Ferchie Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Det har du rett i steffy! Bare slit at det er få som tør si sannheten Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 har vært forelsket i en jente i noen måneder nå hun gikk i klassen min på gk men ikke på vk1 det var først da jeg fikk interesse av henne. har fortalt henne det, og jeg vet ikke helt om hun er interesert. har lagt ting litt på is siden x typen har vært en hæstk*k for og si det på min dialækt. hun er redd for og bli såret slik igjen så hun er litt forsiktig. tror han enda er ufin med henne, men jeg og jenta flytter nå til en annen og samme kommune(ikke sammen) så da får hun litt albuerom fra xen. har så lite erfaring og jeg er for sjenert til og prøve og få noe på gang, spørre om vi skal finne på noe ellns. har ikke hatt så mye kontakt i det siste. kommer sikkert til og besøke henne når vi flytter. hvordan skal jeg gå videre fram? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 korleis reagerte ho når du fortalte det da? Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 korleis reagerte ho når du fortalte det da? 6726802[/snapback] fortalte det ikke IRL. men hun sa hun syntes jeg var fin og vi fikk se om det ble noe på gang siden xen ikke hadde vært snill Lenke til kommentar
chris Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg kan ikke noe for det, men jeg faller så utrolig for jenter med brune øyne Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Jeg har hatt dame nå i 2 mnd. Og jeg må si at jeg aldri har hatt det bedre, jeg har kjent ho i mange år og vi har holdt på en stund før vi blei sammen(2 mnd ca, så du kan jo egentlig si at vi har vært sammen i 4 ), men det er ingenting som matcher den følelsen du har når du kommer hjem fra en hard arbeidsdag og du vet at denne jenta sitter hjemme å venter på deg, jeg blir gla bare på tanken av ho, kanskje ikke her jeg skal sitte å legge ut om hvor glad jeg er i ho men, det er noe fantastisk over å være forelska, spesielt når den blir gjengjeldt av en så utrolig deilig og snill jente som dette. Kan jeg få det bedre? nei, absolutt ikke, hele verden kunne gått under ikveld så lenge jeg hadde hatt jenta mi i armene mine. Elsk på henne! Endret 23. august 2006 av Slipknot Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg har hatt dame nå i 2 mnd. Og jeg må si at jeg aldri har hatt det bedre, jeg har kjent ho i mange år og vi har holdt på en stund før vi blei sammen(2 mnd ca, så du kan jo egentlig si at vi har vært sammen i 4 ), men det er ingenting som matcher den følelsen du har når du kommer hjem fra en hard arbeidsdag og du vet at denne jenta sitter hjemme å venter på deg, jeg blir gla bare på tanken av ho, kanskje ikke her jeg skal sitte å legge ut om hvor glad jeg er i ho men, det er noe fantastisk over å være forelska, spesielt når den blir gjengjeldt av en så utrolig deilig og snill jente som dette. Kan jeg få det bedre? nei, absolutt ikke, hele verden kunne gått under ikveld så lenge jeg hadde hatt jenta mi i armene mine. Elsk på henne! 6727700[/snapback] Det der er så syyyyykt digg men jeg har det ikke sånn akkurat nå Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det der er så syyyyykt digg men jeg har det ikke sånn akkurat nå 6728188[/snapback] then we are 2... har så lyst på henne... men... Helvete heller... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Her er en sang som funker for deg som er forelsket/bedåret i en du ikke kan få. (har vært det før ja ^^) teksten ifra Auf Asche (Franz Ferdinand - Franz Ferdinand) passer bra da. (utdrag) You see her, you can't touch her You hear her, you can't hold her You want her and you can't have her You want to, but she won't let you You see her, you can't touch her You hear her, you can't hold her You want her and you can't have her You want to, but she won't let you And now I'm nailed above you, gushing from my side It's with your sins that you have killed me Thinking of your sins I die Thinking how you'd let them touch you How you'd never realise that I'm ripped And hang forsaken Knowing never I will rise again You see her You hear her You want her You want to You see her You still hear her You want her You still want to PS: LIGG UNNA BESTEKAMERATEN SIN SØSTER/BROR (for ditt eget beste) Endret 23. august 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 *snip* 6732237[/snapback] Jäklor! Er vist ikke bare jeg som har det sånn Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 God morgen alle! For en herlig dag! Wohoo.. I dag får jeg besøk! Endelig! Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Good morgen ja, så du får besøk og greier å greier , sitter på skolen atm! det e no dritt Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Good morgen ja, så du får besøk og greier å greier , sitter på skolen atm! det e no dritt 6733295[/snapback] Jaa.. Avstand er noe dritt :/ Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Uff, jeg har jo klart å bli vel betatt av ei som bor 60 mil herfra Jeg som hadde lovet meg selv å holde meg vekke fra avstandsforhold. Er ikke noe forhold (enda) da, men...frustrerende. Er så utrolig usikker på ting. Gleder meg til besøk i slutten av september da! Håper å få oppklart litt tanker i hodet mitt da. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Uff, jeg har jo klart å bli vel betatt av ei som bor 60 mil herfra Jeg som hadde lovet meg selv å holde meg vekke fra avstandsforhold. Er ikke noe forhold (enda) da, men...frustrerende. Er så utrolig usikker på ting. Gleder meg til besøk i slutten av september da! Håper å få oppklart litt tanker i hodet mitt da. 6734174[/snapback] Det var jo ikke så langt flytte? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Jeg flytter ikke nei Av mange grunner... Uansett, det er jo langt fra noe seriøst enda. Kan ikke tenke på slikt da EDIT: Er også veldig usikker på om vi passer sammen. I tillegg er jeg usikker på om jeg er mer forelska i forelskelsen (er ikke forelska, mer betatt) enn noe annet... Endret 24. august 2006 av smetho Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Nå har det gått 3 dager fra skolestart og jeg har allerede sett meg ut drømmejenta. Hun går i klassen min og er helt utrolig deilig. 3 dager er veldig lite, men jeg begynner å føle jeg liker henne. Burde jeg kanskje vente noen uker før jeg prøver å be henne ut? Bli bedre kjent o.l via skolesammenheng? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) du er ikke alene på den, thewiz første skole dag, når jeg kom hjem var jeg helt i sjokk, og sånn har jeg det no og! probleme er bare at hun er 18(virker ikke sånn ) og jeg er straaaks 16.. vær natt har jeg til og med tatt meg en prat med gud om litt backup, men det ser ikke ut til og virke.. værtfall, dette er sinsykt kjipt! hun går rundt og snakker med andre (gutter) osv.. kjipe greier! er gal etter ei jeg tviler på at jeg kan få.. kjiiiiipt! EDIT: noen som har no råd? ikke no sånn "hei, fint vær" osv.. det blir bare rart.. Endret 24. august 2006 av ssswopp Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 du er ikke alene på den, thewiz første skole dag, når jeg kom hjem var jeg helt i sjokk, og sånn har jeg det no og! probleme er bare at hun er 18(virker ikke sånn ) og jeg er straaaks 16.. vær natt har jeg til og med tatt meg en prat med gud om litt backup, men det ser ikke ut til og virke.. værtfall, dette er sinsykt kjipt! hun går rundt og snakker med andre (gutter) osv.. kjipe greier! er gal etter ei jeg tviler på at jeg kan få.. kjiiiiipt! 6734665[/snapback] Jess, fyfaen. Det der er sykt kjipt. Hadde det sånn på ungdomskolen en stund. Det spiser deg innenfra når du vet du ikke har sjans. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 du er ikke alene på den, thewiz første skole dag, når jeg kom hjem var jeg helt i sjokk, og sånn har jeg det no og! probleme er bare at hun er 18(virker ikke sånn ) og jeg er straaaks 16.. vær natt har jeg til og med tatt meg en prat med gud om litt backup, men det ser ikke ut til og virke.. værtfall, dette er sinsykt kjipt! hun går rundt og snakker med andre (gutter) osv.. kjipe greier! er gal etter ei jeg tviler på at jeg kan få.. kjiiiiipt! 6734665[/snapback] Jess, fyfaen. Det der er sykt kjipt. Hadde det sånn på ungdomskolen en stund. Det spiser deg innenfra når du vet du ikke har sjans. 6734676[/snapback] jepp! hadde dame i 8.ende, men da var jeg for liten og dum til og skjønne hva som var så spes. med det.. så i 9.ende og 10.ende har jeg bare somla rundt og prøvd og finne noe brukbart som jeg kunne bli kjent med.. og når du først finner no, bli de faen med meg forelska i kompisene mine så når jeg først begynner på vgs så begynner det faen med meg i klassen! men uansett, jeg skal værtfall få litt kontakt, så kanskje.. får se hva som skjer.. skoleåret har jo bare såvidt begynt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg