Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En tur. Hvor spiller ingen rolle, men det kan gjerne være om kvelden. Det fine med å gå tur er at dere gjerne går tett, det gjør ingenting om dere prater eller ikke prater. Det er rett og slett en fin måte å bli kjent på. Og det ene kan fort lede til det andre og ei hånd kan fort lures inn i ei anna.

Lenke til kommentar

OK. Har tenkt litt på tur, men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal spørre henne. Det er litt komplisert; hun bor et stykke unna, vi møtes for det meste på skolen og fester. Hvis jeg skal komme meg dit må jeg nesten bli kjørt elns. Akkurat den delen gjør det vanskelig for meg å vite hva jeg skal si.

 

Det går faktisk ikke annet enn skolebusser inn til plassen. x]

Lenke til kommentar
OK. Har tenkt litt på tur, men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal spørre henne. Det er litt komplisert; hun bor et stykke unna, vi møtes for det meste på skolen og fester. Hvis jeg skal komme meg dit må jeg nesten bli kjørt elns. Akkurat den delen gjør det vanskelig for meg å vite hva jeg skal si.

 

Det går faktisk ikke annet enn skolebusser inn til plassen. x]

6801667[/snapback]

Vær deg selv!

Dette er den eneste "regelen" du trenger å følge. Finn på noe å gjøre sammen med henne, og hør med henne om hun vil være med. ;) Hvis du kjenner henne litt fra før av, vet du kanskje hva hun liker. Hvis hun f.eks. ikke liker å gå tur i skogen, bør du nok ikke invitere henne med på det.

 

Når du har tenkt over hva du vil ta henne med på, spør du henne på et passende tidspunkt mens du oppfører deg på den måten som virker mest naturlig for deg.

 

Hvis du vil ha noen tips til andre ting du kan invitere henne med på, kan kanskje kafé, kino eller bowling være noe. På slike steder blir dere gjerne ikke alene, men det kan kanskje være et alternativ allikevel. Hvis er litt usikker på hvordan du skal invitere henne med på noe, kan du heller la det virke som en tilfeldighet. Begynn å diskutere film med henne. På forhånd bør du ha skaffet deg oversikt over hvilke filmer som går på kino og hvilke filmer som snart har premiere. Når du har funnet ut hva slags filmer hun liker, kan du nevne den kinofilmen som passer best. Er du heldig sier hun "Å, ja! Den har jeg lyst til å se." Da har du en gyllen sjanse. Du kan svare "Jeg også! Skal vi se den sammen?" og få det hele til å virke som en liten tilfeldighet. Er du ekstra heldig, har dere samme filmsmak også. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Hvordan tar en 15 år gammel jentes foreldre det hvis en 17 år gammel gutt kommer på besøk? :p

6802079[/snapback]

 

"Hei, har dere lyst å sitte midt mellom oss i sofaen og se på da capo?" Når du går hjem vil de be deg si pent farvel, for hun vil bli låst inne til hun er 35 ;)

Lenke til kommentar

Kino er egentlig ganske usosialt. Man sitter hver for seg og stirrer på en skjerm i 3 timer, sier litt keitete farvel, kanskje en liten klem eller suss på kinnet, og går hver for seg. Ikke den beste settingen å bli kjent med folk på akkurat, da..

 

Og jo, foreldre freaker ut på gutter som er eldre enn dattra si. Skulle bare hørt hvor mange diskusjoner mamma og pappa hadde om søster sin 2 år eldre kjæreste. Han var helt sikker på de hadde sex overalt i huset, og det skulle han f... ikke ha noe av. Og hun forsvarte søster.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Kino er egentlig ganske usosialt. Man sitter hver for seg og stirrer på en skjerm i 3 timer, sier litt keitete farvel, kanskje en liten klem eller suss på kinnet, og går hver for seg. Ikke den beste settingen å bli kjent med folk på akkurat, da..

6802511[/snapback]

Du sitter aldri å småprater/spøker under filmen?

6802520[/snapback]

Jeg pleier å hive tunge objekter på de som småprater/spøker under filmen.

Lenke til kommentar
Kino er egentlig ganske usosialt. Man sitter hver for seg og stirrer på en skjerm i 3 timer, sier litt keitete farvel, kanskje en liten klem eller suss på kinnet, og går hver for seg. Ikke den beste settingen å bli kjent med folk på akkurat, da..

6802511[/snapback]

Du sitter aldri å småprater/spøker under filmen?

6802520[/snapback]

Er du en av disse idiotene som prater på kino og ødelegge opplevelsen for alle andre? Kom hit så skal du få smake hagl!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...