Luchy Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hadde jeg hatt bil så hadde det ikke vært et problem. bare 6 timer til henne Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Er det vanlig å be ei jente ut på kino, resturant o.l før man blir ordentlig kjent? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Er det vanlig å be ei jente ut på kino, resturant o.l før man blir ordentlig kjent? 6748725[/snapback] Jeg ville ha tatt å ventet, men det spørs hva for en jente hun er. Noen vil kanskje synes du går fram for fort osv. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Er det vanlig å be ei jente ut på kino, resturant o.l før man blir ordentlig kjent? 6748725[/snapback] Det er veldig vanlig på film værtfall, og det er der jeg har alle mine kjærlighetsmessige erfaringer fra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Er det vanlig å be ei jente ut på kino, resturant o.l før man blir ordentlig kjent? 6748725[/snapback] I USA, ja. I Norge er det ikke like populært, mest sannsynlig fordi å ta en jente på restaurant her i Norge er en investering. Det er sjeldent man møter en gutt som er villig til å punge ut 500kr for å bli kjent med en jente. Hvis du er interessert i jenten, så skal du ikke være redd for å spørre henne ut. Det ville derimot vært mer normalt (og naturlig, egentlig) å invitere henne med på noe flere skal være med på, slik at du slipper pinlige øyeblikk hvis ikke alt går som gjerne skulle. Kino er en dårlig date, du blir ikke mer kjent med jentene og du må mest sannsynlig punge ut for billetten hennes også. Finn ut hva hun driver med på fritiden, hvis hun er et cafémenneske så er det bare å finne ut hvor hun henger og tilfeldigvis dukke opp. Et initiativ til å finne på noe er aldri negativt, så det er bare å spørre i vei, men pass på at første "date" er et sted hvor dere kan snakke og bli kjent, hun blir verken mer eller mindre interessert av å sitte ved siden av deg og se film i 2 timer. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Kloke ord fra Steffyboy her. Cafe er tingen. (se bilde av en ismocca) Endret 26. august 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Takker SteffyBoy og dere andre. Får vel vente litt med ''første date'' da. Hun sitter liksom rett foran meg i klassen, og i fritiden på skolen er hun med alle vennene sine, så det kan bli en stor smule flaut å prate med henne når hun står der med alle de andre. Får vel heller prøve å ferske henne når hun går alene elns. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Takker SteffyBoy og dere andre. Får vel vente litt med ''første date'' da. Hun sitter liksom rett foran meg i klassen, og i fritiden på skolen er hun med alle vennene sine, så det kan bli en stor smule flaut å prate med henne når hun står der med alle de andre. Får vel heller prøve å ferske henne når hun går alene elns. 6748835[/snapback] Å gå bort til en jente som står i jente "klikken" sin er ikke akkurat det smarteste du kan gjøre. Det er vel i begynnelsen av skoleåret? har dere ikke hatt slike "bli-kjent" leker? Det har vi vært år, og da er det rimelig lett å finne ut hvilke samtaleemner det er lett å snakke med "hun" om. (f. eks. hvor personen bor, intresser osv på fritiden) Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Å gå bort til en jente som står i jente "klikken" sin er ikke akkurat det smarteste du kan gjøre. Det er vel i begynnelsen av skoleåret? har dere ikke hatt slike "bli-kjent" leker? Det har vi vært år, og da er det rimelig lett å finne ut hvilke samtaleemner det er lett å snakke med "hun" om. (f. eks. hvor personen bor, intresser osv på fritiden) 6748845[/snapback] Begynnelsen ja. Har nettopp hatt slike bli kjent leker ja. Jeg tror jeg kan takle å føre samtalen ganske bra. Tror jeg... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Nå er jeg lei meg. Det gikk dårlig med han jeg er interessert i.. Men av hensyn til mine egne følelser måtte jeg gjøre slutt på det, fordi jeg er interessert, og han er ikke like interessert... Piss. Natta skaper for mange tanker. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Piss. Natta skaper for mange tanker. 6749314[/snapback] ja... kunne ikke vært mer enig egentlig men en må gjøre det beste ut av det.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Nå er jeg lei meg. Det gikk dårlig med han jeg er interessert i.. Men av hensyn til mine egne følelser måtte jeg gjøre slutt på det, fordi jeg er interessert, og han er ikke like interessert... Piss. Natta skaper for mange tanker. 