Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Marley: Det er over et år til, så du trenger ikke bestemme deg nå. Det er uansett bedre å bli sammen og nyte det for alt det er verdt nå, og vente med å ta et valg til du må. Du kan ikke bedømme nå hvordan du vil føle om et år, kanskje dere har slått opp, kanskje dere er forlovet eller kanskje du har møtt en ny drømmejente?

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Marley: Det er over et år til, så du trenger ikke bestemme deg nå. Det er uansett bedre å bli sammen og nyte det for alt det er verdt nå, og vente med å ta et valg til du må. Du kan ikke bedømme nå hvordan du vil føle om et år, kanskje dere har slått opp, kanskje dere er forlovet eller kanskje du har møtt en ny drømmejente?

6773520[/snapback]

 

 

Det kan være sant ja. Men jeg prøvde å hinte til at ingenting var garantert i framtiden ble hun... rar...

 

What's a man to do...

Lenke til kommentar
Hvorfor hinte til det nå? Ikke skap usikkerhet i forholdet. Du har vel ikke lovet å flytte inn med henne?

6773757[/snapback]

 

Nei, såklart ikke. Er da ikke så dum.

 

 

Vi tullet med tanken, men det virker som om hun tok det litt vel seriøst. Får vel prøve å ro meg ut av det i morgen.

Lenke til kommentar

Marley: Er ikke du like gammel som meg (ca samme alder, i det minste)? Dersom du ikke føler at hun er den rette å flytte sammen med, så la vær. Ikke tenk tankene en gang.

Personlig er noe av det mest klamme og skremmende i et forhold dersom den andre parten begynner å planlegge ting laaangt frem i tid.

 

Nå vet ikke jeg hvor du er hen i livet ditt, men jeg satser ikke på å finne Mr. Right for tiden. Ja, jeg kan gjerne ha forhold (kan godt vare en stund, også!), men jeg orker ikke engang tenke på å leve resten av livet sammen med en person fra i dag av.. Men det er meg.

Mitt forslag er at dere bare glemmer hele den ideen, og så kan dere heller ta det opp igjen til våren. Dersom dere fremdeles er sammen da, vet dere antakeligvis mer hva dere vil begge to :) Håper du finner ut av det! Men jeg tror du allerede har svaret selv.

Lenke til kommentar

Da veit jeg at Juliess er ca. 20 år :)

 

Det er et slit å bo sammens med en dame, det samme gjelder sikkert for dama.

 

Har bodd sammens med dama ei stund. Tingen er å være minst mulig oppå hverandre. Jobb er jo lifesaver, slipper å sitte å stirre på hverandre å føle at vi må gjøre noe.

 

Å være mye ute med andre venner er også smart. Å sitte oppå hverandre dag ut, dag inn er et ork. Der tror jeg det er mange forhold som tar natta.

Lenke til kommentar
Å være mye ute med andre venner er også smart. Å sitte oppå hverandre dag ut, dag inn er et ork. Der tror jeg det er mange forhold som tar natta.

6774674[/snapback]

 

det er døden for et samboerforhold å sitte oppå hverandre 24/7 (selv om det er greit å ligge oppå hverandre av og til :p).

 

viktig å få litt andre impulser og opplevelser enn de du får sammen med sambisen....

Lenke til kommentar
Men å liggi oppå hverandre er som å tømme brennevin på bålet :)

6775500[/snapback]

 

you dirty young man :p

6775520[/snapback]

 

Nei jeg er ikke skitten "gamle" man.

 

I am filled with love :)

6775541[/snapback]

 

filled with something something:P høhø =)

 

av en eller anna merklig grunn, så etter over 2 mnd, så begynner eg å tenke endel på xn. rare greier.

Lenke til kommentar

Juliess er 17 år og moderator på www.hundesonen.no elns :yes:

 

Hun har en drit svær hund og for øyeblikket en kjæreste. Interessene er stort sett fotball, data, foto og hund. Kamera hun bruker er Canon 350d med en sigma linse om jeg ikke tar feil.

 

Ellers liker hun gutter med glimt i øyet og hund som hobby

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...