Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Det har seg slik at jeg akkurat har kommet igang med VG1, og det er en kjempesøt jente i klassen. (sitter ved siden av meg) :love:

 

Har lyst til og be henne med ut elns, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Har dere noen tips?

 

Skal på en stor revyfest på mandag, og dit skal hun og. Skal prøve og ta mer kontakt med henne da! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folkens!

 

Det har seg slik at jeg akkurat har kommet igang med VG1, og det er en kjempesøt jente i klassen. (sitter ved siden av meg) :love:

 

Har lyst til og be henne med ut elns, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Har dere noen tips?

 

Skal på en stor revyfest på mandag, og dit skal hun og. Skal prøve og ta mer kontakt med henne da! :)

6777073[/snapback]

Nei er vel ikke mere som skal til enn å gå bort til henne å spørre om hun vil være med ut får å bli bedre kjent.

Lenke til kommentar
Hei folkens!

 

Det har seg slik at jeg akkurat har kommet igang med VG1, og det er en kjempesøt jente i klassen. (sitter ved siden av meg) :love:

 

Har lyst til og be henne med ut elns, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Har dere noen tips?

 

Skal på en stor revyfest på mandag, og dit skal hun og. Skal prøve og ta mer kontakt med henne da! :)

6777073[/snapback]

Nei er vel ikke mere som skal til enn å gå bort til henne å spørre om hun vil være med ut får å bli bedre kjent.

6777324[/snapback]

 

du kan jo vere litt frampå fram til festen da, prate litt med ho, smile, gi ho litt oppmerksomhet. prøv å få ho på gli til mandag

=)

Lenke til kommentar
Marley: Det er over et år til, så du trenger ikke bestemme deg nå. Det er uansett bedre å bli sammen og nyte det for alt det er verdt nå, og vente med å ta et valg til du må. Du kan ikke bedømme nå hvordan du vil føle om et år, kanskje dere har slått opp, kanskje dere er forlovet eller kanskje du har møtt en ny drømmejente?

6773520[/snapback]

Jeg er i samme situasjon som Marley, og dette er akkurat mine tanker. Min kjære har ett år igjen på VGS, og deretter skal hun ta et forberedende år på UiO. Når hun er ferdig med det, skal hun sannsynligvis til St. Andrews. Mens hun tar sitt forberedende år, har jeg kanskje førstegangstjeneste. Jeg selv skal sannsynligvis studere på NTNU. Men det er tross alt ett år til, og mye kan skje i løpet av den tiden. Det gjelder å ikke tenke for mye på det og heller leve i nuet. Ikke tenk for mye på det, og se det heller an.

Lenke til kommentar
skole dagen idag var nokk et helvette..

jeg hadde jo planer og få litt mer kontakt med dama, men neida, hun er for opptatt av kompisen min..

 

jeg hadde jo håpet å drømt at en ting jeg helst ikke vil nevne skulle skje, men meg..

men hvem skjer det med? ..kompisen min! og det skjer 2 ganger!!

 

hater livet mitt ass!!

er på gråten bare jeg tenker på det!!

 

alt det negative skjer meg, og alt det positive skjer kompisene mine, og verre blir det når jeg står og ser på!

skjønner ikke hva jeg gjør galt :hrm:

6773266[/snapback]

 

 

Har et tips til alle som har problemer i kjærligheten....jeg fulgte dette rådet av en kamerat...og det var ikke lett å fullføre...men det var å gjøre bare en singel ting:

 

 

 

Gi Faen, drit i det rett og slett....bare finn på noe annet....kjærligheten har en veldig dårlig nedtur som kalles "selv destruktiv"...denne bare tærer og ødelegger deg følses messig... hvis du blir knekt på et stadie som følses jævlig.....gi faen i de som er innvolvert i saken....ikke ignorer dem...men hver gang de vil inn på det som har skjedd...bare be dem om å holde kjeft og stikk ut for å ha det gøy.....sinne lar du gå utover en bokse sekk etc....jeg gjorde dette...og jeg overkommer kjærlighets knekker lett som bare det nå.....jeg ser ingen grunn til å sitte å sløse bort min på surving...selv om det er det jeg vil mest av alt etter en knekk.....one more thing though..når du er i en kjip situasjon så tenk bare "at personen ikke var vært det"(obviously) "Det er personen som taper på det og ikke du"...call me crazy but these things worked for me.

6773388[/snapback]

 

jepp, da kan jeg med en gang si at dette funker! funka fint for meg værtfall :)

hjalp også og få det ut med tårer! ..var egentlig ganske deilig!

føler også at jeg kjenner personen så mye bedre nå, og jeg er ikke nervøs når jeg snakker med henne osv..

 

såklart, alt er ikke bra, men bedre!

takk for tipse btw :w00t:

Lenke til kommentar

har gjort det samme som det der, bortsett fra bokse sekk:P

har vel egentlig aldri blitt såra av andre, sånn skikkelig. men har såra meg sjøl..

 

"you are like a willow, with delicate branches, touching my face as tears

a willow is deceptible strong, it bends, but it does not break,

its roots are deep, and can withstand any storm

it promises rest,

shade and cool breeze for those who rest beneath it

you have become my willow"

 

du får si den der til ho =)

Endret av Solefald
Lenke til kommentar

Maria virker ikke spesiellt moden. Når man insisterer på å flytte tvers over landet, for et forhold som har vart i et par uker, har hun litt høye forventninger til "the perfect love" eller hva hun driver med. Ikke la henne herse med deg allerede nå, da kommer hun til å gjøre det senere også, believe me..er du bare tøffel blir det et vanskelig forhold for deg å være i.

