Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Er både letta og litt trist nå. Måtte si ifra til ei jeg har truffet på nettet (men enda ikke møtt (uff, jeg vet!)) at jeg synes ting gikk litt vel fort frem. I meldinger og i telefonsamtaler så snakka vi jo nesten som om vi var sammen. Jeg kunne aldri blitt sammen med noen jeg ikke har truffet personlig, samt jeg er veldig usikker på denne jenta. Det er liksom ikke en spesifikk ting, men flere småting som tilsammen utgjør en jente jeg normalt ikke faller for:

 

-hun er 5 år yngre enn meg (that's a first for me!),

-hun bor 60 mil unna (jeg har lovet meg selv å holde meg vekke fra sånt)

-hun har en herlig personlighet, men vi er ganske forskjellige (hun all over the place, jeg litt mer avslappa),

-hun har litt piercinger og tatoveringer (noe jeg normalt ikke faller for, kall meg old fashion),

-hun røyker.

 

I tillegg er jeg veldig usikker på om jeg kun er forelska i forelskelsen (eller betatt i "betattheten", vil ikke kalle meg helt forelsket), og jeg er usikker på om jeg vil innvolvere meg for mye med noen enda (pissredd av flere grunner og lyst å være singel litt nå! ;)). Allikevel, hun er som sagt veldig snill, hun er nyyyydelig og det ER noe med henne. Noe veldig veldig fascinerende noe! Har ikke lyst å gå glipp av noe svært godt heller...

 

Det virka som hun ble ganske lei seg da jeg sa dette til henne (på en litt finere måte enn slik det fremstår her kanskje!), men hun vet at jeg har vært litt usikker så det kom nok ikke som noen bombe. Vi skal treffes i slutten av måneden så jeg sa til henne at vi burde vente til da og heller møtes med litt blanke ark og basere ting utifra hvordan vi har det sammen da. Man lager jo et slags fantasi-bilde av hvordan en person er når man snakker mye sammen over nettet og telefon, men ikke treffes.

 

Sånn, der tenkte jeg litt høyt. Sikkert ikke alt som er like logisk for dere forumsfolk, men jeg er svært usikker på svært masse angående kjærlighetslivet mitt for tiden. Tror jeg har litt angst for å binde meg igjen.... I tillegg er jeg absolutt ikke en drittsekk som er ute etter å utnytte noen på noe som helst vis, og ihvertfall ikke bare for å "få meg noe". Slik som dette gir meg grenseløst dårlig samvittighet!

6782724[/snapback]

 

DEt blir nok fort sånn du sier, du danner deg et bilde av hvordan hun er. Det blir noe annet å møtes og være sammen in RL. Å med tanke på avstand, å ingen av dere har planer om å bevege på seg. Så er det vel ikke så mye å satse på? Spsielt det med tilsynelatende store personlighetsforskjeller, det kan funke dårlig, men bør det ikke.

Aldersforskjellen er vel ikke så ille, når du er 25 og hun 20? Begge er voksne og modne går jeg utifra. Men, du skal jo møte ho, du finner nok bedre ut av det etter det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er 25, og hun er 20 :) Bra truffet ElBarto.

 

Ja, planen er å treffe henne IRL før jeg gjør opp min mening. Føler liksom vi hoppet over det å date. Har liksom ikke hatt ferre, men svært spennende, opplevelser sammen. Det var litt for mye, litt for ofte. Kanskje litt av spenningen også forsvinner da? Er da ufattelig spennende å vente på det første kysset, første berøring, prøve å tolke signaler for å se om hun liker deg tilbake. Å si en liker hverandre på melding/MSN blir ikke det samme...

 

Men som sagt, har veldig sansen for henne. Men pr idag tør jeg ikke stole helt på følelsene mine. My heart says go, but my brain says no....

Lenke til kommentar

Er det vel ikke. Det er det samme med søsken, hvis det ene søskenet er 4 år eldre enn det andre så er det utrolig stor forskjell på hva de gjør sammen. Den eldre vil alltid føle at den yngre ikke har gått gjennom så utrolig mye og har mye mindre kunnskap om ting som festing og damer osv. Det vises selv at søsken blir mer og mer "kompiser" når de blir eldre (for eksempel 18 og 22), de er ikke da like ulike som de var da de var yngre. Jeg mener det er det samme med forhold, en som er 19 er (skal være) mye mer moden og har mye mer i felles enn en som er 14. Nå mener jeg ikke bare festing og sånt, men vennekretsen og de er jo på helt forskjellig alders "soner".

 

P.S : Beklager om dette var dårlig skrevet, men jeg håper du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Heldig du da :)

 

Bare styr med meg å damen for tiden. Blir så lei.

6781127[/snapback]

er ikkje alle berre heaven da?

6781516[/snapback]

Nei, er så mye krangling for tida. Jeg ble sur da hu ikke ville hjelpe meg å flytte. Siden jeg mener det ikke skader å hjelpe kjæresten sin.

 

Så er det liksom ikke bare bare å gjøre det slutt etter 2,5 år.

6781795[/snapback]

 

kva dere krangler om da vanligvis?

sur? er jo forsåvidt forstålig det, gav ho ikkje deg skikkelig grunn ?

Lenke til kommentar
Men som sagt, har veldig sansen for henne. Men pr idag tør jeg ikke stole helt på følelsene mine. My heart says go, but my brain says no....

6783092[/snapback]

 

Synes du burde gå for det. Du sier du har lyst til å være singel, men jeg synes du skal ta sjansen. Du vet aldri hva som bli.

 

Og hvis man leter etter grunner til å ikke bli sammen, vil du alltid finne noen.

 

Follow your heart, man ;)

Lenke til kommentar
vel da gjer du noke med det, og legg fra deg den tanken..du kan jo små flørte litt..sjå litt bort på ho, med litt tøyse blikk og glise,og når ho ser det så ser du på filmen igjen :p etc..tøyse på mange måter uten å ødelegge filmen :p

6783842[/snapback]

Filmopplevelsen er hva du gjør den til ;)

 

Å! Jeg er så utrolig glad for tiden!

Alt funker så fint på skolen, hjemme er det helt greit og jeg har det fantastisk med kjærsten min.

Han er sånn som gjør sånne små ting som jeg ikke kan få nok av:

Vi var på kino her om dagen (vi så the breakup.. Ikke helt match, men dog) og etter filmen var slutt så satt vi og så på rulleteksten. Jeg spurte om vi skulle reise oss, også sa han bare: "Nei." med et smil. Rulleteksten sluttet, men da satt vi der og så på hverandre, smilende. (Så kom en gal vaskemann og kastet oss ut.)

Gud, han er så skjønn!

Han sa jeg var en av få personer han kunne snakke om alt til, og han er sånn "Fryser du? Her! Ta jakke mi."-type. Jeg er så utrolig forelsket i ham.. :) Fantastisk flink til å diskutere er han óg. Fascinerende å snakke med ham.

Lenke til kommentar
Jeg prøver alltid å være gentleman, sånn som å åpne dører for jenter er noe jeg gjøre automatisk, og jeg føler meg teit om jeg ikke gjør det:P

6784079[/snapback]

 

er sant det..

 

for å si det enkelt, det er fort gjort, det er en enkel ting å utføre.

dama blir glad, og fornøyd, når ho blir veldig glad, så blir eg og glad..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...