Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kino er egentlig ganske usosialt. Man sitter hver for seg og stirrer på en skjerm i 3 timer, sier litt keitete farvel, kanskje en liten klem eller suss på kinnet, og går hver for seg. Ikke den beste settingen å bli kjent med folk på akkurat, da..

6802511[/snapback]

Det er da mulig å finne på noe annet både før og etter filmen. ;) Etter at man har sett filmen har man jo også et fint diskusjonstema, og film er noe de fleste har lett for å snakke om. Dessuten kan selve kinoopplevelsen være ganske koselig. Og en tretimersfilm er vel som regel ikke det første man ser sammen?

Lenke til kommentar

Bah. Nå har jeg på følelsen av at jenta jeg liker ikke vil være med meg. :(. Eller hun snakker jo fortsatt med meg og sender mellinger. Men hun vil liksom ikke være med hverandre "/. Hver gang jeg spør om vi skal finne på noe i helgen så sier hun er opptatt. Hun er vell sikkert det ogsa da, men.. (Håper jeg vertfall)

Lenke til kommentar

Kvinner er et mysterium, og jeg finner ikke helt ut av hun jeg prøver meg på nå.

 

Men det er to muligheter: hun sier hun ikke kan, fordi hun ikke vil/ikke intressert

 

eller hun kan rett og slett ikke pga tilfeldigheter.

 

Har noe av det samme, føler hun heller vil ha meg som en venn :(

 

De fleste jentene sier jeg er så "flink" til å snakke med jenter, så mulig det er derfor. Kan liksom snakke med henne om det meste....

 

jaja, det er mange fisk i havet, men ikke så mange fisk i klassen/på skolen ;)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Det er bedre med film hjemme da, 2 stk, 1 sofa.. Mye koseligere.. Man kan småsnakke, tenne et par lys, se på filmen og småkose...

6804434[/snapback]

Roger that!

 

Jeg var sammen med typen igår. Vi var med en del venner av ham som jeg kjenner ganske godt. Vi satt nede på en benk: de småpratet og jeg og typen klinte.

Første gang jeg kysset ham var jeg ikke helt ved mine fulle fem, og klarte å si til mine venninner at han var passe sugen til å kysse (han var det og).

Så klarte en av vennene hans å si: "Jasså, Elise.. Synes du han er blitt bedre til å kysse, da?"

Det var så _sinnsykt_ flaut! Og jeg ble såpass satt - ut for jeg regnet med at de såkalte vennene mine ikke ville si noe sånt videre til en av hans venner - så jeg satt der og stirret litt frem og tilbake mellom dem. Fikk ikke frem noe. Så jeg stotret et "Hva mener du?" frem.

Jeg tror ikke han tok seg så veldig nær av det, men det var så grusomt flaut. :/

Lenke til kommentar
Det er bedre med film hjemme da, 2 stk, 1 sofa.. Mye koseligere.. Man kan småsnakke, tenne et par lys, se på filmen og småkose...

6804434[/snapback]

Finnes det noe bedre? :)

 

Vi er litt enkle, vi hiver en grandis i ovnen, ser på en bra komedie, spiser underveis, og hopper til køys etterpå :p

 

Som regel er det to filmer, vi hopper til køys under den første, ser den andre med litt pizza, og hopper til køys etterpå.

 

Kan liksom ikke bli bedre :D

Lenke til kommentar

Har tenkt litt over dette med denne jenta jeg liker så godt. Kanskje jeg bare skal vente litt? Er jo så mange _pene_ jenter på skolen min. Jeg har sett mange som er smellpene jeg kunne tenkt meg og bli kjent med, men jeg vet ikke hvordan.

 

 

Æ, jeg er forvirret. Jeg vet ikke helt hva jeg skal foreta meg.

Lenke til kommentar
Hei folkens!

 

Det har seg slik at jeg akkurat har kommet igang med VG1, og det er en kjempesøt jente i klassen. (sitter ved siden av meg) :love:

 

Har lyst til og be henne med ut elns, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Har dere noen tips?

 

Skal på en stor revyfest på mandag, og dit skal hun og. Skal prøve og ta mer kontakt med henne da! :)

6777073[/snapback]

 

Quoter meg selv her, tenkte og oppdatere litt da denne revyfesten var igår.

 

Ja, fikk definitivt kontakt med henne! Begynte med het dansing, som gikk over til kosing på en sofa.

 

Lurer på hvordan skoledagene blir framover. :)

Lenke til kommentar
Hvis du venter blir det aldri noe, Thewiz!

Og ikke finn på sånne unnskyldninger på hvorfor du skal vente. Kommer da alltid til å være mange smellpene jenter, men det kommer ikke til å være mange smellpene jenter som du faktisk liker, og kan se for deg et forhold med ;)

6807960[/snapback]

 

 

Så la oss si at du var henne (helt hypotetisk altså folkens), hva hadde du forventet av meg da?

En innbydelse til kino? ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...