Lenke til kommentar
Solefald: Jeg også, hadde dame for 4-5 mnd siden og for noen uker siden pratet jeg litt med henne på msn (hun hadde nettopp slått opp med typen sin da), inviterte meg til å komme å besøke henne på hybelen og greier.

Var mest snakk da men får se om det blir noe av :)

6775688[/snapback]

 

har det vert noke besøk no da?

eg prata faktisk litt med xn idag, eg måtte inn på blinken henna og sjå

kanskje litt tragisk..litt seinare så fekk eg b-post der ho sa at eg burde sei noke når eg først var innom blinken henna. siste ho sa til meg var at eg hadde skuffa ho, og at ho aldri ville snakke med meg igjen. så litt rart ho tok kontakt med meg da. men men..vi snakka om kva vi har gjort på, planer, etc..ho skulle egentlig gå på folkehøgskule her eg bur..men bytta da det vart slutt..og no er ho faktisk på folkehøgskule ikkje så langt fra der eg skal i militæret..rare greier.

 

sitter merklignok med en rar følelse i magen..hadde faktisk trudd eg var komt over ho, men virker ikkje slik tydligvis:(

 

noken som har nokre visdoms ord? veit ikkje om eg skal prate med ho om det.

forholdet var fantastisk da det var bra, men det var litt for mykje krangling. og eg trur eg gikk lei av heile kranglinga.

 

eg fikk hitman blood money, som ho prøvde, vi spilte litt ilag, hehe..klarer faktisk ikkje å spille det no engang..da tenker eg på ho.. sitter å tenker på heile greia..

 

eg pleier å bli poetisk når eg er uttafor, så idag endte det med 2 ferdige dikt, og 1 uferdig. du verden.

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
Maria virker ikke spesiellt moden. Når man insisterer på å flytte tvers over landet, for et forhold som har vart i et par uker, har hun litt høye forventninger til "the perfect love" eller hva hun driver med. Ikke la henne herse med deg allerede nå, da kommer hun til å gjøre det senere også, believe me..er du bare tøffel blir det et vanskelig forhold for deg å være i.

6779873[/snapback]

 

Hun er egentlig veldig moden, men hun har hatt veldig dårlig erfaringer med gutter. Jeg skal ikke inn i et drittforhold igjen, det har jeg bestemt meg for.

Lenke til kommentar
har det vert noke besøk no da?

6780502[/snapback]

Ikke enda, får se om det blir noe av, har ganske lyst da, problemet er bare at det må gjøres i en helg fordi jeg jobber. Dessuten har jeg alltid mye å gjøre i helgene også.

Så er det sannsynlig av jeg må overnatte der om jeg må dit da, hun har også bare 1 stk seng så det gjør at jeg har ekstra lyst ;)

Lenke til kommentar
Heldig du da :)

 

Bare styr med meg å damen for tiden. Blir så lei.

6781127[/snapback]

er ikkje alle berre heaven da?

6781516[/snapback]

Nei, er så mye krangling for tida. Jeg ble sur da hu ikke ville hjelpe meg å flytte. Siden jeg mener det ikke skader å hjelpe kjæresten sin.

 

Så er det liksom ikke bare bare å gjøre det slutt etter 2,5 år.

Lenke til kommentar

Er både letta og litt trist nå. Måtte si ifra til ei jeg har truffet på nettet (men enda ikke møtt (uff, jeg vet!)) at jeg synes ting gikk litt vel fort frem. I meldinger og i telefonsamtaler så snakka vi jo nesten som om vi var sammen. Jeg kunne aldri blitt sammen med noen jeg ikke har truffet personlig, samt jeg er veldig usikker på denne jenta. Det er liksom ikke en spesifikk ting, men flere småting som tilsammen utgjør en jente jeg normalt ikke faller for:

 

-hun er 5 år yngre enn meg (that's a first for me!),

-hun bor 60 mil unna (jeg har lovet meg selv å holde meg vekke fra sånt)

-hun har en herlig personlighet, men vi er ganske forskjellige (hun all over the place, jeg litt mer avslappa),

-hun har litt piercinger og tatoveringer (noe jeg normalt ikke faller for, kall meg old fashion),

-hun røyker.

 

I tillegg er jeg veldig usikker på om jeg kun er forelska i forelskelsen (eller betatt i "betattheten", vil ikke kalle meg helt forelsket), og jeg er usikker på om jeg vil innvolvere meg for mye med noen enda (pissredd av flere grunner og lyst å være singel litt nå! ;)). Allikevel, hun er som sagt veldig snill, hun er nyyyydelig og det ER noe med henne. Noe veldig veldig fascinerende noe! Har ikke lyst å gå glipp av noe svært godt heller...

 

Det virka som hun ble ganske lei seg da jeg sa dette til henne (på en litt finere måte enn slik det fremstår her kanskje!), men hun vet at jeg har vært litt usikker så det kom nok ikke som noen bombe. Vi skal treffes i slutten av måneden så jeg sa til henne at vi burde vente til da og heller møtes med litt blanke ark og basere ting utifra hvordan vi har det sammen da. Man lager jo et slags fantasi-bilde av hvordan en person er når man snakker mye sammen over nettet og telefon, men ikke treffes.

 

Sånn, der tenkte jeg litt høyt. Sikkert ikke alt som er like logisk for dere forumsfolk, men jeg er svært usikker på svært masse angående kjærlighetslivet mitt for tiden. Tror jeg har litt angst for å binde meg igjen.... I tillegg er jeg absolutt ikke en drittsekk som er ute etter å utnytte noen på noe som helst vis, og ihvertfall ikke bare for å "få meg noe". Slik som dette gir meg grenseløst dårlig samvittighet!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...