Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, da er det vel bare en ting å gjøre.

 

Få hun til å like deg bedre enn kompisen din.  ;)

6765112[/snapback]

 

 

jepp, det er det jeg skal prøve på..

 

 

Eller få kompisen til å ikke like dama.

6765154[/snapback]

 

ehm, ja! men det er vanskelig!! bedre dame skal du lete lenge etter!!

Lenke til kommentar
Det jeg forteller deg nå er ikke bare spekulasjon, det er faktisk fakta.

 

I løpet av de neste 3 månedene vil du møte mellom 2 og 10 jenter som er bedre enn hun vi snakker om nå. Det kan jeg garantere deg.

6765202[/snapback]

 

fullt mulig det ;)

men gidder ikke å prøve å få meg dame hver 3 måned..

Lenke til kommentar

Jaja, kan vel fortelle hvordan det går med meg om dagen.

 

Hun jeg har fortalt dere om, er jeg litt mer usikker på nå. Hun er utrolig deilig og alt det der, men jeg har merket at det finnes X antall deilig jenter på min skole, så hvorfor skal det absolutt bli henne jeg snakket om?

 

I dag så jeg mange som jeg kunne ha tenkt meg ;)

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at du skal få deg dame, jeg sier bare at kjærlighet gjør blind. De beste jentene er de du ikke kjenner. Jo mer kjent man blir, jo mindre sjarmert man blir.

6765256[/snapback]

kjærligheten gjør meg værtfall fjern :!: og prater sjeldent om annet en den dama jeg er forelska i..

Lenke til kommentar
Yey. Skal se film med en jente i helgen. ^^. Har snakket mye med henne i det siste (MSN og SMS). Vi var også ilag på Norway Cup.

Skal bli gøy. Men er litt nervøs  :yes:

6765868[/snapback]

 

 

Bare bruk et bra skjekketips; Vet du hva som hadde kledd deg? - Dynetrekket mitt. :cool:

 

 

 

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Eeeeeeller ikke :tease:
Lenke til kommentar
ehm, ja! men det er vanskelig!! bedre dame skal du lete lenge etter!!

6765171[/snapback]

Det jeg forteller deg nå er ikke bare spekulasjon, det er faktisk fakta.

 

I løpet av de neste 3 månedene vil du møte mellom 2 og 10 jenter som er bedre enn hun vi snakker om nå. Det kan jeg garantere deg.

6765202[/snapback]

 

 

Du har så rett at det er skremmende :ohmy:

 

Er akuratt i en slik situasjonen, liker ikke jenta som jeg har vært med i hele sommer så mye lenger, fordi jeg har møtt et par jenter som er tusen ganger bedre på den nye skolen :love:

Endret av Fox9
Lenke til kommentar
dessuten finnes det ikke fine jenter på ungdomskolen heller.. flatbrysta alle sammen!

 

vgs, derimot :love: hvor faktisk alt begynner og bli serriøst med damer og forhold osv..

6767038[/snapback]

Nja...jeg kan strekke meg ned til visse jenter i tiende...det er forskjellig. Noen er jo like barnslige på VGS også...og man kan finne utrolig modne både fysisk og psykisk lenger ned på ungdomsskolen. Men det er sjelden, selv om de kunne lurt meg angående alder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...