Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager å si det, men foreldrene deres er en smule nuts.

 

Jeg har ikke sånne foreldre. Men jeg kan bare si jeg ligger over til en kompis. Problem solved.  :)

6815208[/snapback]

Jeg skjønner ikke helt hvorfor de er nuts, i mitt tilfelle så stolte de på at jeg oppførte meg.

Pappas tristhet i dette var at jeg ikke drikker øl, og han følte at det var mer risiko forbundet til det at jeg bare drakk sprit.

I forholdtil bråk

 

Beklager å si det, men foreldrene deres er en smule nuts.

 

Jeg har ikke sånne foreldre. Men jeg kan bare si jeg ligger over til en kompis. Problem solved.  :)

6815208[/snapback]

ja ikke alle har foreldre som ser på saken sånn. Men "overnatting" funker vel det å :)

6815215[/snapback]

Overnatting er stress da, hvis de begynner å sjekke

 

Foreldrene mine vet ikke at jeg drikker - men jeg har såpass sene innetider at de sover når jeg kommer hjem.

6815210[/snapback]

Så de lurer ikke på hvor du er når du ikke er hjemme?

6815217[/snapback]

Eller hvorfor ånden er så dårlig om morgenen hehe

Lenke til kommentar
Foreldrene mine vet ikke at jeg drikker - men jeg har såpass sene innetider at de sover når jeg kommer hjem.

 

Er 16, forresten. :)

6815210[/snapback]

 

 

Så de lurer ikke på hvor du er når du ikke er hjemme?

6815217[/snapback]

 

Sier jo at jeg er hos venner osv. Men, som folk sier her, så kan det jo godt hende de vet det - så lenge de ikke gjør noe med det går det bra for meg. :!:

Lenke til kommentar

denne burde vell funke:

 

vær helg pleier vel alle foreldre og kjøpe seg en six-pack eller no, får og kose seg med mens de ser på tv..

mens de sitter med sine 2 første, går du og henter det som er igjen i kjøleskapet og legger det i sekken..

 

"jeg ligger over til *en random tard* jeg! her har dere penger til en ny six-pack"

gir de en 50 lapp eller whatever, og går ut!

 

men da gjelder det og komme seg ut fort! ..før foreldrene skjønner at du tok ølen dems osv ;)

 

 

 

 

 

 

nå har jeg opplevd noe litt rart..

jeg hadde jo visse ting jeg ville at skulle skje med meg og dama jeg var så gal etter (ikke perverst ment :p)..

men de tingene skjedde ikke med meg, men kompisen min! noe som var ganske kjipt for meg..

men værtfall, jeg ble jo da litt lei meg og skuffet (litt sur på dama av en eller annen grunn)..

 

så merket jeg at den "gnisten" som dama hadde forsvant, og jeg sluttet og like henne. så klart, hun var jo like fin osv, men var bare ikke like hekta på henne liksom..

MEN, nå virker det som om den "gnisten" har kommet til ei anna dame i klassen (men hun er ikke fin igjen)..

 

litt rart, akkurat som om kjærligheten ble delt i 2!

 

ganske vanskelig og forklare, og sikkert vanskelig og skjønne en dritt av hva jeg skrev (suger i og skrive, i know)! men forstå det den som kan ;)

 

btw, har kommet over dama nå :) er vel fordi hun såra meg, og at jeg ikke har den feelingen at jeg har sjans på a!

 

heldigvis er skolen stor, og mange fine damer/jenter.. har allerede funnet ei ny ei, vi har forvekslet en del blikk osv.. men vet ikke hvordan jeg skal få mer kontakt (nei, gidder ikke kino osv :p)

Lenke til kommentar
Min tilværelse for øyeblikket:

Positive: Jeg er i ferd med å komme over mitt knuste hjerte. Har flørtet litt med et par stk i klassen og føler meg bedre.

Negative: Jeg føler meg ensom og vil ha en eller annen!

6819041[/snapback]

Positiv: Ingen (EDIT: Sparer litt penger men)

Negativ: Jeg har nettop blutt knust, savner noe å gi en klem. Kom å redd meg :(

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Min tilværelse for øyeblikket:

Positive: Jeg er i ferd med å komme over mitt knuste hjerte. Har flørtet litt med et par stk i klassen og føler meg bedre.

Negative: Jeg føler meg ensom og vil ha en eller annen!

6819041[/snapback]

Dra på byen, finn en som sitter i et hjørne og ser ut til å være ensom og spør om dere skal gå en tur. Gjør deg selv glad, samtidig som du gjør en annen glad.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...