Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

heisann

 

akkurat grubler jeg hva jeg skal gjøre med en jente som har jeg hatt følelser for siden 8.klasse,ca 6år siden, jeg har hatt de følelsene for meg selv, men det klarer jeg ikke lengre. jeg har ikke intensjon for å bli sammen med henne, spess ikke vi ho har en type, men jeg vil bare si det til ho, jeg klarer ikke å holde dem for meg selv lengre.

jeg hengte ikke akkurat så mye med ho, men vi hadde noen hyggelige samtaler. allerede fra dag 1 på u.skolen, så har ho varmet mitt hjerte, ho er den eneste jenta jeg har klart å få skikkelig øyekontakt med, selv om ho hadde de kaldeste hendene jeg kunne tenke om og de azurgrønne øyne og det smilet, så varmet ho hjertet mitt.

jeg har aldri vært noe romantiker, aldri vært sammen med en jente før, ikke kysset en jente engang, kan vel si at jeg er veldig sjenert. sist jeg møtte var for et år siden eller no, jeg ventet på bussen så kom ho å hilste på meg, jeg så henne ikke først, ho var fremdeles like blid som ho alltid har vært (iallefall hver gang jeg har sett ho). blir kanskje litt bombe for henne hvis jeg ringer henne(som evt. blir første gang!) eller sender henne et brev etter alle de åra, ekstra bombe blir det hvis jeg kontakter ho :p "wtf, jonki som ringer/sender brev til meg O_o??!!?"

jeg kan evt be ho komme på konserten som jeg skal spille på, så kan vi ta over en øl eller to

 

hva synes dere?

 

takker på forhånd

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ettersom hun har type om jeg forstod deg riktig, ville jeg på en diskre måte vist henne at du er interresert, men ikke noe mer enn dette.. prøv å bli bedre kjent med henne, men ikke gjør noe for å få henne til å bryte med typen.. ikke lett, vet det, men er nok din beste sjangse desverre.. må nok regne med at det ikke kommer til å bli dere med det første ihvertfall, ettersom hun sikkert er veldig glad i typen..

Lenke til kommentar
ettersom hun har type om jeg forstod deg riktig, ville jeg på en diskre måte vist henne at du er interresert, men ikke noe mer enn dette.. prøv å bli bedre kjent med henne, men ikke gjør noe for å få henne til å bryte med typen.. ikke lett, vet det, men er nok din beste sjangse desverre.. må nok regne med at det ikke kommer til å bli dere med det første ihvertfall, ettersom hun sikkert er veldig glad i typen..

5116870[/snapback]

 

takk for svar, om ho har type, det vet jeg ikke altså :-/

Lenke til kommentar

da burde du vise henne at du er interresert, prøv å bli bedre kjent med henne, flørt litt.. har hun type, vil hun si ifra.. sier hun ifra om dette, ha respekt for forholdet dems, og forslå at dere bare er venner.. så lenge dere forblir venner, er muligheten der den gang forholdet hennes tar slutt :)

Lenke til kommentar
da burde du vise henne at du er interresert, prøv å bli bedre kjent med henne, flørt litt.. har hun type, vil hun si ifra.. sier hun ifra om dette, ha respekt for forholdet dems, og forslå at dere bare er venner.. så lenge dere forblir venner, er muligheten der den gang forholdet hennes tar slutt :)

5117007[/snapback]

 

takker igjen, selvfølgelig skal det respekteres! tenkte jeg skulle sende ho en melding snart :)

Lenke til kommentar
Jepp, det gjør dem sikkert. Sove godt i natt, og være godt og uthvilt til pliktene som står over meg i morra. Kommer til å bli en hard dag, men jeg skal vinne :D

5115859[/snapback]

Og jeg tror jeg vant :D

 

Selv om det var ett litt hardt friminutt der hun og kjæresten satt sammen i kantina, så gikk det greit. Uff, fikk utrolig vondt av å se de sammen, aner ikke hvorfor. Bare snudde meg unna og gikk et sted jeg ikke kunne se dem. Følte det var det beste for oss begge.

 

Så i dag har jeg ikke vært noe mer enn en venn. Jeg har tenkt veldig mye over alt jeg har gjort mot henne, alt jeg har sagt har jeg tenkt etter om jeg ville sagt det hvis det ikke var henne jeg snakket med. Selvfølgelig gjør det vondt å liksom ignorere henne litt på den måten ved at jeg ikke hele tiden kan være sammens med henne og snakke med henne. Kroppen min føler jo at det konstant er viktig å bemerke ting til henne, og få hennes oppmerksomhet. Men på en annen side så føler jeg at det var det beste for henne. Hun har sagt at hun har behov for litt pusterom :D

 

Så da håper jeg bare de neste dagene går like bra, og at hun får den tiden hun trenger til å tenke hvis det er det hun vil. Eller om hun bare vil ha meg som en venn, og ikke tenker på noe annet. Det får så være. Jeg prøver ihvertfall å legge følelsene litt på hyllen nå, selv om det er vanvittig vanskelig!

Lenke til kommentar

Ok brukt 4 uker på å gi helt fullstendig faen i jenter. Det bryr meg jo men har prøvd å virke artig, men singen, men det funker fortsatt ikke for meg....

Kan snakke med jenter uten problemer. Jeg er helt oppegående (Ikke noe downs her:P)...Ikke blubben. Trener 3 ganger i uka. Symger(burde være et pluss). Er ikke høy på pæra...

Lenke til kommentar

Har et dilemma som kanskje dere kan være med å løse.

Scenario:

Du liker ei dame som også er ei god venninde, sier det til henne. Men hun blir fly forbanna og sier du er patetisk bla, bla, bla. Etterhvert legger du deg flat og kommer krypende tilbake med hvitt flagg og sier at du ikke føler slikt lengere. Så finner du ut at hun egentlig er ei arrogant f*** og du vil ikke ha noe mere med henne og gjøre. Men du vil heller ikke såre henne ved å si slikt til henne.

 

Problemet er at hun tror det fortsatt er et normalt vennskap og ser ikke sin egen tømmerstok som tyter ut av øyet.

 

Hva vil dere gøre?

Lenke til kommentar

ville sagt til henne at du ikke vil ha noe med henne å gjøre hvis hun har tenkt til å oppføre seg slik, kanskje hun forandrer seg, ellers er det ikke en venn man samler på uansett.. kan være sårende for henne, men bare minn henne på hvor sårende det var for deg, og at du bare sier dette for å hjelpe henne.. er tross alt ingen som godtar sånt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...