Thewiz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) får se hva som skjer.. skoleåret har jo bare såvidt begynt 6734715[/snapback] Jepp, får vel vente ihvertfall et par uker før jeg begynner å prøve meg. Litt tidlig etter 3 dagen. Men jeg tror faktisk jeg har litt sjans, fordi hun møter blikket mitt ofte iløpet av en skoledag Endret 24. august 2006 av thewiz Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 får se hva som skjer.. skoleåret har jo bare såvidt begynt 6734715[/snapback] Jepp, får vel vente ihvertfall et par uker før jeg begynner å prøve meg. Litt tidlig etter 3 dagen. Men jeg tror faktisk jeg har litt sjans, fordi hun møter blikket mitt ofte iløpet av en skoledag 6734728[/snapback] jepp, samme her, vi pleier og ha en god del øyenkontakt! men er vel kanskje bare helt random.. gi oss oppgraderinger ettervært da thewiz Offtopic: ser du er fra Trondheim, hvilken skole går du på? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (stopper å quote) ssswopp: I'll remember that. Jeg går på Katedralskolen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg er blitt forelska jeg. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hvorfor smilien? Not good? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg er blitt forelska jeg. 6735056[/snapback] Du verden som du holder på! Har lest hver dag i denne kjærlighetstråden, og har fått med deg at du har vært sammen med en, slått opp fordi hu var umulig, gått på date, og nå er du jammen meg forelska igjen. I den perioden så har jeg.... eh... ikke blitt kjent med en eneste jente. Overhodet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hvorfor smilien? Not good? 6735076[/snapback] Er jo fint. Er bare redd for at hun skal gå lei. Jeg er blitt forelska jeg. 6735056[/snapback] Du verden som du holder på! Har lest hver dag i denne kjærlighetstråden, og har fått med deg at du har vært sammen med en, slått opp fordi hu var umulig, gått på date, og nå er du jammen meg forelska igjen. I den perioden så har jeg.... eh... ikke blitt kjent med en eneste jente. Overhodet. 6735106[/snapback] Skjedd lite alvorlig på den fronten i sommer. Litt flørting, ja, men det hører med. Eksen min VAR umulig. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hehe, fått slengt inn litt aksjer hos ei i 2.klasse jeg da Håper det gir avkastning utover året. Føles litt slemt å "angrepe" de nå når de er usikre og akkuratt har kommet til ny skole og greier, men... funker det så funker det:P Hu virker som ei skikkelig all right jente også som det kunne vært morsomt å prøve å gå vidre med:) Jeg går selv i 3.kl Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg er blitt forelska jeg. 6735056[/snapback] og hun i deg? og være forelska er deilig, men ikke når du er forelska i en person, og den personen ikke vil ha deg Lenke til kommentar
RickJames Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er jenter glad i småerting, litt småfrekkthet og slik? Ikke over grensa såklart, men bare litt morsom småerting. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er jenter glad i småerting, litt småfrekkthet og slik? Ikke over grensa såklart, men bare litt morsom småerting. 6736704[/snapback] ja, viss det er på en flørtete måte og ikke " hei tjukka, hva skjera" Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er jenter glad i småerting, litt småfrekkthet og slik? Ikke over grensa såklart, men bare litt morsom småerting. 6736704[/snapback] ja, viss det er på en flørtete måte og ikke " hei tjukka, hva skjera" 6737016[/snapback] Tviler på at det gjelder alle, men det er vel bare å prøve ut. Digger det, jge å kunne kødde litt uten at man trenger å ta det så høytidelig. Lenke til kommentar
RickJames Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er jenter glad i småerting, litt småfrekkthet og slik? Ikke over grensa såklart, men bare litt morsom småerting. 6736704[/snapback] ja, viss det er på en flørtete måte og ikke " hei tjukka, hva skjera" 6737016[/snapback] Nei, så klart ikke på den måten Bare småkødd liksom! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Skal jeg falle for ei så må slik småkødding gi respons, og helst gi noen morsomme kommentarer tilbake. Humor synes jeg er veldig viktig, og på den måten legger en godt merke til visse deler av personligheten til en person - en merker ihvertfall visse som man da IKKE vil innvolvere seg noe mer med. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Skal jeg falle for ei så må slik småkødding gi respons, og helst gi noen morsomme kommentarer tilbake. Humor synes jeg er veldig viktig, og på den måten legger en godt merke til visse deler av personligheten til en person - en merker ihvertfall visse som man da IKKE vil innvolvere seg noe mer med. 6737248[/snapback] Jepp. Humor som er nogenlunde lik, iallfall på visse områder er viktig. Lenke til kommentar
RickJames Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Okei! Positivt hvis jenta småkødder tilbake da Lenke til kommentar
Seether Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hadde typen på et kort besøk nå. Merker hvor vanvittig glad jeg er blitt i ham syns vi har fått et veldig bra forhold. Det funker i hvert fall bedre enn det gjorde i starten da ingen av oss helt visste hva vi holdt på med Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg er blitt forelska jeg. 6735056[/snapback] og hun i deg? og være forelska er deilig, men ikke når du er forelska i en person, og den personen ikke vil ha deg 6735919[/snapback] Hun er, i hennes ord, stormforelsket... Skal jeg falle for ei så må slik småkødding gi respons, og helst gi noen morsomme kommentarer tilbake. Humor synes jeg er veldig viktig, og på den måten legger en godt merke til visse deler av personligheten til en person - en merker ihvertfall visse som man da IKKE vil innvolvere seg noe mer med. 6737248[/snapback] Humor er viktig. Man må kunne både le og gråte sammen med kjæresten sin, som jeg pleier å si. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er jenter glad i småerting, litt småfrekkthet og slik? Ikke over grensa såklart, men bare litt morsom småerting. 6736704[/snapback] Før man blir kjent bør man ikke bruke for mye ironi osv. som jenta kan missforstå.. Det kan få gale følger x] Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Leste at jenter blir kåte av å bli kilt på magen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg