Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Juliess er 18 år om en mnd (så at jeg er 17 er jo korrekt).

Hun er ikke moderator på hundesonen.no lenger, da hun fikk sparken derfra pga uenigheter med ledelsen, og hun har uttalt at det definitivt ikke føles som noe stort tap.

 

Hun har en drit svær hund som veier 63 kg og er 81,5 cm høy, og er for tiden veldig singel og ensom.

Interessene er fotball, data, foto og hund. Hun er den stolte eier av et Canon 350D med et Canonobjektiv (75-300mm USM).

Ellers liker hun gutter med glimt i øyet og omløp i hodet. Hund er ikke et must som interesse, men det er fint om gutten ikke har noe imot hunder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Damn.

 

Vel noe rett hadde jeg. At du er singel og ensom er bare midlertidig, da du er en av de fineste og sprekeste 18 åringen i Norge.

6775910[/snapback]

 

Juliess ikke få for stor selvsikkerhet. Du er meget søt og pen jente.

 

Men Ø.D. har gode ord om alle med hund :)

 

:tease:

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Hva med hun andre damen da Solefald ? Ble det ikke mer ?

 

Du reiser snart gjør du ikke ?

 

*Snufse* :cry:

6775686[/snapback]

 

 

ho andre liker eg godt, men vi har ikkje rota eller noke egentlig, kun gitt klem og slikt, men fekk inntrykket av at ho ville vente på meg.

 

ho er litt beskjeden og sånt, og endel yngre enn meg. så får sjå. eg skal vertfall vere singel i armyen.

 

reiser om litt under 1 mnd..eg SKAL inn i hærens jeger kommando..eller så blir eg sinna:P

Lenke til kommentar
Solefald: Jeg også, hadde dame for 4-5 mnd siden og for noen uker siden pratet jeg litt med henne på msn (hun hadde nettopp slått opp med typen sin da), inviterte meg til å komme å besøke henne på hybelen og greier.

Var mest snakk da men får se om det blir noe av :)

6775688[/snapback]

 

når eg ser på Surface, prison break, hører på nokre pearl jam sanger, etc. så dukker ho opp i hode, (vi såg på det ilag).

 

og f.eks for ei stund sia så var eg i familie middag, da fekk eg flashback til da ho var med engang, såg for meg smilet henna etc..da måtte eg rett og slett gå fra bordet ei lita stund, før det kom vått ut augekroken.

Lenke til kommentar
Damn.

 

Vel noe rett hadde jeg. At du er singel og ensom er bare midlertidig, da du er en av de fineste og sprekeste 18 åringen i Norge.

6775910[/snapback]

Haha, takker! :) Venter fremdeles på at han på den hvite hesten skal dukke opp (eller..helst med hund, jeg liker ikke hester).

 

Juliess ikke få for stor selvsikkerhet. Du er meget søt og pen jente.

 

Men Ø.D. har gode ord om alle med hund :)

:tease:

6775924[/snapback]

Haha, takk for den :!: Neida, jeg er ikke høy på pæra :)

Lenke til kommentar
Det er kino ? Ingen jenter sier direkte nei til kino en gang. Det er i deres natur å si ja til slikt.

 

Om du er for redd så kommer noen andre til å gjøre det ?

 

Vær så snill, på vegna av oss på forumet. Spørr henne.

 

Så rapporterer du tilbake!

6775999[/snapback]

 

 

dei seier som oftest ja, visst du ikkje er skikkelig motbydelig :p ta deg en tyggis først..dårlig ånde er dårlig første inntrykk..heh..

 

do it do it do it do it do it do it :thumbup:

Lenke til kommentar
Synes de 2 første timene som singel har vært ganske fine, egentlig. Har vel egentlig vært å finne kun med et smil om kjeften siden det ble slutt.  :)

6767409[/snapback]

 

Så lenge varte det. I gårkveld fikk jeg en haug med meldinger om hvor hun angret, og håper virkelig det ordner seg igjen. Så til problemet; Jeg har egentlig hatt det ganske bra etter det ble slutt, ikke at jeg hadde det dårlig når vi var sammen, men det føltes ikke som et veldig stort tap når det først ble slutt. Det er mulig man kan finne gnisten igjen, dette gjennstår å se. :)

Lenke til kommentar
Jeg er måløs.

 

 

Hun sitter rett foran meg. Hun har deilig blondt hår og helt blå øyer. Ansiktets mykheter og smoothness er helt utrolig deilig å se på. Hun har en helt fantastisk kropp, og _veldig_ fine former. Hun er så utrolig søt.  :love:

6775965[/snapback]

Samme sak hos meg. Er SÅÅÅ digg når hun ser på meg, selv om hun antakeligvis ikke har de samme følelsene for meg. :love:

 

Har så lyst til å si hun er best, hun er alt, og alt det der... :love:

 

Men på en annen side føler jeg at hu ødelegger litt for meg. Hver eneste dag nå har gått til å titte/fantasere om henne, når jeg heller kanskje burde tenke på å bli bedre kjent med hun og alle de andre nye personene jeg har i klassen min... :roll:

 

Hater at vennen min skal ødelegge. Han tar jo all oppmerksomheten. Han er jo homofil for christ sake, er ikke han som skal sjarmere henne! Håper hu ikke er forelska i han nå :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...