Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Nja...jeg kan strekke meg ned til visse jenter i tiende...det er forskjellig. Noen er jo like barnslige på VGS også...og man kan finne utrolig modne både fysisk og psykisk lenger ned på ungdomsskolen. Men det er sjelden, selv om de kunne lurt meg angående alder.

6767050[/snapback]

 

joa, såklart, det finnes jo unntak!

men det blir sjeldent gode kjærlighetsforhold der, etter det jeg vet..

alt blir liksom så userriøst!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nja...jeg kan strekke meg ned til visse jenter i tiende...det er forskjellig. Noen er jo like barnslige på VGS også...og man kan finne utrolig modne både fysisk og psykisk lenger ned på ungdomsskolen. Men det er sjelden, selv om de kunne lurt meg angående alder.

6767050[/snapback]

 

joa, såklart, det finnes jo unntak!

men det blir sjeldent gode kjærlighetsforhold der, etter det jeg vet..

alt blir liksom så userriøst!

6767095[/snapback]

Heh, kjærlighet er ingen enkel ting, nei...

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke på gutta på samme alder som brorsan som store. Heller ikke jentene. De er smårips og forbjuden frukt.

6767004[/snapback]

 

Tenk på alt du går glipp av.

6767488[/snapback]

Ja...dårlig smavittighet ovenfor de søte små som jeg lurer ut. Eg er ein likanes kar, Fredrik...eg går ikkje på dei små jentene.

Lenke til kommentar

Skal gjøre historien kort:

 

Nå er jeg i den situasjonen at min kjære flyttet idag, til Trondhjem, pga faren hadde visstnok fått seg en bedre jobb der oppe.

 

Iom at jeg visste om dette på forhånd, har vi egentlig avviklet forholdet for en 3-4 uker siden, slik at det ikke skulle bli altfor kjipt når hun først dro.

 

Det "tårevåte" farvellet tok vi for en stund siden, for å si det slik.

 

(bare for å informere :p)

 

Det som er saken nå:

 

Jeg liker en jente, som jeg går i klasse med. Har fått mobilnummer og msn og slikt. Virker liksom som en helt perfekt "match". Samtalene flyter som om vi hadde kjent hverandre en god stund.

 

Tingen er, burde jeg vente med å spørre henne om å bli med på noe "date"?

 

Vi har kun gått i samme klasse rundt en 10 dager, så føler at hvis jeg spurte så tidlig ville det kanskje være for pågående?

 

Hva synes folket? :hmm:

Lenke til kommentar
Vi har kun gått i samme klasse rundt en 10 dager, så føler at hvis jeg spurte så tidlig ville det kanskje være for pågående?

 

Hva synes folket? :hmm:

Om denne jenta er perfekt, og da mener jeg perfekt, for deg, så be henne ut.

Men om du har en liten magefølelse av at du ikke kjenner henne helt ennå,

om du ikke har helt troen på et forhold, ville jeg ventet.

 

Det som kan skje, er at dere klaffer perfekt, og blir det perfekte paret.

Dette er jo det beste som kan skje. At dere får et seriøst og fint forhold.

 

Men det kjipe er, at om en av dere føler at det ikke fungerer, fordi den ene ikke liker den andre godt nok, eller motsatt, så blir det aldri det samme.

Den ene vil alltid vite at den andre liker en, og man kan ikke lenger bli gode venner,

eller være sammen på samme måte som før ...

 

Men om du derimot tør å vente litt, for så å prøve deg på henne senere, neste år eller noe slikt, så er det ikke så farlig om det skjærer seg. :)

 

Dårlig forklart, men jeg håper du skjønte?

Lenke til kommentar
Vi har kun gått i samme klasse rundt en 10 dager, så føler at hvis jeg spurte så tidlig ville det kanskje være for pågående?

 

Hva synes folket? :hmm:

Om denne jenta er perfekt, og da mener jeg perfekt, for deg, så be henne ut.

Men om du har en liten magefølelse av at du ikke kjenner henne helt ennå,

om du ikke har helt troen på et forhold, ville jeg ventet.

 

Det som kan skje, er at dere klaffer perfekt, og blir det perfekte paret.

Dette er jo det beste som kan skje. At dere får et seriøst og fint forhold.

 

Men det kjipe er, at om en av dere føler at det ikke fungerer, fordi den ene ikke liker den andre godt nok, eller motsatt, så blir det aldri det samme.

Den ene vil alltid vite at den andre liker en, og man kan ikke lenger bli gode venner,

eller være sammen på samme måte som før ...

 

Men om du derimot tør å vente litt, for så å prøve deg på henne senere, neste år eller noe slikt, så er det ikke så farlig om det skjærer seg. :)

 

Dårlig forklart, men jeg håper du skjønte?

6770592[/snapback]

 

Du har vel rett i noe. Men, å vente helt til neste år? :|

Stakkars, da hadde jeg flydd på veggen tror jeg. Man finner vel ganske fort ut av sånne ting. 1 mnd's tid kanskje.

Endret av ElBarto
Lenke til kommentar

Hmm. Er en liten ting som bekymrer meg.

 

 

Jeg har jo ny kjæreste. Det er vel og bra. Men hun håper at vi er sammen til sommeren igjen, så jeg kan flytte sammen med henne til Trondheim. Jeg tror og håper at vi kommer til å være sammen så lenge.

 

Problemet er at om jeg flytter til Trondheim, så må jeg gi slipp på drømmene mine. Ingen jente er verdt å oppgi drømmene for.

Lenke til kommentar

Med mindre jenten er drømmen.

 

Uansett, hvorfor må du gi opp drømmen om du flytter der til? (Og hvorfor MÅ hun ha deg der?) Er det ikke mulig å finne et kompromiss... nei bedre: et synergy(løsning som gjør alle glade uten å kompromisse slik at det går negativt ut over en part).

Lenke til kommentar
Med mindre jenten er drømmen.

 

Uansett, hvorfor må du gi opp drømmen om du flytter der til? (Og hvorfor MÅ hun ha deg der?) Er det ikke mulig å finne et kompromiss... nei bedre: et synergy(løsning som gjør alle glade uten å kompromisse slik at det går negativt ut over en part).

6772518[/snapback]

 

Fordi da kan jeg ikke gå på Romerrike Folkehøgskole.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...