6749314[/snapback] Jeg har ikke tenkt å komme med klisjéer om antall fisk i havet eller at han ikke var god nok for deg, det tjener ingen. Jeg beklager for at det ikke gikk bra, men noen råd har jeg. Sett på en trist film, rolig musikk eller noe lignende som gjør at du får ut følelsene, tenk over tidligere forelskelser og hvor lite du tenker på dem nå, og innse at han snart vil være en av dem. På denne måten kan du våkne imorgen og være klar for å bli forelsket på nytt. Ingen garantier, men det har fungert for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Det beste er å be jenta på kino, ikke på middag. Pass på å ha kjøpt billetten på forhånd, og for all del vit at hun vil like filmen. Så kan dere dele en bøtte popcorn og du kan håpe på at det fører til noe mer. Lenke til kommentar
supertine Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Er det vanlig å be ei jente ut på kino, resturant o.l før man blir ordentlig kjent? 6748725[/snapback] I dag så er vel det veldig vanlig ja.. jeg synes ikke noe om det. Pinlig a gitt!! Sitte i en mørk kinosal og holde helt kjeft.. hehe.. eller å spise sammen på restaurant, det kan også godt vente litt, jenter er redde for hvordan gutter oppfatter de når de spiser.. hihi.. Nei.. bli hjemme og drikk te eller kaffe først kanskje? Hilsen jente Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg har ikke tenkt å komme med klisjéer om antall fisk i havet eller at han ikke var god nok for deg, det tjener ingen. Jeg beklager for at det ikke gikk bra, men noen råd har jeg. Sett på en trist film, rolig musikk eller noe lignende som gjør at du får ut følelsene, tenk over tidligere forelskelser og hvor lite du tenker på dem nå, og innse at han snart vil være en av dem. På denne måten kan du våkne imorgen og være klar for å bli forelsket på nytt. Ingen garantier, men det har fungert for meg. 6749352[/snapback] Nei, jeg er fullt klar over hvordan det er.. Jeg er egentlig ganske flink til å peptalke folk som sliter, men å overføre det til seg selv er en helt annen utfordring. Det går ikke. Jeg vet jeg kommer til å komme over ham, men akkurat nå er det bare....vondt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Det beste er å be jenta på kino, ikke på middag. Pass på å ha kjøpt billetten på forhånd, og for all del vit at hun vil like filmen. Så kan dere dele en bøtte popcorn og du kan håpe på at det fører til noe mer. 6749371[/snapback] Kino er en forferdelig date hvis man ikke er kjent. Man får snakket 20 ord i løpet av en kveld. Hvis man har det i munnen, så må man utnytte det, og da hjelper det ikke å sitte i en kinosal og være stille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Kino er fantastisk, for da har man alltid noe å snakke om, både rett etterpå og noe å referere til i fremtiden. Det er en finfin start på et forhold. Alle par har en "sang", hvorfor ikke også ha en film? Lenke til kommentar
supertine Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg har ikke tenkt å komme med klisjéer om antall fisk i havet eller at han ikke var god nok for deg, det tjener ingen. Jeg beklager for at det ikke gikk bra, men noen råd har jeg. Sett på en trist film, rolig musikk eller noe lignende som gjør at du får ut følelsene, tenk over tidligere forelskelser og hvor lite du tenker på dem nå, og innse at han snart vil være en av dem. På denne måten kan du våkne imorgen og være klar for å bli forelsket på nytt. Ingen garantier, men det har fungert for meg. 6749352[/snapback] Nei, jeg er fullt klar over hvordan det er.. Jeg er egentlig ganske flink til å peptalke folk som sliter, men å overføre det til seg selv er en helt annen utfordring. Det går ikke. Jeg vet jeg kommer til å komme over ham, men akkurat nå er det bare....vondt. 6749384[/snapback] Det beste er faktisk å kjenne på hvor vondt det er , i stedet for å gjemme seg.. Når du har kjent på de vonde følelsene og gått gjennom helvete, det er da du klarer å legge det bak deg.. Hvis ikke ligger det bare og ulmer baki der.. Føler med deg! Slipp det løs.. Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Det er da vitterlig lov å ha lunk på flere kjeler på en gang.den ene ekskluderer da på ingen måte den andre synes nå jeg da. G 4875748[/snapback] hehe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Det beste er faktisk å kjenne på hvor vondt det er , i stedet for å gjemme seg.. Når du har kjent på de vonde følelsene og gått gjennom helvete, det er da du klarer å legge det bak deg.. Hvis ikke ligger det bare og ulmer baki der.. Føler med deg! Slipp det løs.. 6749408[/snapback] Ja... Man kjenner hvordan det er å leve, for å si det sånn :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg