iChristian Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Problemet med 1 er at hvis hun nye ikke er interessert, så har jeg "ingen". 6742140[/snapback] Litt kjedelig, men det er jo flere nye da... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Veldig vanskelig valg der må jeg si. Selvklart skal man jo si "gå etter hva du føler", men det er ikke alltid like enkelt som folk skal ha det til. Om jeg kan hjelpe deg med dette er vansklig å si siden jeg verken kjenner deg som person eller vet hva du føler. Tror dette er noe du må finne ut på egenhånd siden det er et veldig vanskelig valg og veldig personlig. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) slettet.blabla Endret 4. oktober 2006 av Rakkerunge Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hvis du tviler så mye på forholdet ditt så ville jeg gjort det slutt. Det blir feil mot henne å holde på henne, bare fordi du ikke vil være singel. Og det er faktisk ikke verdens undergang å bli singel, snakker av erfaring Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Tenk på damen din også, ikke vær sammen med hun hvis det er bare for du ikke har lyst å være aleine. Slipp keeperen omgående (hvis det stemmer det du sier), og angrip hvis du har lyst. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Fikk en ny jente i klassen i går, så var jo plassen ved siden av meg ledig da:) Skal bli morsomt (Bah fant ut at hun hadde en kjærste, som veier nesten 90kg :/) 6741396[/snapback] Gjør det noe at han veier nesten 90kg da? hehe 6741708[/snapback] 16 år, nei jeg vet ikke helt:/ Er bare litt betatt og frustrert :S Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (...)1. Jeg gjør det slutt med dama, for så å prøve å bli bedre kjent med min nye bekjent. 2. Jeg prøver å bli bedre kjent med min nye bekjent, prøver å se ann mulighetene for at det kan bli noe mer, uten å gjøre det slutt med dama. 3. Jeg kutter mesteparten av kontakten med den nye, for så å satse alt på dama. Tror ikke jeg hadde klart å slå meg til ro med sistnevnte mulighet, så det ligger vel egentlig mellom 1 og 2. Problemet med 1 er at hvis hun nye ikke er interessert, så har jeg "ingen". Problemet slik jeg ser det med 2, er at det egentlig ikke er så ålreit gjort. Men jeg kan da ikke noe for hva jeg føler heller. 6742140[/snapback] Jeg ville ha valgt løsning 2. Da får du bedre tid til å finne ut av om dette er en jente du kunne tenke deg å ofre litt for å få. Det at du blir kjent med en annen jente, burde ikke være noe problem så lenge du ikke gjør noe mer enn det. Utroskap suger! Gjør det heller slutt før du begynner på noe nytt. Risikoen for å ha "ingen" vil alltid være der, så om ikke annet blir du singel igjen. Å være singel etter et lengre forhold er ikke alltid like ille, selv om jeg overhodet ikke kan snakke fra erfaring på dette punktet. Dette er vel egentlig noe du må finne ut av selv. Men ikke vær for kjapp til å forkaste forholdet du har. Kanskje en pause kan være bra for dere begge. Men om du føler at forholdet ikke lenger fungerer, bør du nok gjøre det slutt. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (...)1. Jeg gjør det slutt med dama, for så å prøve å bli bedre kjent med min nye bekjent. 2. Jeg prøver å bli bedre kjent med min nye bekjent, prøver å se ann mulighetene for at det kan bli noe mer, uten å gjøre det slutt med dama. 3. Jeg kutter mesteparten av kontakten med den nye, for så å satse alt på dama. Tror ikke jeg hadde klart å slå meg til ro med sistnevnte mulighet, så det ligger vel egentlig mellom 1 og 2. Problemet med 1 er at hvis hun nye ikke er interessert, så har jeg "ingen". Problemet slik jeg ser det med 2, er at det egentlig ikke er så ålreit gjort. Men jeg kan da ikke noe for hva jeg føler heller. 6742140[/snapback] Jeg ville ha valgt løsning 2. Da får du bedre tid til å finne ut av om dette er en jente du kunne tenke deg å ofre litt for å få. Det at du blir kjent med en annen jente, burde ikke være noe problem så lenge du ikke gjør noe mer enn det. Utroskap suger! Gjør det heller slutt før du begynner på noe nytt. Risikoen for å ha "ingen" vil alltid være der, så om ikke annet blir du singel igjen. Å være singel etter et lengre forhold er ikke alltid like ille, selv om jeg overhodet ikke kan snakke fra erfaring på dette punktet. Dette er vel egentlig noe du må finne ut av selv. Men ikke vær for kjapp til å forkaste forholdet du har. Kanskje en pause kan være bra for dere begge. Men om du føler at forholdet ikke lenger fungerer, bør du nok gjøre det slutt. 