Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

nå vet ikke jeg hvor gammel du er men dess eldre enn er dess mindre blir aldersforskjellen. mange av de kjærestene jeg har hatt har vært alt fra et til fem år yngre enn meg så det at du er interisert i en som er 6 år eldre enn deg skal ikke være noen hindring (med mindre en gjør det til en hindring selv da)

6752934[/snapback]

 

"Kjærlighet har ingen alder" <- wise man talk? Hva er det egentlig med jenter og eldre gutter? Jeg er selv 15 og kunne ikke sett for meg å datet ei på 21. Hvor ligger forskjellen hos kjønnene?

6752966[/snapback]

hm...kanskje det . er mest jenter som liker eldre tror jeg . men har hørt om jenter som har yngere kjærester også :!:..internt . sikter til en spesiell om noen lurer Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hu jeg liker er 18, jeg blir 16 om noen dager..

føler at hu liksom er alt for gammel, og at jeg ikke har sjans på hu liksom..

 

men men, + at vi går i samme klasse da ^^

 

 

offtopic men må bare spørre..

er det deg på bilde ilpostino?? ..har lurt så jævlig lenge :p

6752988[/snapback]

nvm . men det er jo ikke så ille da = ) Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
hu jeg liker er 18, jeg blir 16 om noen dager..

føler at hu liksom er alt for gammel, og at jeg ikke har sjans på hu liksom..

 

men men, + at vi går i samme klasse da ^^

 

offtopic men må bare spørre..

er det deg på bilde ilpostino?? ..har lurt så jævlig lenge :p

6752988[/snapback]

 

hender at jenter får seg kjærester som er yngre enn seg selv også.. så det er vel bare å prøve seg.. hvis en ikke prøver (og kanskje feiler) så har en iallefall prøvd..

Lenke til kommentar
men har hørt om jenter som har yngere kjærester også :!:

6752998[/snapback]

Dette er da overhodet ikke uvanlig, og jeg ser ikke det morsomme med det. Jeg går selv i 2.-klasse og kjæresten min går i 3.-klasse, og det er ikke akkurat det eneste tilfellet på skolen vår. Det har også vært en gutt i 1.-klasse som har blitt sammen med en jente i 3.-klasse. Kan du vennligst forklare det morsomme, så jeg også kan ta del i det?

Lenke til kommentar

Ikke noe bedre enn å ha ei dame som kan kjøpe deg drikke, vel? Men i teorien så kunne jeg fått meg ei dame på 21, hvis jeg var veldig voksen og hun var veldig barnslig, eller har normene for mye å si her? Selvfølgelig blir aldrersforskjellen mindre jo eldre du blir. Bestefaren min er 61. Samboeren hans er 42. De fikk nettop barn sammen.

Lenke til kommentar
Dette er da overhodet ikke uvanlig, og jeg ser ikke det morsomme med det. Jeg går selv i 2.-klasse og kjæresten min går i 3.-klasse, og det er ikke akkurat det eneste tilfellet på skolen vår. Det har også vært en gutt i 1.-klasse som har blitt sammen med en jente i 3.-klasse. Kan du vennligst forklare det morsomme, så jeg også kan ta del i det?

 

Ser heller ikke det kjempehumoristiske i det. Selv har jeg dame som er på min egen alder og trives med det.

Endret av Nudle
Lenke til kommentar
hender at jenter får seg kjærester som er yngre enn seg selv også.. så det er vel bare å prøve seg.. hvis en ikke prøver (og kanskje feiler) så har en iallefall prøvd..

6753043[/snapback]

 

skal prøve meg ja ;) får se hva som skjer da, får sikkert litt kontakt senere i skoleåret ;)

Lenke til kommentar
Bestefaren min er 61. Samboeren hans er 42.

6753053[/snapback]

Det er nesten tjue års forskjell, jo. Samboeren hans kunne jo ha vært dattera. :wee: Hadde dette vært for ett år siden, ville bestefaren din nesten ha vært 50% eldre enn samboeren sin.

6753096[/snapback]

 

det er svært sjeldent at det er så stor forskjell da.... blir det mer enn 6-8 års aldersforskjell så blir dette uvanlig mye...

Lenke til kommentar
men har hørt om jenter som har yngere kjærester også :!:

6752998[/snapback]

Dette er da overhodet ikke uvanlig, og jeg ser ikke det morsomme med det. Jeg går selv i 2.-klasse og kjæresten min går i 3.-klasse, og det er ikke akkurat det eneste tilfellet på skolen vår. Det har også vært en gutt i 1.-klasse som har blitt sammen med en jente i 3.-klasse. Kan du vennligst forklare det morsomme, så jeg også kan ta del i det?

6753047[/snapback]

intern sak..siktet til en spesiell person
Lenke til kommentar
off. akurat no er det tunge tider.

 

dreiv å sendte SMS med ei jente i går, og midt inni tekstingen kom der denne setningen "eg har lyst på deg"

 

5 minutt etterpå kom meldingen "faen, sendte feil" og etter de så svarte ikkje ho mer på SMS  :(

6753205[/snapback]

 

 

kan tenke meg den er rimelig kjip å få...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...