Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

huff, litt ekkel dag på skolen idag..

 

jeg tror kanskje hun jeg liker så godt, liker kompisen min :cry: de driver og småflørter litt osv..

å kompisen liker jo hu driit godt også..

 

1) jeg er glad på hans vegne

2)for en jævlig ekkel følelse når jeg ser at de flørter.. nesten på gråten vettu..

Lenke til kommentar
huff, litt ekkel dag på skolen idag..

 

jeg tror kanskje hun jeg liker så godt, liker kompisen min :cry: de driver og småflørter litt osv..

å kompisen liker jo hu driit godt også..

 

1) jeg er glad på hans vegne

2)for en jævlig ekkel følelse når jeg ser at de flørter.. nesten på gråten vettu..

6764780[/snapback]

Det er så sinnsyyykt jævlig!

Lenke til kommentar
huff, litt ekkel dag på skolen idag..

 

jeg tror kanskje hun jeg liker så godt, liker kompisen min :cry: de driver og småflørter litt osv..

å kompisen liker jo hu driit godt også..

 

1) jeg er glad på hans vegne

2)for en jævlig ekkel følelse når jeg ser at de flørter.. nesten på gråten vettu..

6764780[/snapback]

 

 

Snakk med kameraten din da. Si at dette er din dame.

 

 

EDIT: Sk8on: Jeg hadde smelt ned kisen jeg. Faen ass, sånn tåler jeg ikke.

Endret av thewiz
Lenke til kommentar
huff, litt ekkel dag på skolen idag..

 

jeg tror kanskje hun jeg liker så godt, liker kompisen min :cry: de driver og småflørter litt osv..

å kompisen liker jo hu driit godt også..

 

1) jeg er glad på hans vegne

2)for en jævlig ekkel følelse når jeg ser at de flørter.. nesten på gråten vettu..

6764780[/snapback]

Det er så sinnsyyykt jævlig!

6764851[/snapback]

 

Dessverre så er det sånn...dette har jeg vært med på også...jeg ba med ei på kino etc en gang var mye med a rundt omkring vi hadde det drit kult sammen, men dagen etter at jeg hadde hatt a med på Kino så hadde hu faen meg knulla en kompis av meg....jeg reagerte ikke så galt egentlig....jeg fant jo da ut at hun ikke var vært det....var kompisen min som kom for å si det til meg faktisk fordi han angret....fikk lyst til å gi ham juling der og da...men det ville jo ikke gjort meg til en bedre person..

Lenke til kommentar
Hva faan Sk8on.

 

Du tøffel faan, du gir ikke dama kreditt korte så fram til at hu ikke skal kjøpe mat til deg.

 

Å hvem handler på Cubus anyway ?

6762566[/snapback]

 

Jeg har ikke gjort det da...det var bare en "klassisk" ...eller hvis man teller med at du ga hu kortet for å kjøpe mat og hu stakk på klesbutikken i samme slengen så har jeg blitt utsatt....kanskje jeg var litt tøffel...det vet nå ikke jeg....men det ble leven når hu kom hjem med nye klær for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Snakk med kameraten din da. Si at dette er din dame.

6764924[/snapback]

 

ja, skulle gjort det!

men kompisen min kommer ikke til og ta det serriøst uansett, kommer bare til og si "haha, ja serlig, hu er min!", ikke sant :p

6764968[/snapback]

 

 

Da hadde jeg tatt det alvorlig med han. Hvis han stjeler dama di så fortjenern litt kjeft.

 

 

EDIT: Forresten. Du går på VK1 og hun VK3?

 

Hadde vært kult å bli med en 3. klassing :p

Endret av thewiz
Lenke til kommentar
Da hadde jeg tatt det alvorlig med han. Hvis han stjeler dama di så fortjenern litt kjeft.

 

 

EDIT: Forresten. Du går på VK1 og hun VK3?

 

Hadde vært kult å bli med en 3. klassing :p

6764977[/snapback]

 

ja, bør vel kanskje ta en prat med han, men først bør jeg bli litt bedre kjent med dama :love:

 

nei, vi går i samme klasse.. vg1(gk) mekk

Lenke til kommentar

Er da ikke ssswopp sin dame noe mer enn det er kompisen sin. Og visst kompisen har noe flørt på gang, så må han jo få lov til det. Om ikke ssswopp derimot har likt denne jenta og SÅ kommer kompisen inn i bildet og setter igang. Det er en forskjell....men nå ble jeg litt usikker på rekkefølgen her. ssswopp, kan du oppklare? :)

 

Men for all del, jeg forstår frustrasjonen. GODT!

Lenke til kommentar
Det er jo teknisk sett ikke dama "hans" når han bare beundrer henne på avstand, er det vel? It takes two to be in love. (Den var dyyp, azzz)

6765002[/snapback]

 

nei nei, hun er ikke min, men er bare så kjipt! når jeg først finner ei dame jeg liker såpass godt, og jeg får følelsen av at hun liker meg, men så får jeg se at hun flørter meg kompisen min.. FAEN!

Lenke til kommentar
Snakk med kameraten din da. Si at dette er din dame.

6764924[/snapback]

 

ja, skulle gjort det!

men kompisen min kommer ikke til og ta det serriøst uansett, kommer bare til og si "haha, ja serlig, hu er min!", ikke sant :p

6764968[/snapback]

Tja, hvis dere begge falt for henne ca samtidig, og han ikke var klar over det, så hindrer du bare et evt forhold. Det er tungt for deg, men forestill deg at situasjonen var annerledes. Du finner en jente, du blir forelsket, hun liker deg tilbake, alt går greit, så viser det seg at kompisen din også er litt forelsket, og ber deg gi henne opp. Det er ikke rettferdig mot deg, så jeg synes ikke du skal be vennen din gi henne opp.

 

Det blir tungt i begynnelsen, men det er nok verre om kompisen må gi henne opp når han har fått respons.

Lenke til kommentar
Det er jo teknisk sett ikke dama "hans" når han bare beundrer henne på avstand, er det vel?

6765002[/snapback]

 

 

Neinei, du har vel forsåvidt rett. Men hvis kompisene dine vet du er kiin på ei dame, så stikker liksom ikke kompisen din og grapper'a?

6765013[/snapback]

 

Seff kan han det, viss han er keen på samme dama. Eller er det første man til mølla som teller?

Lenke til kommentar
Det er jo teknisk sett ikke dama "hans" når han bare beundrer henne på avstand, er det vel?

6765002[/snapback]

 

 

Neinei, du har vel forsåvidt rett. Men hvis kompisene dine vet du er kiin på ei dame, så stikker liksom ikke kompisen din og grapper'a?

6765013[/snapback]

 

Seff kan han det, viss han er keen på samme dama. Eller er det første man til mølla som teller?

6765051[/snapback]

 

 

Hvis Swoop var betatt av dama og fortalte dette f.eks til kameratene sine. Syns jeg det er rimelig dårlig gjort av kameratene og gå for den jenta da.

 

 

My Opiniion.

Lenke til kommentar

omg, klarer nesten ikke å følge med no mer jeg :p

 

værtfall, det starta med at jeg var ganske så betatt av dama, så kommer hun bort til meg og begynner og snakke, så innbilsk som jeg var da (dette ser jeg nå) tok jeg det som et tegn..

 

altså jeg var først :p

 

men idag, begynner hun og flørte litt med kompisen min, mens jeg sitter og ser på.. kjiiiip følelse!!

 

såklart, jeg blir jo glad hvis kompisen min blir sammen med dama! det skal dere vite!

 

men såklart, er ikke moro for meg! :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...