6743697[/snapback] enig eg også. men en ting som er VELDIG viktig, snakker av erfaring, finn ut om det du rett og slett berre er tatt av "graset virker grønnare på andre sida av gjerdet". har tabba meg loddrett ut der engang for masse Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg er så glad jeg slo opp med kjærsten min! Den gamle, altså. Har kjent en fyr ganske lenge, men aldri vært alene sammen med han. Alltid vært masse folk til stede når vi har truffet hverandre. Også fikk jeg en melding av han på torsdag hvor det sto at han gjerne ville treffe meg alene, og jeg liker han godt, så svarte at det ville vært kos. Den forrige kjærsten min var sånn at vi måtte bevege oss når vi var sammen. Kunne ikke sitte og snakke, for da kjedet han seg. Men så setter vi oss ved Akerselva på torsdag og snakker. Det var helt .. sykt, jeg vet ikke. Det var bare rart å sitte og bable med en gutt i fire timer. Utrolig herlig. Har noen gutte-venner jeg kan gjøre det med, men har aldri klart å snakke sånn uten stopp når jeg har vært forelska i en. Da sitter jeg bare og stirrer med åpen munn, nærmest. Så jeg er så glad jeg kjenner han og at vi liker hverandre. Gleder meg til å treffe han på søndag Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg er så glad jeg slo opp med kjærsten min! Den gamle, altså. Har kjent en fyr ganske lenge, men aldri vært alene sammen med han. Alltid vært masse folk til stede når vi har truffet hverandre. Også fikk jeg en melding av han på torsdag hvor det sto at han gjerne ville treffe meg alene, og jeg liker han godt, så svarte at det ville vært kos. Den forrige kjærsten min var sånn at vi måtte bevege oss når vi var sammen. Kunne ikke sitte og snakke, for da kjedet han seg. Men så setter vi oss ved Akerselva på torsdag og snakker. Det var helt .. sykt, jeg vet ikke. Det var bare rart å sitte og bable med en gutt i fire timer. Utrolig herlig. Har noen gutte-venner jeg kan gjøre det med, men har aldri klart å snakke sånn uten stopp når jeg har vært forelska i en. Da sitter jeg bare og stirrer med åpen munn, nærmest. Så jeg er så glad jeg kjenner han og at vi liker hverandre. Gleder meg til å treffe han på søndag 6745285[/snapback] Du kjenner ingen litt eldre jenter i Oslo som du kan introdusere meg for, da? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Den forrige kjærsten min var sånn at vi måtte bevege oss når vi var sammen. Kunne ikke sitte og snakke, for da kjedet han seg. 6745285[/snapback] Jeg er faktisk sånnn jeg også, jeg har problemer med å sitte stille. Jeg kan gå og snakke, det går helt fint, men å sitte det kan være vanskelig, utrolig irriterende er det faktisk hehe Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Totalt OT: Hvorfor kaller du deg Ronja egentlig? Utrolig pent navn, men det er jo ikke det du heter? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Totalt OT: Hvorfor kaller du deg Ronja egentlig? Utrolig pent navn, men det er jo ikke det du heter? 6745506[/snapback] Se profil så finn du svaret Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Veldig vanskelig valg der må jeg si. Selvklart skal man jo si "gå etter hva du føler", men det er ikke alltid like enkelt som folk skal ha det til. Om jeg kan hjelpe deg med dette er vansklig å si siden jeg verken kjenner deg som person eller vet hva du føler. Tror dette er noe du må finne ut på egenhånd siden det er et veldig vanskelig valg og veldig personlig. 6742204[/snapback] Hmm, du har nok rett. 1 del av meg vil "slippe keeperen og angripe med begge hendene" (sitat Buddy), men jeg vet jo heller ikke hva jeg føler for den nåværende dama. Pokkers surt å gjøre noe drastisk, for så å angre etterpå. Tror jeg heller litt mer mot alternativ 2, og evt. ber om pause med dama. Edit: Merk at jeg ikke er en typisk "player", jeg er egentlig en snill og sympatisk kar som grubler veldig mye om dagen... 6742222[/snapback] Hvis du tenker på en annen person når dere har sex, da er det på tide å bryte ut spør du meg. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Faen da, måtte ei som sjarmerte meg til senk på mandagen, torsdagen rota vi dagen etter var det bare "vil bare være venner" Lite sakli.. Ganske forbanna pga det, gir ikke noe ordentlig svar vist jeg spør hva det var heller. Uff, må slutte å tenke på det Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Faen da, måtte ei som sjarmerte meg til senk på mandagen, torsdagen rota vi dagen etter var det bare "vil bare være venner"Lite sakli.. Ganske forbanna pga det, gir ikke noe ordentlig svar vist jeg spør hva det var heller. Uff, må slutte å tenke på det 6746429[/snapback] Det er alltid likemorsomt det hehe Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Må si jeg er glad jeg ikke har noe problemer med kjærligheten for tiden. Har dame, men det eneste dårlig delen er at hun oh jeg ikke bor i samme by Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Må si jeg er glad jeg ikke har noe problemer med kjærligheten for tiden. Har dame, men det eneste dårlig delen er at hun oh jeg ikke bor i samme by 6746485[/snapback] kjipt med slike forhold..... been there never again.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Avstandsforhold suger. Jeg er i et nå, men det er mest sannsynlig bare for et år, så da har vi tidsperspektiv på det og det har gått bra så langt. Savner henne fryktelig til tider, men det er bare tre og ei halv uke til vi sees igjen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Avstandsforhold er ikke vanskelig å overkomme for ekte kjærlighet. Min kjære dro til Trondheim klokken 7 i dag tidlig og skal gå på Folkehøgskole i ett år. I mens Jeg blir igjen i Hamar helt mutters alene og arbeidsledig. Jeg bekymrer alikevel ikke, for jeg elsker henne og det går flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg