan ikke alle jenter være som deg? Hver gang jeg prøver å være snill mot en av jentene i klassen, gi dem en klem, stryke de på ryggen, whatsoever, så føler jeg meg som en tosk. Virker som om de ikke bryr seg liksom ... Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvorfor kan ikke alle jenter være som deg?Hver gang jeg prøver å være snill mot en av jentene i klassen, gi dem en klem, stryke de på ryggen, whatsoever, så føler jeg meg som en tosk. Virker som om de ikke bryr seg liksom ... 6820239[/snapback] Oh Jeg må alltid spørre om noen vil kile meg på ryggen... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg må alltid spørre om noen vil kile meg på ryggen... Staakar ... *kilepåryggen* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Neppe: Kom sørover, så skal jeg gi deg alle klemmene du trenger Klem er en fin ting! Jeg fikk en i stad av bestekameraten min. Tror det reddet dagen min, faktisk. Hvorfor kan ikke alle jenter være som deg? Hver gang jeg prøver å være snill mot en av jentene i klassen, gi dem en klem, stryke de på ryggen, whatsoever, så føler jeg meg som en tosk. Virker som om de ikke bryr seg liksom ... 6820239[/snapback] Jenter er piss. Pisse Jenter. Noen jenter iallefall Lenke til kommentar
smetho Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Håper å treffe ei kjerring jeg har snakket med på blink ute i kveld. Virka nå som hun ville også...men en vet jo aldri. Hun skulle TROLIG ut...og TROLIG til byen, kom litt an på de andre. Men må innrømme at jeg blir litt lei meg om hun ikke kommer. Litt spennende å se om hun er noenlunde lik det jeg har forestilt meg på forhånd. Det er jo lett å innbille seg ting om en person før en har møtt denne. Plager meg litt at jeg har så lyst å treffe henne. Jeg har jo ikke møtt kjerringa, og kjenner henne knapt. Dog, hun er pen og har en herlig humor. Virker veldig snill....men, som sagt: en vet jo aldri! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Til tross for at jeg har kjæreste, føler jeg meg ensom og utslitt. Hvorfor? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kanskje du er sliten, trøtt osv. ? Savner kjæresten, ikke har henne hos deg akkurat nå ? Er lett å føle seg sånn. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Til tross for at jeg har kjæreste, føler jeg meg ensom og utslitt. Hvorfor? 6821192[/snapback] ikke noe er bra nok? Ring etter henne, som kjæresten din burde hun få deg til å føle deg bedre! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Ahh, jeg skal på klassefest til lørdagen, det blir digg! Alle jenter blir jo lettere å snakke med når man ikke er helt edru. 6820023[/snapback] Tror ikke jenter blir så imponert av fulle gutter som lukter alkomol som kommer bort med ølflaska i hånda og sier: "EEEEYYY!1 Skal vi danse?!!" Ingen jenter hos meg nei, men har det bra her jeg sitter. Hyggelig å sitte i et mørkt rom som blir belyst av skjermen, gaming keyboardet og noen LED's fra PCen mens jeg snakker med kjente på msn. (Ok, LITT overdrevent ) Skal jeg få oppmerksomheten til jentene, er det som regel jeg som må starte samtalen. Men for ikke så lenge siden var det en jente som fikk oppmerksomheten min. For noen måneder siden var det en jente på 12 som la meg til på msn. Ikke vet jeg hvem det er. PM meg eller snakk med meg på msn hvis du tror at det er deg eller noen du kjenner. Btw: Jeg er ellers fri til å bli lagt til på msn. Bare legg meg til, enten du er en eller annen søt jente, eller en kul gutt som vil spille cs eller noe digg. Har så få kontakter, ingen er til plage. Har bare 58 kontakter. Endret 10. september 2006 av :P Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kanskje du er sliten, trøtt osv. ? Savner kjæresten, ikke har henne hos deg akkurat nå ? Er lett å føle seg sånn. 6821235[/snapback] Tror det er noe slikt ja.. Til tross for at jeg har kjæreste, føler jeg meg ensom og utslitt. Hvorfor? 6821192[/snapback] ikke noe er bra nok? Ring etter henne, som kjæresten din burde hun få deg til å føle deg bedre! 6821305[/snapback] Har ikke sagt at det er noe som ikke er bra nok. Føler meg bare som om noe skurrer nå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jenter er piss. Pisse Jenter.Noen jenter iallefall 6820681[/snapback] Dessverre gjelder det samma gutter (Ja, noen gutter) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) hmmm..jeg har det på følelsen at jeg kommer til å whine her imorgen. Eller, evt på lørdag. Men for å formulere mitt problemstilling: - Jeg liker hu. Forelskelse til de grader, foreløpig. Tipper det kan bli mer. - Hu viser 0 interesse, reagerer kjølig på flørt, og er "ulesbar". Jeg greier ikke å lese hu. Jeg har faktisk 0 anelse om hva som foregår i hodet hennes, hva hun tenker eller føler om meg. Sooehh... Jeg veit ikke. Jeg er nokså forvirra for øyblikket, men jeg får finne ut av det imorgen. Fordi da satser jeg på å ta en prat. (ja, en av de "alvorlige") og alle vet hvordan det kan gå, det er snakk om 50/50. Så jeg tar med meg ekstra cash imorgen for å drikke meg snydings om det går til helvete. Endret 7. september 2006 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) ": P" Fin gruppe. Ukjente/Søppel Bazukh, gutter er bare snille Endret 7. september 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Dra på byen, finn en som sitter i et hjørne og ser ut til å være ensom og spør om dere skal gå en tur. Gjør deg selv glad, samtidig som du gjør en annen glad. 6820209[/snapback] God ide En del fester den kommende måneden, så kanskje jeg kan lyse opp livet til en eller annen da! Hvorfor kan ikke alle jenter være som deg?Hver gang jeg prøver å være snill mot en av jentene i klassen, gi dem en klem, stryke de på ryggen, whatsoever, så føler jeg meg som en tosk. Virker som om de ikke bryr seg liksom ... 6820239[/snapback] De er vel redde for at du skal mene noe mer med det enn at du gjør det bare for å være grei.. Hehe. Mange jenter som er sånn. Uten fysisk kontakt hadde jeg blitt syk, garantert. Da hadde jeg visnet og dødd! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Dra på byen, finn en som sitter i et hjørne og ser ut til å være ensom og spør om dere skal gå en tur. Gjør deg selv glad, samtidig som du gjør en annen glad. 6820209[/snapback] God ide En del fester den kommende måneden, så kanskje jeg kan lyse opp livet til en eller annen da! Hvorfor kan ikke alle jenter være som deg?Hver gang jeg prøver å være snill mot en av jentene i klassen, gi dem en klem, stryke de på ryggen, whatsoever, så føler jeg meg som en tosk. Virker som om de ikke bryr seg liksom ... 6820239[/snapback] De er vel redde for at du skal mene noe mer med det enn at du gjør det bare for å være grei.. Hehe. Mange jenter som er sånn. Uten fysisk kontakt hadde jeg blitt syk, garantert. Da hadde jeg visnet og dødd! 6822132[/snapback] Og det gjelder? Du tar imot klemmer og alt mulig fra folk du nettopp har møtt også? Men, ja. Fysisk kontakt er essensielt i et liv. Da veit man at man lever. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 faen altså. koffor må alle jenter opperere med hint? lenge brenne hintette jenter. Lenke til kommentar
................... Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Dra på byen, finn en som sitter i et hjørne og ser ut til å være ensom og spør om dere skal gå en tur. Gjør deg selv glad, samtidig som du gjør en annen glad. 6820209[/snapback] God ide En del fester den kommende måneden, så kanskje jeg kan lyse opp livet til en eller annen da! Hvis bare alle jenter hadde tenkt slik, så hadde det blitt mange jenter på meg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Dra på byen, finn en som sitter i et hjørne og ser ut til å være ensom og spør om dere skal gå en tur. Gjør deg selv glad, samtidig som du gjør en annen glad. 6820209[/snapback] God ide En del fester den kommende måneden, så kanskje jeg kan lyse opp livet til en eller annen da! Hvorfor kan ikke alle jenter være som deg?Hver gang jeg prøver å være snill mot en av jentene i klassen, gi dem en klem, stryke de på ryggen, whatsoever, så føler jeg meg som en tosk. Virker som om de ikke bryr seg liksom ... 6820239[/snapback] De er vel redde for at du skal mene noe mer med det enn at du gjør det bare for å være grei.. Hehe. Mange jenter som er sånn. Uten fysisk kontakt hadde jeg blitt syk, garantert. Da hadde jeg visnet og dødd! 6822132[/snapback] Hva er fysisk kontakt? Lenke til kommentar
chris Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) - Slettet- var ikke passende. Endret 8. september 2006 av chris Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hva er fysisk kontakt? 6823154[/snapback] Fysisk kontakt er der man tar på noen. Google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg