Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

får se hva som skjer.. skoleåret har jo bare såvidt begynt :)

6734715[/snapback]

 

 

Jepp, får vel vente ihvertfall et par uker før jeg begynner å prøve meg. Litt tidlig etter 3 dagen. ;) Men jeg tror faktisk jeg har litt sjans, fordi hun møter blikket mitt ofte iløpet av en skoledag :)

Endret av thewiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
får se hva som skjer.. skoleåret har jo bare såvidt begynt :)

6734715[/snapback]

 

 

Jepp, får vel vente ihvertfall et par uker før jeg begynner å prøve meg. Litt tidlig etter 3 dagen. ;) Men jeg tror faktisk jeg har litt sjans, fordi hun møter blikket mitt ofte iløpet av en skoledag :)

6734728[/snapback]

jepp, samme her, vi pleier og ha en god del øyenkontakt! :cool:

men er vel kanskje bare helt random..

 

gi oss oppgraderinger ettervært da thewiz ;)

 

Offtopic: ser du er fra Trondheim, hvilken skole går du på?

Lenke til kommentar
Jeg er blitt forelska jeg. :hm:

6735056[/snapback]

Du verden som du holder på! Har lest hver dag i denne kjærlighetstråden, og har fått med deg at du har vært sammen med en, slått opp fordi hu var umulig, gått på date, og nå er du jammen meg forelska igjen.

 

I den perioden så har jeg.... eh... ikke blitt kjent med en eneste jente. Overhodet.

Lenke til kommentar
Hvorfor :hm: smilien? Not good?  :)

6735076[/snapback]

 

Er jo fint. Er bare redd for at hun skal gå lei.

Jeg er blitt forelska jeg. :hm:

6735056[/snapback]

Du verden som du holder på! Har lest hver dag i denne kjærlighetstråden, og har fått med deg at du har vært sammen med en, slått opp fordi hu var umulig, gått på date, og nå er du jammen meg forelska igjen.

 

I den perioden så har jeg.... eh... ikke blitt kjent med en eneste jente. Overhodet.

6735106[/snapback]

 

Skjedd lite alvorlig på den fronten i sommer. Litt flørting, ja, men det hører med. Eksen min VAR umulig. ;)

Lenke til kommentar

Hehe, fått slengt inn litt aksjer hos ei i 2.klasse jeg da :) Håper det gir avkastning utover året. Føles litt slemt å "angrepe" de nå når de er usikre og akkuratt har kommet til ny skole og greier, men... funker det så funker det:P

 

Hu virker som ei skikkelig all right jente også som det kunne vært morsomt å prøve å gå vidre med:)

 

Jeg går selv i 3.kl

Lenke til kommentar
Er jenter glad i småerting, litt småfrekkthet og slik? :)

Ikke over grensa såklart, men bare litt morsom småerting.

6736704[/snapback]

ja, viss det er på en flørtete måte og ikke " hei tjukka, hva skjera"

6737016[/snapback]

Tviler på at det gjelder alle, men det er vel bare å prøve ut. Digger det, jge å kunne kødde litt uten at man trenger å ta det så høytidelig.

Lenke til kommentar

Skal jeg falle for ei så må slik småkødding gi respons, og helst gi noen morsomme kommentarer tilbake. Humor synes jeg er veldig viktig, og på den måten legger en godt merke til visse deler av personligheten til en person - en merker ihvertfall visse som man da IKKE vil innvolvere seg noe mer med.

Lenke til kommentar
Skal jeg falle for ei så må slik småkødding gi respons, og helst gi noen morsomme kommentarer tilbake. Humor synes jeg er veldig viktig, og på den måten legger en godt merke til visse deler av personligheten til en person - en merker ihvertfall visse som man da IKKE vil innvolvere seg noe mer med.

6737248[/snapback]

Jepp. Humor som er nogenlunde lik, iallfall på visse områder er viktig.

Lenke til kommentar
Jeg er blitt forelska jeg. :hm:

6735056[/snapback]

og hun i deg?

og være forelska er deilig, men ikke når du er forelska i en person, og den personen ikke vil ha deg :hrm:

6735919[/snapback]

 

Hun er, i hennes ord, stormforelsket... :blush:

Skal jeg falle for ei så må slik småkødding gi respons, og helst gi noen morsomme kommentarer tilbake. Humor synes jeg er veldig viktig, og på den måten legger en godt merke til visse deler av personligheten til en person - en merker ihvertfall visse som man da IKKE vil innvolvere seg noe mer med.

6737248[/snapback]

 

Humor er viktig. Man må kunne både le og gråte sammen med kjæresten sin, som jeg pleier å si.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...