Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

eg prøvde å legge meg no, men det var helt umulig, alle slags tanker satte igang igjen.

og eg begynte å tenke på x'n min igjen. skulle så gjerne fått prata med ho, var endel ting eg ikkje fikk sagt til ho.

ho har jo begynt på FHS no, langt unna her eg bur, men eg skal i armyen ikkje så langt der fra ho er på FHS. så spørsmålet mitt er da til dere damer og herrer, om at eg skal ringe ho, sende mms, eller reise ned dit dagen før eg skal møte opp til armyen, og snakke med ho.

 

mens eg låg og prøvde å sove no, så begynte eg å skrive ned på mobilen kva eg trur eg hadde sagt til ho no visst eg hadde hatt muligheten

hørest sikker tragisk ut det eg skal skrive under, men eg er rett og slett knust no. så hodet tenker ikkje heelt klart, vertfall ikkje midt på natta

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det er endel ting eg angrer på som eg ikkje fikk sagt til deg. du gav meg mange aha opplevelser, når vi var ilag. men den aha opplevelsen eg trengte da, kom først no. eg føler eg var en dårlig kjæreste. når du f.eks ville at eg skulle skrive på msn og blink kor mykje du betydde for meg, og eg berre dreit i det og sa det var sånn fjortiss fakter.

da tenkte ikkje eg på at noke sånt kunne bety så mykje for deg. Da det der skjedde, så var eg helt ødelagt, eg var lei kranglinga vår, som du også var. som sleit meg til begge sider. så litt av grunnen var vel at eg vart litt destruktiv med forholdet. det er så mange ting eg skulle gjort bedre, som vi begge lærte mens vi var ilag. eg trur kanskje litt av det som ødela for oss, var at når vi vart ilag, så hadde du planer for kva du skulle gjere i framtida, du skulle begynne på FHS på sørlandet, og eg hadde møtt veggen på alle fronter med jobb, familie og utdanning, og alle mine planer var fram og tilbake, og økonomien var helt fucka. og i det punktet i livet vi traff kverandre, så var ikkje akkuratt å bli bundet det vi trengte. det er så mange øyblikk som har brent seg fast i minnet, og etter at eg fikk den aha opplevelsen om meg sjøl, så sitter eg igjen med å ha knust meg sjøl.

 

eg hadde vanvittige følelser for deg, og eg var for dum til å skjønne kor mykje eg faktisk følte for deg. f.eks eine gangen eg skulle til deg, og da eg ringte og var litt lur, og sa eg reiste over 1 time seinare enn det eg egentlig gjorde. og eg kom fram, gikk inn døra di, og såg du satt i senga, det smilet og det blikket du hadde da, var noke av det vakreste eg har sett noken sinne. du strålte som ei sol, strålte av glede, augene dine gnistra.. smilet ditt er rett og slett det vakreste eg veit, og når eg tenker på det, og alle andre minner, så kjem tårene pressande ut. eg klarer nesten ikkje å sove om nettene no, eg ligger berre å tenker ting vi gjorde ilag. tenker på alle klemmane, som var helt ubeskrivelige. eg savner deg så ubeskrivelig mykje. den tingen eg angrer på mest av alt så er det at eg ikkje gjorde nok, og det aller værste er at eg måtte gjere det slutt, og såre deg, for så at det går 2 mnd før eg skjønner kva som har skjedd. det finst ikkje ord på kva eg føler. eg hadde deg, som eg kunne virkelig hatt for alltid. og eg brukte så lang tid på å finne ut kva eg hadde, og at det sansynligvis er for seint å reparer.

 

 

det vart endel der..og det er meir der det kjem ifra.. eg skulle så gjerne fått sett ho.

er så vanvittig surt. over 2 mnd etterpå, så kommer alt ut. da eg gjorde det slutt, så var det vondt ei stund. men det gikk fort over. tenker berre meir og meir på ho for kver dag som går.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det vart endel der..og det er meir der det kjem ifra.. eg skulle så gjerne fått sett ho.

er så vanvittig surt. over 2 mnd etterpå, så kommer alt ut. da eg gjorde det slutt, så var det vondt ei stund. men det gikk fort over. tenker berre meir og meir på ho for kver dag som går.

 

Viss du dumpa henne for to mnd siden ville jeg spart meg for å fortelle henne noe slikt. Hun har sikkert hatt det tungt nok i sommer til at du skal dra frem igjen alle følelser.

Lenke til kommentar
Noen som har opplevd det at når man slår opp med kjæresten, vil man liksom ikke slutte å bry seg?

Det tok 4 måneder før jeg faktisk begynte å gi faen i hele kjerringa

6787774[/snapback]

 

merka det ja... spesielt hvis det ikke er du som slår opp.. Eller om du slår opp av fæle grunner osv..

 

Holdt på å gå fælt i natt.. En kompis hadde sagt til dama mi noe han hadde lest om oss i Crawfords store sextråd.. Og dama mi likte ikke at jeg skrev om sexlivet vårt åpenlyst osv..

 

Men gikk bra heldigvis.. takk gud for sms...

Lenke til kommentar
Noen som har opplevd det at når man slår opp med kjæresten, vil man liksom ikke slutte å bry seg?

Det tok 4 måneder før jeg faktisk begynte å gi faen i hele kjerringa

6787774[/snapback]

 

Vet akkuratt hva du mener... Tok laaang tid før jeg sluttet å tenke på hva eksen gjorde og om han hadde det bra. No er jeg over han og har vært det lengre. Tenker ikke noe på han, vist jeg ikke ser han på bussen eller noe. Vil seff han skal ha det bra, men er vel mer likegyldig for meg hva han gjør eller ikke gjør. :whistle:

Lenke til kommentar
Noen som har opplevd det at når man slår opp med kjæresten, vil man liksom ikke slutte å bry seg?

Det tok 4 måneder før jeg faktisk begynte å gi faen i hele kjerringa

6787774[/snapback]

Javisst, det er da langt ifra unormalt. Selv om dama har gjort dem verst tenkelige ting og man av den grunn gir ho båten, vil man fortsatt sitte igjen med tanker om den gangen dere hadde det bra.

 

Den første beita vil det også ligge og murre tanker om at det her kan repareres. Hvorvidt det faktisk lar seg gjøre er opp til hver enkelt og den individuelle situasjonen som har oppstått da vel og merke. Tok meg laaaaaaaaaaaaaang tid å slutte og tenke på første dama mi. For min egen del så var den første verst å komme over, etter det så blir dem andre eksene som følger i årenes løp lettere å legge bak seg.

Lenke til kommentar
Noen som har opplevd det at når man slår opp med kjæresten, vil man liksom ikke slutte å bry seg?

Det tok 4 måneder før jeg faktisk begynte å gi faen i hele kjerringa

6787774[/snapback]

Javisst, det er da langt ifra unormalt. Selv om dama har gjort dem verst tenkelige ting og man av den grunn gir ho båten, vil man fortsatt sitte igjen med tanker om den gangen dere hadde det bra.

 

Den første beita vil det også ligge og murre tanker om at det her kan repareres. Hvorvidt det faktisk lar seg gjøre er opp til hver enkelt og den individuelle situasjonen som har oppstått da vel og merke. Tok meg laaaaaaaaaaaaaang tid å slutte og tenke på første dama mi. For min egen del så var den første verst å komme over, etter det så blir dem andre eksene som følger i årenes løp lettere å legge bak seg.

6789450[/snapback]

Repareres og repareres.. jeg slo opp "på grunn av avstanden", mens det egentlig var "jeg har en annen". Er ikke et udyr heller.

Gikk hele tida i 4 lange måneder og irriterte meg over hvem hun var med, hva hun gjorde i helgene, etc etc. JEG ER FRI!

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Hva er du på søken etter da? Møtte du ikke henne, og begynte du ikke å date henne i håp om at forholdet deres skal vare? Eller kan du ikke tenke deg langvarige forhold? :)

6791677[/snapback]

 

Jeg har hatt kjærester jeg har kunnet forestille meg å bo sammen med. Men av en eller annen grunn klarer jeg ikke det med Maria. :hm:

 

 

Nå ga hun seg forresten fullstendig. Nå sa hun at vi bare skal drite i framtiden og leve dag for dag.

Lenke til kommentar

Marley: Men alle de tidligere forholdene dine har jo gått til helvete. Og bevisst eller ikke så må du jo ha skjønt hvilken retning det gikk i. Du kunne se for deg å bo med dem, men likevel funket det ikke. Og nå har du en jente som du virkelig liker og som kanskje er mer rett for deg enn noen av dine tidligere kjærester(?), men du kan ikke tenke deg å bo sammen med henne.. :hmm:

 

Uansett..om ting blir for seriøst tidlig i et forhold så har det en tendens til å drepe det ganske fort. Bedre å la ting utvikle seg av seg selv, men det har dere kanskje ikke tid til. Bah. Noen ganger må man bare hoppe i det. Lykke til anyways :)

Lenke til kommentar

Pokker, traff ei på bussen på vei hjem ifra byen nå. Snakka en god del med henne og hun var utrolig sjarmerende. Hun gikk av, og da bussen kjørte videre stoppet hun og vinket og smilte veldig. Akkurat da angra jeg som en hund for at jeg ikke hadde spurt om nummeret hennes. Vurderte å hoppe av på neste stopp og løpe opp og ta henne igjen, men neste stopp var for langt vekke + jeg er skada i foten så tror ikke løping hadde vært helt tingen nå. For å ikke snakke om ventetiden til neste buss. Aner ikke hvem kjerringa var så har ikke noe mulighet for å "spore" henne opp. Jaja, shit happens. Er man ikke frempå så sitter man igjen med håpet om hva som kunne ha skjedd. Typisk meg!

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Marley: Men alle de tidligere forholdene dine har jo gått til helvete. Og bevisst eller ikke så må du jo ha skjønt hvilken retning det gikk i. Du kunne se for deg å bo med dem, men likevel funket det ikke. Og nå har du en jente som du virkelig liker og som kanskje er mer rett for deg enn noen av dine tidligere kjærester(?), men du kan ikke tenke deg å bo sammen med henne.. :hmm:

 

Uansett..om ting blir for seriøst tidlig i et forhold så har det en tendens til å drepe det ganske fort. Bedre å la ting utvikle seg av seg selv, men det har dere kanskje ikke tid til. Bah. Noen ganger må man bare hoppe i det. Lykke til anyways  :)

6792101[/snapback]

 

Du har et poeng. Men allikevel...

 

 

Nå begynner hun å vandre på grensen til ekstrem urimelighet. Vi skulle egentlig være sammen i dag, men jeg er blitt sjuk. Ser ut som om vondt i halsen og huet og tett nese ikke er god nok grunn. :mad:

Lenke til kommentar
Du har et poeng. Men allikevel...

 

 

Nå begynner hun å vandre på grensen til ekstrem urimelighet. Vi skulle egentlig være sammen i dag, men jeg er blitt sjuk. Ser ut som om vondt i halsen og huet og tett nese ikke er god nok grunn. :mad:

6793201[/snapback]

Kanskje hun bare har lyst til å passe på deg når du er syk? er jo kos å ha kjæresten sin der til å dulle med deg :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...