Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk en ny jente i klassen i går, så var jo plassen ved siden av meg ledig da:) Skal bli morsomt (Bah fant ut at hun hadde en kjærste, som veier nesten 90kg :/)

6741396[/snapback]

Gjør det noe at han veier nesten 90kg da? hehe

6741708[/snapback]

 

16 år, nei jeg vet ikke helt:/ Er bare litt betatt og frustrert :S

6743681[/snapback]

Jeg er 16, og har veiet over 90 kg. i over et år.

 

Alt under 100kg er feminint, som min kjære basketballtrener sa. :wee:

Lenke til kommentar
errr  :innocent:  . uff....6

6752922[/snapback]

 

nå vet ikke jeg hvor gammel du er men dess eldre enn er dess mindre blir aldersforskjellen. mange av de kjærestene jeg har hatt har vært alt fra et til fem år yngre enn meg så det at du er interisert i en som er 6 år eldre enn deg skal ikke være noen hindring (med mindre en gjør det til en hindring selv da)

Lenke til kommentar
errr  :innocent:  . uff....6

6752922[/snapback]

 

nå vet ikke jeg hvor gammel du er men dess eldre enn er dess mindre blir aldersforskjellen. mange av de kjærestene jeg har hatt har vært alt fra et til fem år yngre enn meg så det at du er interisert i en som er 6 år eldre enn deg skal ikke være noen hindring (med mindre en gjør det til en hindring selv da)

6752934[/snapback]

endelig noen som sier det vertfall :)

Lenke til kommentar
nå vet ikke jeg hvor gammel du er men dess eldre enn er dess mindre blir aldersforskjellen. mange av de kjærestene jeg har hatt har vært alt fra et til fem år yngre enn meg så det at du er interisert i en som er 6 år eldre enn deg skal ikke være noen hindring (med mindre en gjør det til en hindring selv da)

6752934[/snapback]

 

"Kjærlighet har ingen alder" <- wise man talk? Hva er det egentlig med jenter og eldre gutter? Jeg er selv 15 og kunne ikke sett for meg å datet ei på 21. Hvor ligger forskjellen hos kjønnene?

Lenke til kommentar
nå vet ikke jeg hvor gammel du er men dess eldre enn er dess mindre blir aldersforskjellen. mange av de kjærestene jeg har hatt har vært alt fra et til fem år yngre enn meg så det at du er interisert i en som er 6 år eldre enn deg skal ikke være noen hindring (med mindre en gjør det til en hindring selv da)

6752934[/snapback]

 

"Kjærlighet har ingen alder" <- wise man talk? Hva er det egentlig med jenter og eldre gutter? Jeg er selv 15 og kunne ikke sett for meg å datet ei på 21. Hvor ligger forskjellen hos kjønnene?

6752966[/snapback]

 

 

vet ikke helt hvorfor, men jeg tror det er en psykologisk greie.... bare vent til du er 21 selv... da tror jeg du vil se mye annerledes på det enn du gjør nå....

 

hvis du tenker på alderen il foreldrene dine så kan jeg nesten vedde gode penger på at det er litt aldersforskjell der....

Lenke til kommentar

hu jeg liker er 18, jeg blir 16 om noen dager..

føler at hu liksom er alt for gammel, og at jeg ikke har sjans på hu liksom..

 

men men, + at vi går i samme klasse da ^^

 

 

offtopic men må bare spørre..

er det deg på bilde ilpostino?? ..har lurt så jævlig lenge :p

Endret av ssswopp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...