Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal se film med en jente jeg liker nå. Føler det er litt dumt egentligt å se film i lag jeg, barre sitte der liksom, helt stille :wee:

6783800[/snapback]

Film er bare en slags unskyldning for å være sammen...ender gjerne med at en ser mer på hverandre enn filmen for å si det sånn. :p

 

fredrikrb: Skjønner deg, men mitt råd er: ikke stress. Vær positiv/opimistisk(Dvs. IKKE tenk at jenter ikke liker det osv), og la vær å tenke for mye på dem. Høres muligens ut som en selvmotsigelse, men slik jeg gjør det. Likegreit å tenke slikt, så møter man plutselig noen og så vips! :p Er single nå, og kunne godt tenkt meg ei... men gidder ikke å være despo, er ganske greit å være single og. Bare ta livet som det kommer, nyt det. Uavhengi om du finner ei eller ikke. :p

 

(Ok, rotete formulert... og muligens litt naivt på en måte, men men... :p)

Lenke til kommentar
I dag sa Maria at hun dropper Trondheim for å flytte sammen med meg i Oslo.

 

 

Jeg blir redd.

6786211[/snapback]

 

du bør ha deg en seriøs prat med ho VELDIG kjapt trur eg

6786222[/snapback]

 

Det tror jeg og.

6786229[/snapback]

 

det var jo litt merkverdig kor kjapt ho var til å ombestemme seg om kor ho skulle reise da..

Lenke til kommentar

håper alle kjenner til "livet" mitt.. dama i klassen som eg ha lyst på, men hun vil ha kompisen min osv..

 

 

værtfall, idag/ikveld var jeg på fest, så fikk jeg høre at en kompis (ikke han første) var invitert hjem til dama..

jaja, tenkte jeg, heldig han, men det gjorde ikke livet mitt enklere! :hrm:

en liten stund etter får jeg vite at 3 av kompisene mine er invitert!

 

jeg prøvde og ikke tenke på det, men når kompisene mine gikk og skrøyt av det, klarte jeg ikke og glemme det :hrm:

 

livet suger max!! tenkte jeg idet jeg sa "kos dere!" til kompisene mine, idet jeg dro..

 

skjønner ikke hvorfor ALT skal gå dårlig med meg, og bra med kompisene mine!

fuck life!

Lenke til kommentar
håper alle kjenner til "livet" mitt.. dama i klassen som eg ha lyst på, men hun vil ha kompisen min osv..

 

 

værtfall, idag/ikveld var jeg på fest, så fikk jeg høre at en kompis (ikke han første) var invitert hjem til dama..

jaja, tenkte jeg, heldig han, men det gjorde ikke livet mitt enklere! :hrm:

en liten stund etter får jeg vite at 3 av kompisene mine er invitert!

 

jeg prøvde og ikke tenke på det, men når kompisene mine gikk og skrøyt av det, klarte jeg ikke og glemme det :hrm:

 

livet suger max!! tenkte jeg idet jeg sa "kos dere!" til kompisene mine, idet jeg dro..

 

skjønner ikke hvorfor ALT skal gå dårlig med meg, og bra med kompisene mine!

fuck life!

6786852[/snapback]

 

hehe, vel...som jeg har sagt tidligere...gi total faen i a...hu ekke vært det....å jobbe altfo hardt for å få a vil bare gå utover deg selv det....legg a på hylla...

Lett er det ikke...men fy faen å digg det er etterpå...

Lenke til kommentar
hehe, vel...som jeg har sagt tidligere...gi total faen i a...hu ekke vært det....å jobbe altfo hardt for å få a vil bare gå utover deg selv det....legg a på hylla...

Lett er det ikke...men fy faen å digg det er etterpå...

6786875[/snapback]

hehe, ja, jeg prøver!

jeg har klart meg fint, helt til dette skjedde..

er faen ikke lett og legge a på hylla heller..

vil ha daaaame!!

Lenke til kommentar
hehe, vel...som jeg har sagt tidligere...gi total faen i a...hu ekke vært det....å jobbe altfo hardt for å få a vil bare gå utover deg selv det....legg a på hylla...

Lett er det ikke...men fy faen å digg det er etterpå...

6786875[/snapback]

hehe, ja, jeg prøver!

jeg har klart meg fint, helt til dette skjedde..

er faen ikke lett og legge a på hylla heller..

vil ha daaaame!!

6786965[/snapback]

 

og en vakker dag skal du få deg dame også. for å (nesten) sitere Keiserer Palpantine "Patience my friend. In time, she will se you".

 

innen Kjærleiken funker det absolutt ikke hvis du prøver å stresse.. så ta tolmodigheten til hjelp...

Lenke til kommentar
hehe, vel...som jeg har sagt tidligere...gi total faen i a...hu ekke vært det....å jobbe altfo hardt for å få a vil bare gå utover deg selv det....legg a på hylla...

Lett er det ikke...men fy faen å digg det er etterpå...

6786875[/snapback]

hehe, ja, jeg prøver!

jeg har klart meg fint, helt til dette skjedde..

er faen ikke lett og legge a på hylla heller..

vil ha daaaame!!

6786965[/snapback]

 

og en vakker dag skal du få deg dame også. for å (nesten) sitere Keiserer Palpantine "Patience my friend. In time, she will se you".

 

innen Kjærleiken funker det absolutt ikke hvis du prøver å stresse.. så ta tolmodigheten til hjelp...

6786975[/snapback]

 

/agree

Lenke til kommentar

En dame som har lyst å flytte med deg til en ny by kun for å være sammen med deg? Jeg vet ikke hva andre synes, men jeg hadde iallfall vært utrolig glad for noe sånt. Det sier jo noe om hvor mye du betyr for personen. Dette kommer selvsagt ann på hvor lenge dere har kjent hverandre dog, å rushe inn i noe sånt kan jo være en smule dumt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...