Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han jeg liker er ikke interessert i meg (går jeg ut ifra). Så jeg må snakke med ham og finne ut hva han vil. Antakelig vil han ikke mer enn det som er nå, så.. Da blir jeg ganske trist.

6739745[/snapback]

:thumbdown: føler med deg... hadde selv en slik samtale for 2 dager siden, men ting var ikke så enkelt.. alt er fortsatt ett saftig surr for meg... håper det går bedre med deg... ett svar er jo bedre enn tanker og "tull"

:ermm:

Lenke til kommentar

Så har det seg slik at jeg fikk det som jeg ville, jeg flyttet inn i Sandnes fra Bergen og begynte på VK1 Flyfag på Sola VGS. Jeg flyttet inn på fredagen, mens han jeg bor med flyttet inn på lørdagen. Første skoledag var på mandag og vi skulle møte i auditoriet klokken 12:00. Vi sto opp ganske tidlig så vi skulle ha en buss "å gå på" om noe skulle skjære seg. Vi møtte noen andre på bussen, bl.a en som skulle begynne på Allmenn VK2. Han var veldig hjelpsom og guidet oss ut av bussen og inn på kontoret der vi kunne levere stipendskjemaet, etter det så vi ikke mye mer til han. Alt virket ukjent for meg i begynnelsen. ALT. Utenom han jeg bor med. Vi gikk rundt og vimset i ca 45 minutter før vi stilte oss opp utenfor auditoriet som vi fant etter litt streving. Selvfølgelig var det etasjen rett over inngangsdøren, og vi gikk å leitet på helt feile steder når vi først gjorde det. Greit, der møtte vi noen, vi snakket og satt oss sammen med de når vi fikk gå inn. Helt i begynnelsen var det litt introdusering og reklamasjon for Flyfag, før det var opprop. De navnene jeg la spesielt merke til var "Marius" (han jeg bor med), "Daniel" (meg selv) og en til. Det var et jentenavn. Det fikk meg til å mimre. Min første kjæreste het faktisk det samme. Tiden gikk og det ble omsider tid for å gå. Jeg var litt treig ut, og foran meg ser jeg noe som ligner på en kjent person. Jeg nevner det for Marius, men sjansene for at det skal skje er for store. Jeg ser henne etter hvert på bussen noen dager og ble mer og mer sikker. Til slutt var det en fest i går der både meg og hun dukket opp, og jeg spurte henne rett ut om hun prøvde å unngå meg (jævla bra første replikk). Samtalen utviklet seg til at hun hadde trodd det var meg hun også, men hun ble aldri sikker. Så snakket vi om vær og vind og hvordan det hadde vært for henne de siste 8 årene vi aldri har sett hverandre. Selv om ingenting skjedde lurer jeg fortsatt på hva sjangsen er for at jeg skal nesten gå i klasse med (Jeg 2FLA, hun 2FLB) min første kjæreste når jeg flytter langt vekk fra familie og vennekrets. Jeg forstår det fortsatt bare ikke. Man kan jo bare si at "hvis begge har en interesse", men begge valgte det relativt på impuls og ingen har peiling på fly, annet enn at vi har lest om linjen.

Så fortell meg, hva faen er sjangsen?

Endret av Insty
Lenke til kommentar

Hmm nå begynner jeg å bli forvirret. Jeg har vært forelsket i ei lenge og det kan bli noe arvorlig, men har jo begynt på ny skole å greier og da kom jeg i klasse med ei som er så vanvittig nydelig at det kan ikke beskrives. Hun har et helt utrolig smil som gjør meg mo i knærne av å bare tenke på. Hun er også kjempesnill jeg er ganske betatt av henne. I tillegg møtte jeg ei på skolen som jeg var forelsket i for lenge siden, og hun har bare blitt penere og penere og hun bor ikke langt i fra meg og tar buss sammen med hun til skolen. Er noe herk å være omgitt av så mange pene og snille jenter.

Lenke til kommentar

fox9, synes det er litt rart jeg, litt kjipt på en måte..

er sån fuckings keen på dame nå! men vet liksom ikke hvordan jeg skal ta kontakt :ermm:

har en klasse med masse kjentfolk fra ungdom skolen, og de går rundt og snakker om "hun deilige", men de babler bare om sex osv..

mens jeg går rundt og tenker på hvordan alt det andre hadde vært, håper ikke det er jeg som er fucka.. men det skal vel være sånn?

og btw, til dere som går på ungdom skolen (hvis det er noen), gled dere til videregående når det gjelder damer!! er ikke rart jeg kjeda meg på ungdom skolen!

Lenke til kommentar
fox9, synes det er litt rart jeg, litt kjipt på en måte..

er sån fuckings keen på dame nå! men vet liksom ikke hvordan jeg skal ta kontakt :ermm:

har en klasse med masse kjentfolk fra ungdom skolen, og de går rundt og snakker om "hun deilige", men de babler bare om sex osv..

mens jeg går rundt og tenker på hvordan alt det andre hadde vært, håper ikke det er jeg som er fucka.. men det skal vel være sånn?

og btw, til dere som går på ungdom skolen (hvis det er noen), gled dere til videregående når det gjelder damer!! er ikke rart jeg kjeda meg på ungdom skolen!

6741306[/snapback]

Jepp er på en måte litt kjipt. Selv om alle snakker om sex så tror jeg nok ikke de bare tenker på det ;) Og ja, er konge å gå på vidergående, også når det gjelder damer :p

Lenke til kommentar
Fikk en ny jente i klassen i går, så var jo plassen ved siden av meg ledig da:) Skal bli morsomt (Bah fant ut at hun hadde en kjærste, som veier nesten 90kg :/)

6741396[/snapback]

spiller ikke no rolle om hun har kjæreste da, du kan jo fint prøve deg, bare du ikke overdriver liksom..

men ja, du vet, vær hyggelig med henne osv ;)

Lenke til kommentar
Så har det seg slik at jeg fikk det som jeg ville, jeg flyttet inn i Sandnes fra Bergen og begynte på VK1 Flyfag på Sola VGS. Jeg flyttet inn på fredagen, mens han jeg bor med flyttet inn på lørdagen. Første skoledag var på mandag og vi skulle møte i auditoriet klokken 12:00. Vi sto opp ganske tidlig så vi skulle ha en buss "å gå på" om noe skulle skjære seg. Vi møtte noen andre på bussen, bl.a en som skulle begynne på Allmenn VK2. Han var veldig hjelpsom og guidet oss ut av bussen og inn på kontoret der vi kunne levere stipendskjemaet, etter det så vi ikke mye mer til han. Alt virket ukjent for meg i begynnelsen. ALT. Utenom han jeg bor med. Vi gikk rundt og vimset i ca 45 minutter før vi stilte oss opp utenfor auditoriet som vi fant etter litt streving. Selvfølgelig var det etasjen rett over inngangsdøren, og vi gikk å leitet på helt feile steder når vi først gjorde det. Greit, der møtte vi noen, vi snakket og satt oss sammen med de når vi fikk gå inn. Helt i begynnelsen var det litt introdusering og reklamasjon for Flyfag, før det var opprop. De navnene jeg la spesielt merke til var "Marius" (han jeg bor med), "Daniel" (meg selv) og en til. Det var et jentenavn. Det fikk meg til å mimre. Min første kjæreste het faktisk det samme. Tiden gikk og det ble omsider tid for å gå. Jeg var litt treig ut, og foran meg ser jeg noe som ligner på en kjent person. Jeg nevner det for Marius, men sjansene for at det skal skje er for store. Jeg ser henne etter hvert på bussen noen dager og ble mer og mer sikker. Til slutt var det en fest i går der både meg og hun dukket opp, og jeg spurte henne rett ut om hun prøvde å unngå meg (jævla bra første replikk). Samtalen utviklet seg til at hun hadde trodd det var meg hun også, men hun ble aldri sikker. Så snakket vi om vær og vind og hvordan det hadde vært for henne de siste 8 årene vi aldri har sett hverandre. Selv om ingenting skjedde lurer jeg fortsatt på hva sjangsen er for at jeg skal nesten gå i klasse med (Jeg 2FLA, hun 2FLB) min første kjæreste når jeg flytter langt vekk fra familie og vennekrets. Jeg forstår det fortsatt bare ikke. Man kan jo bare si at "hvis begge har en interesse", men begge valgte det relativt på impuls og ingen har peiling på fly, annet enn at vi har lest om linjen.

Så fortell meg, hva faen er sjangsen?

6740494[/snapback]

Omtrent like stor som denne:

Kameraten min hadde en venn som bodde i nærheten av han. Han likte han ikke noe spess, så han prøvde å unngå han. Det gikk dårlig. Vedkommende gikk på samme fotballskole. Så han ble ikke kvitt han med det første. Dette "pågikk" i vel hele barneskolen. På ungdomskolen så han fint lite til han, men på fotballtreninga var han fortsatt.

Tiden var inne for å velge vidregående skole. Han velger allmenfaglig og kommer inn. Gjett hvem han kommer i samme klasse som? Den samme personen han har prøvd å unngå i alle år. Ikke nok med det: vedkommende velger også IDENTISKE valgfag: fransk, fysikk, kjemi, rettslære. Hva er tilfeldighetene?

3 år med grusomhet er over og det er på tide å utvide horisonten. Kameraten min peker seg ut Universitetet i Oslo og en egnet hybel. Hva skjer? Den samme karen velger også UIO og får hybelplass på samme sted, i samme bygg, bare noen etasjer skiller de.

Da min kamerat skulle hente nøklene til hybelen, møtte han på stalkeren da og.

Lurer på hva som skjer når han skal søke jobb...

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...