Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Hvis du venter blir det aldri noe, Thewiz!

Og ikke finn på sånne unnskyldninger på hvorfor du skal vente. Kommer da alltid til å være mange smellpene jenter, men det kommer ikke til å være mange smellpene jenter som du faktisk liker, og kan se for deg et forhold med ;)

6807960[/snapback]

 

 

Så la oss si at du var henne (helt hypotetisk altså folkens), hva hadde du forventet av meg da?

En innbydelse til kino? ;)

6808004[/snapback]

 

 

Hadde jeg vært den jenta, hadde jeg ikke blitt sur av en invitasjon til kino, heller glad :) Er jo bare å spørre, vil'a ikke så vil'a ikke! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folkens!

 

Det har seg slik at jeg akkurat har kommet igang med VG1, og det er en kjempesøt jente i klassen. (sitter ved siden av meg) :love:

 

Har lyst til og be henne med ut elns, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Har dere noen tips?

 

Skal på en stor revyfest på mandag, og dit skal hun og. Skal prøve og ta mer kontakt med henne da! :)

6777073[/snapback]

 

Quoter meg selv her, tenkte og oppdatere litt da denne revyfesten var igår.

 

Ja, fikk definitivt kontakt med henne! Begynte med het dansing, som gikk over til kosing på en sofa.

 

Lurer på hvordan skoledagene blir framover. :)

6807934[/snapback]

 

Ha vors hos deg!

Lenke til kommentar
Jess, har snakket med noen i klassen og funnet ut at det er visst fest til helgen. Så hun jeg liker skal nok også være der, så det blir knall.

 

Sikkert greit å bli kjent når begge har fått litt å drikke.  :)

 

 

Problemet er hva jeg skal si til foreldrene mine.  :(

6814218[/snapback]

 

Ikke en dritt, bare stikk og drikk deg snydens. Funka fjell for meg >.<

 

Eller dra klassikeren "Skal overnatte hos *sett in navn her* vi skal se *sett in film her*", burde også funke.

Lenke til kommentar
hva med:

 

Mamma, kan du kjøpe litt alkohol til meg? jeg skal på fest :)

6815088[/snapback]

Jeg har aldri prøvd meg på den, det er bare teit, alkoholen får man skaffe selv

 

Jeg får ikke drikke, siden jeg er bare 16. (snart ihvertfall)

 

Er'u dum eller?  ;)

6815157[/snapback]

Har du prøvd å spørre om du kan gå på fest?

Pappa har alltid sagt at man ikke får lov før man var 18, men når jeg begynte å drikke sa han ingenting på det, men jeg fikk jo innetider da, til klokken 12-01 mener jeg å huske.

Han satt da å ventet på meg til jeg kom hjem.

Eneste gangen han var sur var den gangen jeg ble sparket ned av en sikkerhetsvakt, men det var fordi han var redd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...