Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har vært forelsket i en jente i noen måneder nå hun gikk i klassen min på gk men ikke

på vk1 det var først da jeg fikk interesse av henne.

har fortalt henne det, og jeg vet ikke helt om hun er interesert.

har lagt ting litt på is siden x typen har vært en hæstk*k for og si det på min dialækt. hun er redd for og bli såret slik igjen så hun er litt forsiktig. tror han enda er ufin med henne, men jeg og jenta flytter nå til en annen og samme kommune(ikke sammen) så da får hun litt albuerom fra xen.

 

har så lite erfaring og jeg er for sjenert til og prøve og få noe på gang, spørre om vi skal finne på noe ellns. har ikke hatt så mye kontakt i det siste. kommer sikkert til og besøke henne når vi flytter.

hvordan skal jeg gå videre fram?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt dame nå i 2 mnd. Og jeg må si at jeg aldri har hatt det bedre, jeg har kjent ho i mange år og vi har holdt på en stund før vi blei sammen(2 mnd ca, så du kan jo egentlig si at vi har vært sammen i 4 :p ), men det er ingenting som matcher den følelsen du har når du kommer hjem fra en hard arbeidsdag og du vet at denne jenta sitter hjemme å venter på deg, jeg blir gla bare på tanken av ho, kanskje ikke her jeg skal sitte å legge ut om hvor glad jeg er i ho men, det er noe fantastisk over å være forelska, spesielt når den blir gjengjeldt av en så utrolig deilig og snill jente som dette.

 

Kan jeg få det bedre? nei, absolutt ikke, hele verden kunne gått under ikveld så lenge jeg hadde hatt jenta mi i armene mine. :love: Elsk på henne! :)

Endret av Slipknot
Lenke til kommentar
Jeg har hatt dame nå i 2 mnd. Og jeg må si at jeg aldri har hatt det bedre, jeg har kjent ho i mange år og vi har holdt på en stund før vi blei sammen(2 mnd ca, så du kan jo egentlig si at vi har vært sammen i 4 :p ), men det er ingenting som matcher den følelsen du har når du kommer hjem fra en hard arbeidsdag og du vet at denne jenta sitter hjemme å venter på deg, jeg blir gla bare på tanken av ho, kanskje ikke her jeg skal sitte å legge ut om hvor glad jeg er i ho men, det er noe fantastisk over å være forelska, spesielt når den blir gjengjeldt av en så utrolig deilig og snill jente som dette.

 

Kan jeg få det bedre? nei, absolutt ikke, hele verden kunne gått under ikveld så lenge jeg hadde hatt jenta mi i armene mine.  :love: Elsk på henne! :)

6727700[/snapback]

 

Det der er så syyyyykt digg :)

men jeg har det ikke sånn akkurat nå :no:

Lenke til kommentar

Her er en sang som funker for deg som er forelsket/bedåret i en du ikke kan få.

 

(har vært det før ja ^^)

 

teksten ifra Auf Asche (Franz Ferdinand - Franz Ferdinand) passer bra da. (utdrag)

 

 

You see her, you can't touch her

You hear her, you can't hold her

You want her and you can't have her

You want to, but she won't let you

 

You see her, you can't touch her

You hear her, you can't hold her

You want her and you can't have her

You want to, but she won't let you

 

And now I'm nailed above you, gushing from my side

It's with your sins that you have killed me

Thinking of your sins I die

Thinking how you'd let them touch you

How you'd never realise that I'm ripped

And hang forsaken

Knowing never I will rise again

 

You see her

You hear her

You want her

You want to

 

You see her

You still hear her

You want her

You still want to

 

PS: LIGG UNNA BESTEKAMERATEN SIN SØSTER/BROR (for ditt eget beste)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Uff, jeg har jo klart å bli vel betatt av ei som bor 60 mil herfra :wallbash: Jeg som hadde lovet meg selv å holde meg vekke fra avstandsforhold. Er ikke noe forhold (enda) da, men...frustrerende. Er så utrolig usikker på ting. Gleder meg til besøk i slutten av september da! :woot: Håper å få oppklart litt tanker i hodet mitt da.

Lenke til kommentar
Uff, jeg har jo klart å bli vel betatt av ei som bor 60 mil herfra :wallbash:  Jeg som hadde lovet meg selv å holde meg vekke fra avstandsforhold. Er ikke noe forhold (enda) da, men...frustrerende. Er så utrolig usikker på ting. Gleder meg til besøk i slutten av september da!  :woot: Håper å få oppklart litt tanker i hodet mitt da.

6734174[/snapback]

Det var jo ikke så langt ;) flytte?

Lenke til kommentar

Jeg flytter ikke nei :) Av mange grunner...

 

Uansett, det er jo langt fra noe seriøst enda. Kan ikke tenke på slikt da ;)

 

EDIT: Er også veldig usikker på om vi passer sammen. I tillegg er jeg usikker på om jeg er mer forelska i forelskelsen (er ikke forelska, mer betatt) enn noe annet... :ermm:

Endret av smetho
Lenke til kommentar

Nå har det gått 3 dager fra skolestart og jeg har allerede sett meg ut drømmejenta. Hun går i klassen min og er helt utrolig deilig. 3 dager er veldig lite, men jeg begynner å føle jeg liker henne. Burde jeg kanskje vente noen uker før jeg prøver å be henne ut? Bli bedre kjent o.l via skolesammenheng? :)

Lenke til kommentar

du er ikke alene på den, thewiz ;)

første skole dag, når jeg kom hjem var jeg helt i sjokk, og sånn har jeg det no og!

probleme er bare at hun er 18(virker ikke sånn :p) og jeg er straaaks 16..

vær natt har jeg til og med tatt meg en prat med gud om litt backup, men det ser ikke ut til og virke..

værtfall, dette er sinsykt kjipt!

hun går rundt og snakker med andre (gutter) osv..

 

kjipe greier! er gal etter ei jeg tviler på at jeg kan få.. kjiiiiipt!

 

EDIT: noen som har no råd?

ikke no sånn "hei, fint vær" osv.. det blir bare rart..

Endret av ssswopp
Lenke til kommentar
du er ikke alene på den, thewiz ;)

første skole dag, når jeg kom hjem var jeg helt i sjokk, og sånn har jeg det no og!

probleme er bare at hun er 18(virker ikke sånn :p) og jeg er straaaks 16..

vær natt har jeg til og med tatt meg en prat med gud om litt backup, men det ser ikke ut til og virke..

værtfall, dette er sinsykt kjipt!

hun går rundt og snakker med andre (gutter) osv..

 

kjipe greier! er gal etter ei jeg tviler på at jeg kan få.. kjiiiiipt!

6734665[/snapback]

 

 

Jess, fyfaen. Det der er sykt kjipt. Hadde det sånn på ungdomskolen en stund. Det spiser deg innenfra når du vet du ikke har sjans. :(

Lenke til kommentar
du er ikke alene på den, thewiz ;)

første skole dag, når jeg kom hjem var jeg helt i sjokk, og sånn har jeg det no og!

probleme er bare at hun er 18(virker ikke sånn :p) og jeg er straaaks 16..

vær natt har jeg til og med tatt meg en prat med gud om litt backup, men det ser ikke ut til og virke..

værtfall, dette er sinsykt kjipt!

hun går rundt og snakker med andre (gutter) osv..

 

kjipe greier! er gal etter ei jeg tviler på at jeg kan få.. kjiiiiipt!

6734665[/snapback]

 

 

Jess, fyfaen. Det der er sykt kjipt. Hadde det sånn på ungdomskolen en stund. Det spiser deg innenfra når du vet du ikke har sjans. :(

6734676[/snapback]

jepp!

hadde dame i 8.ende, men da var jeg for liten og dum til og skjønne hva som var så spes. med det..

så i 9.ende og 10.ende har jeg bare somla rundt og prøvd og finne noe brukbart som jeg kunne bli kjent med..

og når du først finner no, bli de faen med meg forelska i kompisene mine :(

 

så når jeg først begynner på vgs så begynner det faen med meg i klassen!

 

men uansett, jeg skal værtfall få litt kontakt, så kanskje..

får se hva som skjer.. skoleåret har jo bare såvidt begynt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...