Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Goophy, du mener at jeg bare skal fortelle de det?

 

Isåfall -> :p

 

Det får være hennes avgjørelse. Dette har jo egentelig ikke noe med dem å gjøre, det er henne jeg er glad i, og henne mine følelser er for. Det angår bare meg og henne det jeg føler, men hva hun føler for meg anngår jo typen ;) Hva hun velger å gjøre med dem, er ikke min sak enda. Hvis hun syntes at jeg skal fortelle hva jeg føler om henne til ham, så vil jeg antakelig nekte, siden det er snakk om noen ganske private følelser som jeg kun vil dele med de jeg stoler mest på, og jeg kjenner best ;) Dessuten så tror jeg det vil strø mer salt i såret hvis jeg forteller det. Kan ende med at han dumper henne, hun blir sur på meg, han blir sur på meg, jeg blir "redd" for han og diverse følger... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, men tror hun er veldig usikker selv. Hun har jo sagt at hun har lyst til å gi han en kjangse først. Det vil jo si at hun faktisk har følelser for han også. Da skjønner jeg henne veldig godt med at det er mye lettere å holde på ham som hun allerede er så trygg på, enn å kvitte seg med ham for meg som hun egentelig ikke har noen peiling på hvordan vil gå.

 

Om hun forteller det til ham, er hennes valg. Men jeg tror det er hardt iom at hun ikke kan nekte for at hun føler noe tilbake ;)

 

Det med at du syntes det er småteit å ha type og sammtidig være forelsket, ville nå jeg kalle ape prinsippet jeg da :p De slipper ikke den forrige grenen før de har en ny å holde i :p

Lenke til kommentar

Kanskje typen hennes rett og slett ikke ser på deg som en trussel? Kanskje han tror du også er homofil, for stygg, eller for dum? Det er sånt jeg ville tenkt, hvis jeg var i din situasjon.

 

Men hang in there, buddy, så ordner det seg.

 

Edmund Blackadder: Det der er det jævligste å bare plutselig finne ut.. Jeg hadde gått helt på trynet. Samtidig har jeg faktisk vurdert å kødde med at jeg har dame foran hun jeg er forelska i, bare for å se hvordan hun reagerer. Hadde jo nesten vært litt hyggelig om hun plutselig så ned og var trist. Men jeg ville uansett sagt bare 2 sek etterpå at jeg kødda da, så hun hadde jo ikke fått så lang tid på å deppe...

Lenke til kommentar

Traff endelig ei jente jeg kommer skikkelig godt over ens med, vi kan snakke i mange timer sammen om det meste og alt flyter og føles skikkelig naturlig ut (eller... jeg kjente henne på barneskolen, men vi har ikke snakket sammen på 10-12 år). Problemet er at vi er på helt forskjellige stadier i livet. Hun er allerede på jakt etter en ektemann og vil starte familie snart... Hvem er 21 år og vil starte familie? :hrm: Så forbanna typisk :nei:

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Kanskje typen hennes rett og slett ikke ser på deg som en trussel? Kanskje han tror du også er homofil, for stygg, eller for dum? Det er sånt jeg ville tenkt, hvis jeg var i din situasjon

5105111[/snapback]

Hmm, ja.. kanskje det... Men så skal man ikke undervurdere ham heller da. Er egentelig en knall type selv om jeg ikke kjenner han godt. Problemet er bare det å se han sammens med henne gjør meg meget ikke-glad :(

Lenke til kommentar

mitt dilemma: Forrige nyttårsaften slo jeg og ei utrolig søt jente ann tonen og klina og kosa oss hele kvelden.

Tidligere i år møtte jeg henne igjen, da var hun plutselig blitt bestevenn med en av mine beste kamerater, uten at jeg hadde fått vite om det. Vi møttes (for 2. gang) på en fest og snakket litt, det viste seg at hun hadde fått komplett blackout på festen, og ikke husket en sjitt!

Nå har vi vært venner i nærmere 8mnd, ikke bestevenner, men bare slik at vi ser hverandre på byen, hos felles venner. Jeg føler at vi har veldig bra kontakt, men er usikker på henne. Tross alt sitter jeg igjen med minner fra nyttårsaften, da vi først møttes... Goddamn blackout, har krafitg "krøsj" på jenta! :(

Lenke til kommentar

Tror sterilisering demper alle kjærlighetsfølelser, kåthet, etc. og gjør livet mye enklere..funker på katter. Kanskje noen burde vurdere det...

Blir for dumt når det å skaffe seg kjæreste handler om å manipulere den andre parten, spille kostbar, fikse på utseende etc, aldri få orgasme samtidig, smerteful kjærlighetssorg. Er det verdt det?

 

I etthvert parforhold er det en part som vil at forholdet skal fungere mer enn den andre parten. Forholdet betyr mer for part A, og part A er også mer desperat og har mindre makt i parforholdet enn part B.

I Norge er det i større grad enn i andre land mulig å leve ett bra liv uten en partner økonomisk og det er mer sosialt akseptert.

Før i tiden ville dette vært vanskeligere..

 

Livet ditt vil ikke automatisk bli bedre med en kjæreste..

Lenke til kommentar
Oida..har du fortalt hun om ka som skjedde mellom dokkar den kvelden då?

 

Uansett..hvis dokkar hadde noe den kvelden, kjemi og alt det der..så må det jo ligge der fremdeles.

5109274[/snapback]

 

fortalte bare kort, hadde vært for dumt å legge ut om at "vi hadde kjemi" osv. der og da, jenta kjente jo meg bare igjennom venner mer eller mindre, da henne hadde full blackout... :/

 

husker ikke nøyaktig hva henne sa, men lurte på hva som skjedde den kvelden, hu hadde hørt av venner hva som skjedde, men vi stakk jo ut for aleine for å se fyrverkeri litt utpå kvelden.. et par timer. ^^

Sa at det ikke skjedde noe spesielt; at vi hadde kyssa og kosa oss.. og at hu var liiiivredd for smella fra fyrverkeriet.. osv osv..

 

men får prøve å vise at jeg er interissert på en eller annen måte, uten å virke alt for desp :p

 

edit: hu hadde også type første gangen jeg møtte henne etter nyttårsaften... kom på det nå

Endret av scarface15
Lenke til kommentar
fortalte bare kort, hadde vært for dumt å legge ut om at "vi hadde kjemi" osv. der og da, jenta kjente jo meg bare igjennom venner mer eller mindre, da henne hadde full blackout... :/

 

husker ikke nøyaktig hva henne sa, men lurte på hva som skjedde den kvelden, hu hadde hørt av venner hva som skjedde, men vi stakk jo ut for aleine for å se fyrverkeri litt utpå kvelden.. et par timer. ^^

Sa at det ikke skjedde noe spesielt; at vi hadde kyssa og kosa oss.. og at hu var liiiivredd for smella fra fyrverkeriet.. osv osv..

 

5109997[/snapback]

Vel hvis dere satt ute i flere timer uten og drikke så bare glem det med blackout, er ikke veldig troverdig. Redd for fyrverkeri? Har hun fire bein og snute?

 

Grunnen til at hun skylder på blackout er sikkert pga av usikkerhet. Jeg sier snakk med henne, og hint frempå litt.

 

Jeg regner med dere er 14-16 år eller noe, så da er vel Sms veien å gå.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...